آبادان و مردمش، امشب در کنار پرسپولیسی‌ها خوشحال‌ترین هواداران ایران هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محل برگزاری دیدار شاگردان عبدالله ویسی و جواد نکونام هنوز مشخص نیست.
عبدالله ویسی در حالی هدایت نفت در فصل جدید را بر عهده دارد که به شکلی خیره کننده تیمش را در لیگ برتر نگه داشت.
مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان در نشستی با اصحاب رسانه آخرین وضعیت این مجموعه را شرح داد.
مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان در نشستی با اصحاب رسانه آخرین وضعیت این مجموعه را شرح داد.
مهاجم سابق شارلروا بلژیک در آستانه انتقال از فولاد خوزستان به صنعت نفت قرار دارد.
وینیسیوس، ستاره برزیلی رئال، فردا باید در دادگاهی در اسپانیا شرکت کرده و علیه توهین‌کنندگان به او در ورزشگاه مستایا شهادت بدهد ولی او خواهان تعویق دادگاه شده چون در تعطیلات به سر می‌برد.
وینیسیوس، ستاره برزیلی رئال، فردا باید در دادگاهی در اسپانیا شرکت کرده و علیه توهین‌کنندگان به او در ورزشگاه مستایا شهادت بدهد ولی او خواهان تعویق دادگاه شده چون در تعطیلات به سر می‌برد.
در شرایطی که کریم بنزما از رئال رفته و امیدی به جذب کیلیان امباپه در تابستان امسال نیست، چشم امید رئال در خط حمله به وینیسیوس و رودریگو خواهد بود.
«بازیکنی که سال قبل ۲۰۰ میلیون قرارداد بسته بود، روبروی من نشسته و می‌گوید ۱۵ میلیارد می‌خواهم. من این بازیکن را چه کار‌ کنم؟»
پس از برگزاری نشست هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت، اعضای جدید تیم مدیریتی این باشگاه معرفی شدند.
سیروس پورموسوی در صورت ادامه حضور در تیم استقلال خوزستان دوست دارد تیم را برای حضور شایسته در جدول بازی های لیگ برتر آماده کند و تنها بقاء در جدول بازی ها برای او راضی کننده نیست.
کارلو انچلوتی در نشست خبری امروز خود بار دیگر از وینیسیوس دفاع کرد و گفت که هیچکس فراموش نکند که وینیسیوس در جریانات اخیر قربانی است و نه مقصر.
هیچ تیمی را پیدا نمی کنید امسال ۴ تا مربی عوض کرده باشد و مانده باشد شاید دوتا عوض کرد و ماند و شوک مثبت بود ولی ۴ تا شوک نمی شود
عبدالله ویسی به شایعه شرط‌بندی کاپیتان صنعت نفت واکنش نشان داد و اعلام کرد این حواشی تمرکز بازیکنان این تیم را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.
هیچکس به اندازه یحیی بابت داشتن چنین بازیکنی و همچنین سایرستاره های تاثیرگذارمثل بیرو، گولسیانی، پورعلی گنجی، وحید وعیسی در لیگ بیست و دوم خوشبخت نیست
مدیر تیم فوتبال استقلال می‌گوید رفتن عبدالله ویسی بلافاصله بعد از بازی پرفشار به تلویزیون اشتباه بوده است.
سرمربی نفت آبادان پاسخ تندی را به حرف‌های ریکاردو ساپینتو در نشست خبری بعد از بازی امروز به سرمربی استقلال داد.
نخست وزیر پاکستان دستور رفع مسدودیت ویکی پدیا را صادر کرده و کمیته ای ایجاد کرده تا اقداماتی دیگر به جای محدود و مسدودسازی پلتفرم ها در صورت انتشار محتوای توهین آمیز پیشنهاد کنند.
بعد از تنش‌های شدید بین بازیکنان مایورکا با وینیسیوس، ستاره برزیلی رئال، رسانه‌های اسپانیایی بخشی از صحبت‌های تحریک‌آمیز وینیسیوس خطاب به یکی از بازیکنان مایورکا را فاش کردند.
طبق ادعای رسانه های برزیلی، وینیسیوس به احتمال زیاد در بازی نخست برزیل برابر صربستان در جام جهانی نیمکت نشین خواهد بود.
ویس کرمی تاکید کرد: نیرو‌های مسلح که از هر مجرایی می‌تواند، اطلاعات خودش را کسب کند، پس دفتر نیرو‌های مسلح در دانشگاه‌ها برای این نیست که مثلا کار جدیدی انجام بدهند و قانون «ممنوعیت ورود نیرو‌های مسلح به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش» هیچ ربطی به راه‌اندازی دفتر نیرو‌های مسلح در دانشگاه ندارد.
ماتئوس کُنیا ساعاتی پس از اتمام دربی مادرید در صفحه توییتر خود از پستی در حمایت از وینیسیوس منتشر کرد.
کارلو انچلوتی در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی در مورد کیلیان اکباپه صراحتا گفت که از مهاجمان فعلی خود راضی است و نیازی به امباپه ندارد.
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، می‌گوید ارلینگ هالند شبیه کریستین ویری و آدریانو بازی می‌کند ولی او حتی در منچسترسیتی هم بهترین مهاجم نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ