سازمان لیگ زمان نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر و لیگ یک را مشخص کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان لیگ فوتبال ضمن تایید بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تیم فوتبال تراکتور اعلام کرد تا زمانی که این باشگاه تبریزی تکلیفش با فیفا را مشخص نکند،نمی‌تواند قرارداد بازیکنان جدیدش را ثبت کند.
سوابق تحصیلی توسط وزارت آموزش و پرورش اعلام شد و داوطلبانی که سوابق تحصیلی نداشتند یا سوابق آنها ناقص بود در امتحانات نهایی پایه دوازدهم شرکت کردند تا بتوانند سهم 40 درصدی در کنکور سراسری را کسب کنند.
در زمان رونمایی، کادیلاک گفت که سلستیک بیش از ۳۰۰ هزار دلار قیمت خواهد داشت. مدیر ارشد بازاریابی جهانی کادیلاک، ملیسا گریدی دیاس، قیمت اولیه را در یک پست لینکدین فاش کرد و اشاره کرد که شامل هزینه حمل و نقل نمی‌شود. قیمت اعلام شده چیزی نزدیک به ۳۴۰ هزار دلار می‌باشد.
زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۲
تیم جدید و ایتالیایی امین اسماعیل نژاد تا کم‌تر از دو هفته دیگر مشخص خواهد شد.
رئال مادرید آماده است تا با شکوه و افتخار خرید جدید نقل و انتقالات خود را معرفی کند: جود بلینگام.
نتایج آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی تا ۱۲ خرداد منتشر می‌شود.
تا پایان هفته جاری کمیته تطبیق تشکیل جلسه خواهد داد تا احراز صلاحیت مدیریتی 15 نامزد شرکت‌کننده در انتخابات فدراسیون کشتی مشخص شود.
سازمان لیگ فوتبال زمان نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر را اعلام کرد.
سازمان لیگ فوتبال زمان نقل و انتقالات تابستانی بیست و سومین دوره لیگ برتر را اعلام کرد.
زمان نقل و انتقالات پیش فصل( تابستانی) لیگ برتر و لیگ دسته یک فوتبال در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.
وزیر ورزش و جوانان زمان مشخص شدن هیات مدیره استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ دهه اول خردادماه ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود و پس از آن شرایط انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز اعلام می‌شود.
فدراسیون فوتبال در پایان مسابقات لیگ برتر نام سرمربی تیم امید را اعلام خواهد کرد.
ساعاتی پیش زمین‌لرزه بزرگی مناطق جنوبی ترکیه و شمال سوریه را به شدت لرزاند. خبرگزاری فرانسه به نقل از مؤسسه لرزه‌نگاری آمریکا شدت این زمین لرزه را ۷.۹ ریشتر و در جنوب ترکیه اعلام کرده است.
مارکت زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران تا پایان هفته هجدهم باز خواهد بود.
نقل و انتقالات نیم فصل لیگ یک نیز از روز یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ به پایان می‌رسد.
زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر و لیگ یک فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.
تصمیم داریم پس از پایان هفته پانزدهم بلافاصله نقل و انتقالات را آغاز کنیم. طبق آئین نامه حداکثر مدت باز بودن پنجره نیم فصل، ۲۸ روز است که باید برای لیگ داخلی خودمان آن را تنظیم و به فیفا اعلام کنیم.
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایش های لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایشات لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
منابع عبری زبان به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند که موج عملیات مقاومت در ماه های اخیر در کرانه باختری نشان دهنده وقوع انتفاضه از نوع جدید داست.
شبکه الجزیره به نقل از منابع آگاه اعلام کرد پیشنهاد اتحادیه اروپا برای احیای توافق هسته‌ای دارای ۴ مرحله و دو بازه زمانی است که هر کدام ۶۰ روزه است.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از پیش فروش بلیت‌های اربعین از ۱۶ تا ۳۱ شهریور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ