قزوین- معاون وزیر میراث فرهنگی گفت: هم‌اکنون ۵۶ کاروانسرا به یونسکو برای ثبت جهانی معرفی شده‌اند که در صدر آن‌ها سرای سعدالسلطنه قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی گزارش وزارت اقتصاد نشان می دهد که میزان پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان طی ۴ ماهه امسال به ۵۶ هزار و ۸۸ میلیارد تومان رسید که بیانگر رشد ۱۰۵ درصدی است.
محمد تاجران داوطلب جمعیت هلال احمر بعد از انتقال پیام صلح و دوستی در ۵۶ کشور جهان، اکنون مشغول رکاب‌زدن در آمریکای لاتین است.
کازویوشی میورای ژاپنی، مسن‌ترین فوتبالیست حرفه‌ای دنیا، همچنان قصد بازنشستگی ندارد و می‌خواهد تا 57سالگی در زمین‌های چمن به فوتبال بازی کردن ادامه بدهد.
زنجان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: از مجموع ۹۲ هزار و ۶۷۸ واحد مسکونی روستایی ۵۲ هزار واحد مسکونی معادل ۵۶ درصد در سطح استان مقاوم سازی شده است.
قزوین- معاون وزیر میراث فرهنگی گفت: هم‌اکنون ۵۶ کاروانسرا به یونسکو برای ثبت جهانی معرفی شده‌اند که در صدر آن‌ها سرای سعدالسلطنه قرار دارد.
قزوین- معاون وزیر میراث فرهنگی گفت هم‌اکنون ۵۶ کاروانسرا به یونسکو برای ثبت جهانی معرفی شده‌اند که در صدر آن‌ها سرای سعدالسلطنه قرار دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: طرح پاکسازی و ارتقا امنیت اجتماعی با دستگیری ۵۶ سارق و کشف ۳۲ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی اجرا شد.
رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی گفت: خانواده‌ها از طریق سامانه my.medu.ir اقدام به ثبت‌نام سنجش نوآموزان کنند. یکی از مزایای این سامانه اطلاع اولیا از وضعیت دانش‌آموزان است.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۵۶ هزار معلم از طریق ۲ آزمون استخدامی در سال جاری و بسترسازی برای جذب دانشجومعلم از طریق دانشگاه های مادر کشور خبر داد.
اهواز- سرپرست وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۵۶ هزار معلم در سال جاری از طریق برگزاری ۲ آزمون خبر داد.
اهواز- سرپرست وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۵۶ هزار معلم در سال جاری از طریق برگزاری ۲ آزمون خبر داد.
سمنان- مدیرکل امور زندان‌های سمنان با بیان اینکه ۵۶ زندانی جرایم غیرعمد در استان وجود دارد، گفت: این افراد ۲۴ میلیارد تومان بدهی دارند و کمک خیران می‌تواند آن‌ها را از زندان آزاد کند.
به گفته رئیس جامعه بوم گردی ایران در طول ایام نوروز ۱۴۰۲ حدود ۵۶ درصد از کل ظرفیت اقامت در بوم گردی‌های کشور پر شد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۶ درصد از ساختمان‌های این سازمان ملکی است، گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان امسال هیچ واحد ثبتی در ساختمان استیجاری مستقر نباشد.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موظف به پرداخت ۵۶ هزار میلیارد تومان برای یارانه نان در سال آینده شد.
مأموران پلیس فرودگاه بین‌المللی بندرعباس مستقر در ترمینال پرواز‌های خارجی موفق شده‌اند تعداد ۵۶ قطعه سکه تاریخی را در فاصله کمتر از ۱۰ روز از دو نفر از مسافران کشف و ضبط کنند.
رسانه ها از وقوع زمین لرزه جدیدی به بزرگی ۵.۶ ریشتر در قیصریه ترکیه خبر می دهند.
اداره مدیریت حوادث و فوریت‌های ترکیه (AFAD)، تعداد قربانیان زمین لرزه روز دوشنبه در ترکیه را ۲۹۲۱ تن و تعداد زخمی‌ها را ۱۵۸۳۴ اعلام کرد. پیش از این مقامات ۲۳۷۹ کشته و بیش از ۱۴۴۰۰ زخمی را گزارش کرده بودند.
روس‌نفت که بزرگترین تولیدکننده نفت روسیه است، اعلام کرد سود ۹ ماهه این شرکت درپی انتقال داراییهایش در آلمان که کنترل پالایشگاه نفت بزرگ روسی را به دست گرفت، کاهش پیدا کرده است.
مدیرکل بین الملل معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه زنان ۵۶ درصد از دانشجویان دانشگاه‌های دولتی کشور را تشکیل داده‌اند، گفت: ۸ زن به عنوان شهردار مشغول به فعالیت هستند.
رئیس توسعه حل اختلاف استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر آمار سازش در پرونده‌ها در شهر تهران به ۵۶ درصد رسیده است، گفت: رتبه استان تهران در میان سایر استان به رتبه ۶ کشوری ارتقا یافته است.
اردبیل-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: خشکسالی و حوادث غیرمترقبه در سال‌جاری بیش از ۵۶ هزار میلیارد ریال به محصولات کشاورزی اردبیل خسارت وارد کرده است.
معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان محیط زیست گفت: در دور اول سفرهای استانی رئیس جمهوری، ۵۶ مصوبه محیط زیستی با اعتباری بالغ بر ۶۳۱.۵ میلیارد تومان در ۲۱ استان کشور به تصویب رسید.
آخرین مدال تیم ملی والیبال زنان ایران در مسابقات رسمی در بازی‌های آسیایی سال ۱۹۶۶ به رنگ برنز به دست آمد تا طلسم ۵۶ ساله این تیم برای کسب مدال با صعود به دیدار نهایی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی شکسته شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ