قزوین- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر گفت: هنوز برنامه ای برای فصل آینده و لیگ برتر ندارم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت به دلیل درگیر بودن با بحران‌های خودساخته در جامعه، فاقد فرصت و ظرفیت کافی برای پایش دقیق این موج مهاجرت است. در نتیجه، کار مدیریت این بحران‌ها اغلب به نیرو‌های امنیتی سپرده می‌شود که از درون آن اتفاقاتی رقم می‌خورد که به‌نوعی می‌توان آن را تهدید بالقوه اجتماعی دانست. مهاجرین افغان برای کشور ما تهدید به حساب نمی‌آیند؛ اما اگر بدون برنامه‌ای مدون به حال خود رها شوند و فقط به کنترل و نظارت امنیتی اکتفا شود، پیامد‌های آتی آن بسیار خطرناک خواهد بود...
رئال مادرید برنامه دقیقی برای طی کردن روند انتقال کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، به این باشگاه دارد.
همان‌طور که اشاره شد، وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت برنامه دقیقی در مورد خودرو نداشت؛ اما برخی کلیدواژه‌‌‌هایی را مورد استفاده قرار داد که محل ابهام بوده و باید به صورت دقیق به آن پرداخته شود. برای مثال علی‌‌‌آبادی مدعی شد که «طرح جامع خودرو» در حال تدوین است؛ کلیدواژه‌‌‌ای که البته وجوه چالش‌برانگیزی را نیز در دل خود دارد.
رئال مادرید برنامه ویژه‌ای را برای ادای احترام به وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی این تیم، تدارک دیده است.
مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: گروه کشتیرانی توسعه روابط تجاری ایران و روسیه، برنامه ریزی دقیقی در مسیر صورت داده راه اندازی کریدور شمال- جنوب در حوزه خزر در دستور کار دارد.
در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که نه تکلیف محل دپوی پسماند (موقت یا دایمی) مشخص است، نه احداث زباله‌سوز یا جایگزین آن، نه تصفیه‌خانه شیرابه و نه تناسبی بین زباله تولیدی و توان کارخانه بازیافت وجود دارد! مضاف بر اینکه هنوز ظرفیت دقیق کارخانه بازیافت مشخص نیست. ما حتی نمی‌دانیم تا تعیین تکلیف برای این موضوعات چه برنامه‌ای تدوین شده است!
دولت امسال برنامه دارد یارانه خریداران ارز سهمیه ای را با توجه به ضرورت افتتاح حساب ارزی و امکان احصای دقیق اطلاعات، قطع کند.
بارسلونا شب گذشته با ارائه یک بازی هوشمندانه توانست جلوی بازی هجومی رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو بگیرد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی نابیناست زیرا آمار دقیقی از فعالیت های کشاورزی به ویژه در تولید و زمین های زیر کشت ندارد در نتیجه نمی توان برنامه ریزی درست و دقیق داشت.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی نابیناست زیرا آمار دقیقی از فعالیت های کشاورزی به ویژه در تولید و زمین های زیر کشت ندارد در نتیجه نمی توان برنامه ریزی درست و دقیق داشت.
محققان دانشگاه تگزاس در این باره روی حیوانات تحقیق کرده اند؛ فرقی نداشت که این حیوانات چقدر گرسنه بودند، در هر صورت رژیم غذایی با کالری محدود در زمان‌های خاصی به آن‌ها داده شد. متوجه شدند حیواناتی که در طول روز غذا می‌خورند، ۲۰ درصد طول عمر بیشتری نسبت به حیواناتی دارند که هر زمان از روز و هر جا که دل شان بخواهد، بدون برنانه غذا می‌خورند؛ یعنی برنامه ریزی دقیقی ندارند.
منتظری ابراز داشت: حوادث اخیر برگ دیگری از توطئه‌های دشمن بود و حقیقتاً برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام شده بود و خیلی حساب شده ده‌ها مرکز اندیشه نسبت به تقابل با نظام اسلامی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری می‌کنند. دشمنان آن‌چنان مطمئن بودند که این برنامه به نتیجه نهایی خواهد رسید و نظام ساقط خواهد شد لذا انواع و اقسام ابزار‌هایی که در اختیار داشتند را به کار گرفتند.
هواداران رئال مادرید تصمیم گرفته‌اند برای نشان دادن حمایت‌شان از وینیسیوس که با حملات شدیدی از طرف هواداران اتلتیکو مواجه است او را در دقیقه‌ای مشخص از دربی امشب تشویق کنند.
رودی فولر، مدیر جدید تیم ملی آلمان، مجبور است به صورت موقت از بایرلورکوزن خداحافظی کند اما از حالا برنامه دقیقی برای بازگشت دارد.
برنامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که دو روز پیش قرعه کشی شده بود اعلام شد.
برنامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که دو روز پیش قرعه کشی شده بود اعلام شد.
با توجه به برنامه‌ای که یحیی از بازی هفته دهم کلید زد و حالا در دو بازی تدارکاتی اخیر تست کرده احتمال بازی با دو مهاجم نوک از ابتدای مسابقه در دربی بسیار بالا رفته است
کمیته داوران فدراسیون فوتبال فعلا برنامه ای برای محاسبه وقت های اضافه به صورت دقیق در لیگ برتر ندارد.
انسیه خزعلی در مورد رشد بی‌رویه طلاق و کاهش ازدواج در کشور گفت: هنوز آمار دقیقی از میزان طلاق و ازدواج در سال‌جاری نداریم اما امیدواریم با در نظر گرفتن حمایت‌های مادی و معنوی شاهد رشد ازدواج و کاهش طلاق در کشور باشیم؛ البته برنامه‌ای به عنوان مشاوره رایگان برای تغییر آمار طلاق ارائه شده است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی با بیان اینکه در حال حاضر منطقه پناهگاه حیات وحش میاندشت جاجرم که یکی از زادآورترین زیستگاه‌های یوزپلنگ آسیایی در کشور است در معرض خطر این کانون گرد و غبار قرار گرفته است، گفت: بنابراین باید اعتبارات استانی و ملی برای حفاظت و احیاء دوباره آن در نظر گرفته شود و از سوی دیگر برنامه ریزی‌های دقیقی برای امر اجرای عملیات قرق، کشت گونه‌های مرتعی سازگار با منطقه، جلوگیری از چرای دام و ... صورت گیرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید این تیم برنامه دقیقی برای موفقیت در دوران پس از جدایی او دارد.
مدیران رئال مادرید برنامه دقیقی برای انتقال ژوائو کانسلو، ستاره منچسترسیتی، به سانتیاگو برنابئو در تابستان سال آینده دارند.
رئیس هیئت مدیره شرکت مس با بیان این که برای توسعه ماشین آلات و تجهیزات معدنی برنامه دقیقی برای اجرا داریم، گفت: قصد داریم باتوسعه همکاری‌های دوجانبه با شرکت بلاز در بلاروس ماشین آلات مورد نیاز شرکت مس را تامین کنیم.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه فوق العاده به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی، به بحث و بررسی درباره سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ