اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اولین پیروزی تیمش برابر آلومینیوم ابراز خرسندی کرد گفت: سه امتیاز اول برایمان بسیار مهم بود اما این که زیرساخت ها برای ورود تماشاگران فراهم نبود ناراحت شدیم.
در مهمترین دیدار‌های پنج وزن دوم مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی، در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در فینال هادی وفایی پور اهل شهرستان لالجین همدان را در مقابل داشت که بدن بسیار ساخته و پرداخته و آماده‌ای داشت. بر خلاف تصورات، وفایی پور با قدرت بدنی مثال‌زدنی اش دو امتیاز از حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی گرفت. تنها کشتی گیران بزرگ جهان و مربیان آن‌ها درک می‌کنند که گرفتن امتیاز از حسن یزدانی به چه معناست. اسطوره‌ای که لقب پادشاه را از اتحادیه جهانی کشتی گرفته است.
چهار مدعی صعود به لیگ برتر فوتبال ایران با امتیازات بسیار نزدیک امیدوار به دو هفته پایانی لیگ دسته اول هستند.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در آستانه بازی با اسپورتینگ در لیگ اروپا گفت پیروزی در این مسابقه بسیار مهم است هر چند یک چشم یووه به حکم دادگاه درباره کسر 15 امتیاز خواهد بود.
مهاجم تیم فوتبال استقلال می‌گوید که از لحاظ مالی شرایط بسیار بدی را تجربه می‌کنند.
بازی های لیگ در این فصل بسیار سخت است و تیم ها فاصله امتیازی کمی نسب به هم دارند اما امیدوارم که در پایان فصل، رتبه خوبی کسب کنیم.
سخنگوی دولت گفت: بسیاری از امتیازاتی که از جانب قدرت‌های غربی به خیلی از کشورهای رقیب ما در منطقه داده شده، به دلیل دستاوردهای جمهوری اسلامی بوده است.
جوردی آلبا شب گذشته گل اول بارسا را به سویا زد. گلی که برایش بسیار مهم بود اما تاکید کرد که گل او پیامی خاص به همراه نداشت.
معاون اول دولت های یازدهم و دوازدهم، گفت: شخصیت فردی آقای حبیبی مورد احترام همه اعضای دولت بود و وزرا و معاونین رئیس جمهوری احترام خاصی برای آقای حبیبی قائل بودند. خودش هم راجع به مسائل فرهنگی و توسعه ای کشور و ساماندهی مسائل دولت نظرات بسیار خوبی داشت. به همین دلیل فارغ از اینکه معاون اول رئیس جمهور چه اختیارات قانونی دارد، چون اولین فردی بود که در این جایگاه قرار گرفت، طوری آنجا را سامان داد که در دوره های بعد که معاون اول های دیگری به جای آقای دکتر حبیبی قرار گرفتند، همان سامان را ادامه دادند.
سرمربی تیم شهرداری ارومیه گفت: اگر بازیکنان جوان ارومیه در بعضی از پوئن‌ها کم‌تجربگی نمی‌کردند، امکان تغییر نتیجه بازی وجود داشت، چون بسیاری از پوئن‌های نزدیک را به اشتباه از دست دادیم.
مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن می‌گوید حضور بازیکنان در صورتی مثبت است که برای باشگاه اثرگذار باشند.
نیان الکترونیک در یک بازی بسیار حساس موفق به شکست هورسان رامسر شد.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: با اجرای کنکور در دو مرحله و لحاظ شدن بالاترین نمره زمینه کاهش استرس برای شرکت کنندگان به صورت بسیار بالایی فراهم شده است.
احمد جمشیدیان، سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان، از شرایط بسیار سخت نماینده این استان در لیگ دسته اول گفت.
با وجود شکست دردناک مقابل انگلیس، کماکان شانس صعود بسیار بالایی برای ایران وجود دارد.
خوشه طلایی ساوه در خانه با تلاش بسیار زیاد در نیمه دوم سه امتیاز خانگی را به دست آورد.
گروه F لیگ اروپا وضعیت بسیار عجیبی دارد که در نگاه اول با منطق جور در نمی‌آید.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، انتظار دارد که فردا سادیو مانه در بازی حساس مقابل دورتموند بدرخشد و گلزنی کند. او کسب سه امتیاز از این بازی را بسیار مهم می داند.
یوجی نیشیدا، فوق ستاره والیبال ژاپن، در جریان دیدار دیشب این تیم برابر فرانسه بسیار درخشان ظاهر شد.
ما آماده بازی با فولاد هستیم و همه تلاشمان را می‌کنیم تا در حضور هواداران ۳ امتیاز را بگیریم؛ چراکه این ۳ امتیاز بسیار ارزشمند است.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر معتقد است در لیگ بیست و دوم تیم ضعیف وجود ندارد و وضعیت هشت نه تیم بسیار خوب است.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر معتقد است در لیگ بیست و دوم تیم ضعیف وجود ندارد و وضعیت هشت نه تیم بسیار خوب است.
بیرانوند در سطح جوانان بسیار خوب درخشید و امتیازاتی که کسب کرد باعث تعجب و استقبال مسئولان برگزاری مسابقات، کنفدراسیون آسیا و به خصوص شیخ سلمان شد.
تیم جوان شده ایران مقابل حریف متوسطی چون هلند، بازنده‌ای محض بود. نیمیر عبدالعزیز روی تور ایران تاخت و تاز کرد و نمایش بسیار ضعیف میلاد عبادی‌پور در این مسابقه بارها امتیازات حساس و تعیین کننده را از تیم ایران گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ