دیوید مویس، سرمربی وستهم، پس از صعود به فینال لیگ کنفرانس اروپا بسیار احساساتی شد و از همه اعضای کادر فنی و بازیکنانش تشکر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هنوز کارهای انتقال یونس موسی کامل نشده است که اعلام شده میلان به خرید آلِخو ولیز، مهاجم 19 ساله باشگاه روساریو سنترال، علاقه‌مند است.
به خداوندی خدا به‌جای فرستادن هنرپیشه‌ها و سلبریتی‌ها نزد روانشناس، این موجودات را باید فرستاد پیش روان‌پزشک، روان‌شناس، متخصص اعصاب و روان و مشاور مسائل جنسی تا تکلیف‌شان مشخص شود. دست‌کم تا بیماری ویژه آن‌ها تشخیص داده شود، نسخه‌ای تجویز کنند که این موجودات در مصادر مهم مملکتی به‌ویژه فرهنگی تصمیم‌گیرنده نباشند. چه گیری کرده‌ایم ما از دست این پدیده‌های شگفت خلقت! برادر من! خواهر من! اگر شما ۲۴ ساعت به هیچ‌چیز دیگری جز سر و روی و موی خانم‌ها نمی‌اندیشی، باورکن همه مثل تو نیستند.
دروازه بان سابق پرسپولیس با انتشار تصویری همه را غافلگیر کرد.
دیوید مویس، سرمربی وستهم، مدال قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا را به پدر 87 ساله‌اش هدیه کرد.
قهرمانی وستهم در لیگ کنفرانس اروپا، دیوید مویس را در سالگرد یکی از تلخ‌ترین روزهای عمرش به خوشحال‌ترین مربی روی زمین تبدیل کرد.
روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس موضوعات مختلفی را برای پرداختن در صفحه اول انتخاب کرده‌اند.
«ابراهیم بن عباس» می گوید هیچ‌گاه ندیدم که امام رضا علیه السلام در سخن بر کسی جفا ورزد، و نیز ندیدم که سخن کسی را پیش از تمام شدن قطع کند، هرگز نیازمندی را که می توانست نیازش را بر آورده سازد رد نمی کرد، هرگز ندیدم به کسی از خدمتکاران و غلامانشان بدگویی کند. چون سفره غذا به میان می آمد همه افراد خانه حتی دربان و مهتر را نیز بر سفره خویش می نشاند و آنان همراه با امام غذا می خوردند.
موسی غنی نژاد، اقتصاددان در مناظره با علی علیزاده: لیبرالیسم به معنای بی بند و باری نیست / لیبرالیسم در ایران شوخی است؛ چطور می‌گویید لیبرالیسم ایران را بدبخت کرده؟ / لیبرالیسم یعنی دولت به همه دستور ندهد، یعنی حکومت قانون؛ در این مملکت قانون کجاست؟ حتی فرهنگ ماهم دستوری است / زبان ایدئولوژیک یعنی به شب می‌گویید روز و هیچ ابایی ندارید / اسم آزادی مانند جن و بسم‌الله است؛ وقتی از آزادی صحبت می‌شود می‌گویند بحث سیاسی شد، از اقتصاد حرف بزنید / آن‌هایی که به کانادا رفتند سرمایه‌دار نبودند رانت‌خوار بودند / دولت پول نفت را به جای مالیات خرج می‌کند؛ پولی که برای مردم است
دیوید مویس، مربی وستهم، اعتراف کرد به احتمال زیاد دکلان رایس در تابستان این تیم را ترک خواهد کرد.
دیوید مویس، مربی وستهم، با رییس کمیته داوران لیگ برتر انگلیس جلسه داشته است. در جریان باخت 2 بر یک وستهم برابر لیورپول در این هفته، VAR جنجال‌ساز شد و صدای اعتراض مویس را درآورد.
دیوید مویس، سرمربی وستهم پس از پایان بازی با لیورپول، اعتراض شدیدی را نسبت به داور مسابقه انجام داد.
دیوید مویس، سرمربی باتجربه وستهم، شرایط مربیگری در دنیای فعلی را متفاوت از گذشته می داند.
موسی پور گفت: با اعلام رسمی از سرگیری روابط سیاسی دو کشور، یک سناریو را بررسی و فرض می‌کنیم که راه برای بخش خصوصی و تجارت دو کشور فراهم می‌شود. فراموش نکنیم که تجار در همه جای جهان به دنبال فرصت‌های تجاری نو و بکر هستند و به طور حتم همین حالا در عربستان هم تجار قوی آن کشور به دنبال فرصت‌های تجاری ناب در ایران هستند و این، نگاه حرفه‌ای در تجارت است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: امام موسی صدر دِین بزرگی به گردن همه مسلمانان دارد.
استدلال نظریه‌پردازان دولت این است که گویا برخلاف همه یافته‌های علم اقتصاد و تجربه بشری، نرخ تورم تابعی از تغییرات نرخ برابری ارز است، نه برعکس. این کشفیات جدید که باید ملت رنج‌دیده ایران هزینه آن را بپردازد نه‌فقط محصول بی‌خبری و بی‌اعتنایی به اولیات علم اقتصاد بلکه به چالش کشیدن این واقعیت بدیهی است که حتی در یک اقتصاد کاملا بسته و منزوی از دیگر کشور‌ها که نرخ برابری ارز در آن اصلا مطرح نیست
مویس کین، مهاجم یوونتوس، که دیشب در دیدار مقابل رم ثانیه‌‌هایی بعد از ورود به زمین اخراج شد با محرومیت دو جلسه‌ای و جریمه نقدی مواجه شد.
کلیه کارکنان داروخانه موظف به رعایت رفتار حرفه‌ای، اخلاق داروسازی و کلیه شئون اسلامی و قانونی در همه جنبه‌های ارائه خدمت در داروخانه هستند و موسس داروخانه باید بر رعایت موارد فوق توسط سایر کارکنان داروخانه نظارت داشته باشد.
صرفه‌جویی می‌تواند هزاران زیرمجموعه داشته باشد. در مصرف انرژی و دارو و نان و آب و پول! ما اسرافکاران تماشایی هستیم! در بودجه اسراف نکنیم و سیل پول به راه نیندازیم! به دختر خانم محترمی که توی کلانتری آشنا دارد، ماهی ۳۳ میلیون تومان حقوق ندهیم. برای سریال موسی علیه‌السلام پیش‌بینی چند هزار میلیارد تومان برآورد هزینه نکنیم! این سریال لابد قرار است فاخر باشد، اما این هزینه فاجعه هم هست. فاجعه اسراف، مراقب باشیم سیلاب پول بی‌اعتبار می‌تواند همه را غرق کند و با خود ببرد!
دیوید مویس، سرمربی سابق منچستریونایتد، می‌گوید سر الکس فرگوسن از او خواسته بود منصوب شدنش به عنوان سرمربی شیاطین سرخ را مخفی نگه دارد.
اسماعیل محبی‌پور گفت: تروریست ضارب زائران حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) در شیراز با وجود همه تلاش‌ها به هلاکت رسید.
دانشمند با اشاره به اینکه ارز چند نرخی در نظام اقتصادی ایران فساد آور است، گفت: «تجربیات بیش از دو دهه‌ای موید این موضوع است که هرگاه ارز در ایران چند نرخی بوده است، از آن طرف فساد و رانت نیز به وجود آمده، نمونه عینی این موضوع هدر رفت منابع ملی در قضیه ارز ۴۲۰۰ تومانی است که در نهایت نیز بساط آن نیز جمع شد. البته باید به این نکته نیز اذعان داشت که از بین بردن نظام ارز چند نرخی در زمانی که اقتصاد کشور در ثبات قرار ندارد و تحریم‌ها فشار همه جانبه‌ای به کشور وارد می‌کند، عملا سخت و نشدنی است.»
دیوید مویس، سرمربی اسکاتلندی وستهم، پس از شکست تیمش در استمفوردبریج، ادوارد مندی، دروازه بان چلسی را مورد انتقاد قرار داد.
برخی نوزادان با مو‌های پر به دنیا می‌آیند، در حالی که برخی دیگر موی کمی دارند یا اصلا مو ندارند و همه این‌ها طبیعی است و گذشته از ظاهر آنها، نوزادان با تمام فولیکول‌های مویی که در طول زندگی خود به آن‌ها نیاز دارند متولد می‌شوند.
تلسکوپ غول پیکر ۲۵.۴ متری ماژلان با استفاده از هفت آینه از بزرگترین آینه‌های جهان، بالاترین نمای جامع از جهان ما را ارائه می‌دهد. منشأ عناصر شیمیایی را روشن می‌کند، معما‌های کیهانی ماده تاریک را روشن می‌کند و برای اولین بار حضور حیات در جهان‌های دیگر را تأیید می‌کند. جالب است بدانید که وزن این آینه‌ها به ۱۸ تن می‌رسد و ساخت آن‌ها نیز ۴ سال طول خواهد کشید. علاوه بر این سازندگان به مدت تقریبا ۲ سال هر کدام از آن‌ها را صیقل  می‌دهند، تا اگر لکه‌ای روی آن‌ها وجود داشته باشد، به کمتر از یک هزارم عرض موی انسان برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ