دو بازیکن ثابت مس کرمان در دیدار برابر نساجی با آسیب دیدگی مواجه شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاید شما هم از آن دست افرادی باشید که تصمیم گرفته اید برای کم کردن وزن یا هر دلیل دیگری، شام را از برنامه غذایی خود حذف کنید. احتمالا تصور می‌کنید حذف این وعده غذایی برایتان مزیت‌هایی دارد؛ با این حال سخت در اشتباهید.
گل‌محمدی می‌گوید حتی اگر گزینه سرمربیگری تیم ملی بود هم به این درخواست پاسخ منفی می‌داد.
سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان به موضوعات مهم و قابل توجهی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که شرایط ورود زنان به استادیوم‌ها فراهم شود.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تیم صنعت نفت هم با توجه به شرایطی که در جدول دارد می‌تواند با حمایت هوادارانش کار را برای ما سخت کند.
زن آشفته انگلیسی تا حد امکان با آن دسته دخترانی که تصویری بی‌عیب و نقص از زندگی خود به نمایش می‌گذارند، فاصله دارد و همین باعث شهرتش شده، هر چند اگر در سطح فضای مجازی باقی بماند. او زنی است که می‌داند چه چیزی در زندگی اهمیت بیشتری دارد.
مارکو ماتراتزی با حوصله 10 دقیقه مقابل خبرنگاران ایستاد و به سوالات آنها درباره موضوعات مختلف پاسخ داد.
مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، تاکید کرد که در کودکی هواداران ناپولی بوده و از قهرمانی این تیم خوشحال است.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، بعد از پیروزی مقابل اودینزه فاش کرد که چرا اجازه نداد پنالتی امشب را لورنزو پلگرینی بزند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است این تیم بازی راحتی برابر مس کرمان نخواهد داشت اما حضور هواداران می‌تواند به طلایی‌پوشان کمک کند.
مهدی تارتار پس از پیروزی برابر گل‌گهر، به انتقاد از تصمیمات داور مسابقه پرداخت.
مدافع ایرانی ملی‌پوش الاهلی قطر انتخاب امیر قلعه‌نویی را یک اتفاق مثبت برای نیمکت تیم ملی می‌داند و مدعی است قادر خواهند بود شرایط برای قهرمانی شکل دهند.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در ادامه نشست خبری‌اش در پاسخ به این که در حال حاضر سیاست دولت آمریکا را در قبال ایران چگونه ارزیابی می‌کند، مدعی شد که ایران چالش‌های متعددی در حوزه‌های مختلف، از جمله فعالیت‌های هسته‌ای ایجاد می‌کند که این دولت آمریکا، بر خلاف دولت قبلی که به طور مثال، در زمینه توافق هسته‌ای شکافی میان آن و متحدان اروپایی‌اش وجود داشت، توانست در زمینه این چالش‌ها و در راستای منافعش با شرکا و متحدانش همکاری کند.
بازیکن جوان سپاهان می گوید این تیم به دنبال کسب دو جام در حذفی و لیگ برتر است.
اریک تن‌هاخ بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل لیدز به ستایش از مارکوس رشفورد ستاره گلزن تیمش پرداخت و گفت از او خواسته در همه بازی‌ها با همین تمرکز به میدان برود و گلزنی کند.
سرمربی استقلال گفت که موقعیت هایی برای گلزنی در بازی با مس داشتیم ولی در لحظات آخر خوب تصمیم نگرفتیم.
ووت وخهورست، مهاجم هلندی، می‌گوید از این که لیونل مسی اسمش را به خوبی یاد گرفته خوشحال است.
مهاجم سال‌های نه چندان دور فرانسه، طی اظهار نظری جالب، قهرمانی در جام جهانی را حق مسی دانست.
یکبار دیگر به دلیل محرومیت ساپینتو، دستیار او در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
یکبار دیگر به دلیل محرومیت ساپینتو دستیار او در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
تیم های ملی مردان و زنان ایران در گام اول از مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان شکست خوردند.
عزت‌اللهی: این چه شیطنت‌هایی است که انجام شده و واقعا برایم عجیب است. من قرار بود خودم در آن جلسه باشم، اما چون مصاحبه داشتم نشد بروم، ولی خروجی جلسه هیچ بحثی در مورد تغییر سرمربی نبود و فقط دغدغه برگزاری اردو، پاداش و تدارکات مناسب وجود داشت.
مراسم ویژه باشگاه رئال مادرید برای خداحافظی با کاسمیرو امروز برگزار شد. مراسمی که فضایی کاملا احساسی داشت و ستاره برزیلی بغضش شکست.
مراسم ویژه باشگاه رئال مادرید برای خداحافظی با کاسمیرو امروز برگزار شد. مراسمی که فضایی کاملا احساسی داشت و ستاره برزیلی بغضش شکست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ