وزیر ارتباطات گفت: امسال با تدبیر خوب سازمان صدا و سیما پخش زنده بازی‌های جام جهانی غیر از تلویزیون و رادیو از طریق سکوهای داخلی هم صورت گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر قلعه نویی و دستیارانش به طور دقیق بازی های هفته دوم لیگ برتر فوتبال را زیر نظر می گیرند.
محمدرضا زنوزی خواستار پخش بازیهای تراکتور از شبکه سه شد.
پخش زنده بازیهای مهم امروز فوتبال ایران و جهان
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: خانواده فوتبال در انتظار پخش زنده بازی های تیم ملی جوانان ایران در مسابقات مهم جام ملت های آسیا است.
مدیرعامل پرسپولیس خواستار پرداخت حق پخش تلویزیونی برای بازیهای این تیم شد.
رسانه beIN SPORTS در پخش مسابقات جام جهانی 2022 قطر، به رکوردی تاریخی دست یافت.
این ظرفیت به دلیل حوادث اخیر در جریان جام جهانی قطر نیز فعال نشد اما در نهایت برای بازی تیم‌های فوتبال ایران و آمریکا، مجوز پخش بازیها در سالن‌های سینما فراهم شد که در کدام شگفتی منجر به فروش 14350 بلیت و 610 میلیونی در 103 سالن در سراسر کشور متشکل از 58 سالن در تهران و 43 سالن در شهرستان‌ها شد.
برنامه بازی‌های جام جهانی امروز پنج‌شنبه ۸ آذر + ساعت پخش از تلویزیون
تیم ملی فوتبال ایران در یکی از مهم‌ترین دیدارهای تاریخ خود در بازی سوم مرحله گروهی به مصاف آمریکا می‌رود تا بتواند برای نخستین بار در تاریخ جواز صعود به دور حذفی را کسب کند.
مشهد _ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: براساس تصمیم سازمان سینمایی مبنی بر پخش زنده فوتبال تیم های ایران و آمریکا در سینماها، سالنهای سینماهای استان آماده پخش این بازی هستند.
امروز و در ادامه رقابت‌های جام‌جهانی چند بازی دیگر از دور دوم مرحله گروهی جام‌جهانی برگزاری می‌شود.
روز هفتم جام جهانی ۲۰۲۲ امروز (شنبه) پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدار، آرژانتین برای بازگشت به جام و مسیر قهرمانی باید از سد مکزیک عبور کند.
دور دوم مرحله گروهی جام جهانی قطر امروز جمعه ۴ آذر با بازی تیم‌های گروه‌های A و B ادامه پیدا می‌کند. تیم ملی کشورمان هم در همین راستا امروز با ولز دیدار می‌کند.
تلویزیون چین هنگام پخش بازی‌های جام جهانی فوتبال، علاوه بر لوگوی فدراسیون فوتبال آمریکا، سکو‌های تماشاگران را نیز سانسور می‌کند.
در روز پنجم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ۴ دیدار برگزار خواهد شد و برزیل و پرتغال هم اولین‌ بازی‌های شان در جام جهانی را برگزار می‌کنند.
فهرست پخش بازی‌های مهم امروز فوتبال در قالب جام جهانی قطر در ادامه آمده است. امروز آلمان و اسپانیا نیز با حریفان خود در بازی اول به میدان خواهند رفت
اتاقهای مدیاسنتر در پایتخت قطر، محلی است که پخش‌زنده بازیهای جام جهانی را برعهده دارد.
بازی های جام جهانی قطر در میادین بزرگ و پارک‌های هفت شهر بزرگ فرانسه از جمله پاریس و مارسی پخش نخواهند شد.
این تصمیم به نشانه اعتراض به نادیده گرفته شدن حقوق بشر و تأثیرات منفی زیست محیطی در قطر طی پروسه آماده‌سازی برای میزبان از جام جهانی ۲۰۲۲ اتخاذ شده است.
معاون اجرایی باشگاه استقلال امیدوارم است صدا و سیما در مورد حق پخش مساعدت کند.
آبادان- عضو هیئت مدیره صنعت نفت آبادان گفت: این باشگاه با تمام توان پیگیر دریافت حق پخش تلویزیونی بازی های لیگ برتر است.
باشگاه پرسپولیس از تعامل با صدا و سیما برای پخش تلویزیونی بازی های این تیم خبر داد.
باشگاه پرسپولیس از تعامل با صدا و سیما برای پخش تلویزیونی بازی های این تیم خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ