اصفهان- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با بیان اینکه عوارض آلایندگی در دو سال گذشته به اصفهان داده نشده، گفت: پرداخت عوارض آلایندگی به برخی استان‌ها شامل اصفهان نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون مدیرکل و رئیس اداره محیط زیست استان تهران اظهار کرد: ترکیبات فرار کربنی در سطح شهر ناشی از فعالیت پمپ بنزین‌ها و سوخت ناقص خودروها بخصوص اتوبوس‌ها باعث احتراق ناقص و آلودگی هوا با انواع عوارض ریوی و تنفسی و پوستی می‌شود.
سازمان امور مالیاتی موضوع وصول مالیات عوارض سبز موضوع ماده (۲۷) قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۰۲/ ۰۳/ ۱۴۰۰را ابلاغ کرد.
گمرک ایران در بخشنامه‌ای میزان قطعی عوارض صادراتی فهرست مواد خام و نیمه خام را ابلاغ کرد.
بادام یک آجیل سالم است. در مورد فواید سلامتی بادام بسیار گفته و نوشته شده است. با این حال، آیا می‌دانید در صورت مصرف بیش از حد، بادام می‌تواند عوارض جانبی ایجاد کند؟
اصفهان- عوارض آلایندگی به دومین شهر آلوده ایران، اصفهان که رکورددار آلودگی هوا در بین ۹ کلانشهر کشور است طی ۱۸ ماه گذشته داده نشده است و متولیان علت این تاخیر را تغییر قانون عنوان می‌کنند.‌
طب سوزنی مزایای بسیاری برای درمان کمردرد دارد و می‌تواند راه‌کاری مناسب برای افرادی که می‌خواهند بدون عمل‌های سخت و طاقت فرسا از درد کمر خود رهایی پیدا کنند، باشد.
در این میان ویتامین‌ های محلول در چربی تنها ویتامین ‌هایی نیستند که باید نگران مصرف بی رویه آنها باشیم. دوز اضافی بیشتر ویتامین‌ های محلول در آب طی فرآیند دفع از بدن خارج می ‌شود، اما همچنان این ترکیبات نیز می‌ توانند باعث مشکلات گوارشی شوند و در عین حال با داروهای مصرفی بیمار ایجاد تداخل کنند.
آمپول نوروبیون را برای بیماری‌های سیستمیک عصبی به دلیل کمبود شدید ویتامین B ۱، B ۶ و B ۱۲ استفاده می‌کنند.
یک لنز رنگی هم در واقع یک لنز طبی است که فقط رنگ شده و تصور آرایشی بودن آن اشتباه است لذا به شهروندان توصیه می‌شود که برای تهیه لنز حتماً با اپتومتریست و چشم پزشک مشورت کنند.
از بین‌بردن مو‌های زائد با لیزر عوارض و محدودیت‌هایی دارد که شما باید پیش از اینکه تصمیم به این کار بگیرید نسبت به آن‌ها آگاه باشید.
اصفهان- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با بیان اینکه عوارض آلایندگی در دو سال گذشته به اصفهان داده نشده، گفت: پرداخت عوارض آلایندگی به برخی استان‌ها شامل اصفهان نمی‌شود.
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: در نشست با وزیر اقتصاد، موضوع بخشش عوارض آلایندگی خوزستان مطرح و بر عدم بخشش این جرایم که بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان است، تاکید شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز نحوه هزینه‌کرد عوارض آلایندگی گازهای فلر را مشخص کردند.
نمایندگان مجلس وزارت نفت را مکلف کردند به ازای هدررفت هر مترمکعب گاز فلر معادل ۵۰۰ تومان عوارض آلایندگی را از محل منابع داخلی خود به صورت ماهانه به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز کند.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: صنایع و واحدهایی که تولید کننده آلایندگی هستند باید عوارض خود را بابت آلوده کردن محیط زیست بپردازند.
اهواز - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: بیش از ۴۷ میلیارد تومان از عوارض آلایندگی به شهرستانها و روستاهای شهرستان شادگان اختصاص یافت.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: طبق مصوبه این کمیسیون، به ازای هدر رفت هر متر مکعب گاز مشعل (فلر) معادل ۵,۰۰۰ ریال عوارض آلایندگی باید به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز شود.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران از تخفیف ۳۰ درصدی عوارض تردد در محدوده کم انتشار آلایندگی (طرح کاهش) و طرح ترافیک با اخذ معاینه فنی برتر خبر داد.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از تخفیف ۳۰ درصدی عوارض تردد در محدوده کم انتشار آلایندگی (طرح کاهش) و طرح ترافیک با اخذ معاینه فنی برتر خبر داد.
تبریز- دبیر شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه مازوت‌سوزی باید برای سلامت مردم متوقف شود، گفت: صنایع آلاینده باید علاوه بر پرداخت عوارض آلایندگی، اقدام به اصلاح و حذف آلایندگی خود کنند.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: ۸ ماه است که شهرداری‌ها عوارض آلایندگی دریافت نکرده‌اند و شهرداری شهرهای کوچک در پرداخت حقوق کارکنان خود دچار مشکل شده‌اند.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس خواستار پرداخت کامل عوارض آلایندگی به شهرداری و دهیاری خوزستان شد و گفت: با این پرداختی‌ها به شهرهای استان غبار محرومیت از چهره استان برداشته می‌شود.
رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با اهتمام سازمان امور مالیاتی، در یک سال اخیر وصول مالیات و عوارض ارزش افزوده از آلایندگی‌ها افزایش قابل توجهی داشته است.
اهواز- پرداخت ۵۰ هزار میلیارد ریال به حساب برخی شهرداری‌های ‫خوزستان خارج از برنامه‌ریزی قبلی مصوبشان است و برنامه‌ای از پیش تعیین شده‌ای برای هزینه کرد آن وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ