هانی نوروزی روز گذشته میهمان ویژه جشن قهرمانی پرسپولیس بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دارنده مدال برنز وزن 97 کیلوگرم جهان در سال 2021 می‌گوید از جوانان تا بزرگسالان هر بار به مسابقات جهانی رفته با سخت‌ترین قرعه مواجه شده و این بار هم همینطور خواهد شد و با همین وضعیت به دنبال رقم زدن بهترین نتیجه است.
در فینال وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان، ابوالفضل بابالو با اقتدار حریف اوکراینی خود را شکست داد.
دیدار تیم های فوتبال زنان کلمبیا و آلمان تا دقیقه 97 با تساوی 1-1 دنبال می شد که کلمبیا گل دوم را زد و به سه امتیاز کلیدی این بازی دست یافت.
نفر سوم وزن 97 کیلوگرم جام تختی دلیل حضورش در مسابقات دسته اول را امرار معاش از طریق کشتی اعلام کرد.
فدراسیون کشتی آمریکا تصمیمش در خصوص ملی‌پوش وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد این کشور در مسابقات جهانی 2023 را اعلام کرد.
باتوجه به اینکه یکی از مدعیان اصلی وزن 97 کیلوگرم بعد از رقابت‌های جام جهانی، از شرکت در مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی معاف شد، حالا این پرسش وجود دارد که ملی‌پوش این وزن چطور از جام تختی انتخاب می‌شود.
مهدی بالی در فینال وزن 97 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به سختی و با مصدومیت های فراوان مقابل حریف قرقیزستانی به برتری دست یافت.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد جوانان تاکید کرد که باید یک ملی‌پوش تهران در کوتاه مدت به دو ملی‌پوش تبدیل شود و امیرعلی آذرپیرا را نزدیک‌ترین گزینه پایتخت برای رسیدن به دوبنده تیم ملی عنوان کرد.
مدعی وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان تأکید کرد، چون هم قدش بلند است و هم اینکه 92 کیلوگرم وزن المپیکی نیست، تصمیمش برای تغییر وزن کاملاً درست بوده است.
از 21 آذر تا 14 اسفند کایل اسنایدر آمریکایی در سه تورنمنت بین‌المللی شرکت کرد و در وزن 97 کیلوگرم سه حریف ایرانی‌اش را شکست داد.
زوج موفق خط دفاعی استقلال بعد از چندین هفته بار دیگر در کنار یکدیگر بازی خواهند کرد.
کامران قاسمپور با وجود نبودن نامش در لیست اعزامی به مسابقات کرواسی، این روزها در کمپ تیم های ملی تمرینات خود را پشت سر می گذارد.
دارنده دو مدال طلای کشتی امیدهای جهان تاکید کرد که هر چند مدال‌های جهانی‌اش را در 97 کیلوگرم گرفته اما تازه بدنش مناسب این وزن شده و در آن جا افتاده است.
قهرمان 25 ساله مازندرانی تاکید می‌کند که نه زمانی که از 86 به 92 کیلو رفت و نه حالا که تصمیم به کشتی گرفتن در 97 کیلوگرم را دارد، این تصمیم را به خاطر داشتن رقیب سرسخت نگرفته است.
گزارشگر و مفسر کشتی ایران اعتقاد دارد برخی اتفاقات باعث شده تا نتیجه فینال جام جهانی به سود آمریکا رقم بخورد.
برخلاف تصور در جدال کامران قاسمپور و کایل اسنایدر، خبری از زیرگیری های دیدنی ستاره ایرانی نبود.
استرالیا در دقیقه 97 دیدار با آرژانتین به گل تساوی نزدیک شد اما درخشش امیلیانو مارتینز، سنگربان آلبی‌سلسته، باعث شد خبری از شگفتی لحظه آخر استرالیایی‌ها نباشد.
در ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال پایه ایران حالا یک جنجال دیگر اینبار در لیگ امیدها و در شهر اراک رخ داده است.
مدعی وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد تاکید کرد که طی دو سه سال اخیر در اردوها از محمدحسین محمدیان و مجتبی گلیج نکات فنی زیادی را یاد گرفته و حالا با آنها رقیب شده است.
مدعی وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد می‌گوید به احتمال فراوان در چرخه سال 2023 به عنوان مدعی وزن بالاتر ورود خواهد کرد.
رقابت های وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 20 و 21 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدهادی ساروی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 26 و 27 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدحسین محمدیان نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
ستاره سابق رئال مادرید و منچستر یونایتد در لیگ ام‌ال‌اس دست به کاری عجیب زد.
یک روزنامه‌نگار هلندی می‌گوید انتقال آنتونی، وینگر برزیلی آژاکس، به منچستریونایتد این هفته با قراردادی 97 میلیون یورویی انجام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ