اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیین نامه اجرایی واردات انواع کشنده، کامیون، اتوبوس، مینی بوس و ون مورد نیاز با عمر کمتر از پنج سال ابلاغ شد.
آیین بدرقه کاروان بهداشت،درمان و امداد و نجات اربعین حسینی(ع)
آیین بدرقه کاروان بهداشت،درمان و امداد نجات اربعین حسینی(ع)
دبیرخانه بین المللی افشای حقوق بشر آمریکایی مراسم بزرگداشت شهدای عرصه‌های مختلفی که در مسیر افشای اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا و متحدانش به شهادت رسیده‌اند را برگزار می‌کند.
وزیر نفت با اشاره به میادین مشترک نفتی و گازی ایران با کشورهای همسایه در حوزه خلیج فارس، گفت: ذره ای از حق ایران در بهره برداری از میدان آرش کوتاه نمی آییم.
دوم مردادماه رئیس جمهور در نامه‌ای به وزیر صمت و کشور، مجوز واردات خودرو‌های کارکرده را ابلاغ کرد تا در هفته های آینده، آیین نامه مربوطه تهیه شود. در ادامه وزیر صمت نیز در گفتگویی اعلام کرده است: اولویت ما واردات خودرو‌های برقی است.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان باید بعد از گذشت مدتی از اخذ گواهینامه برای یادآوری و مرور قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی به کتاب آیین نامه مراجعه کنند.
آیین الحاق سامانه سلاح کروز بردبلند دریایی ابومهدی با حضور امیر سرتیپ قرایی آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ارتش و سپاه انجام شد.
فرزند آیت‌الله مصباح یزدی (ره) در آیین افتتاحیه بیست و هشتمین دوره طرح ولایت گفت: در جریان انقلاب دانشجویانی داشتیم که انقلابی بودند و بسیار پر شور ظاهر شدند و از دیوار سفارتخانه آمریکا بالا رفته و این مرکز جاسوسی را با قاطعیت تسخیر کردند، ولی چند سالی نگذشت که از کار خود توبه کردند و با همان آمریکا دست سازش و دوستی دادند.
آیین روز خانواده و تکریم روز بازنشستگان فراجا
کرج- وزیر راه و شهرسازی در آئین بهره برداری از باند رفت منطقه دوم آزاد راه تهران-شمال گفت: مسیر تهران- شمال با تردد از منطقه یک و دو آزادراه ۶۲ کیلومتر کوتاه می‌شود.
آئین بهره‌برداری از افتتاح مسیر رفت قطعه ۲ آزادراه تهران- شمال
کرج- وزیر راه و شهرسازی در آئین بهره برداری از باند رفت منطقه دوم آزاد راه تهران-شمال گفت: مسیر تهران- شمال با تردد از منطقه یک و دو آزادراه ۶۲ کیلومتر کوتاه می‌شود.
عنبری بااشاره به ویژگی‌های‌ تعاریف،چارچوب مشخص،شفاف‌سازی،بهره وری،تعریف حاکمیت شرکتی ودر نظرگرفتن ضمانت اجرایی برای تکالیف تعیین شده گفت:این آیین‌نامه آغازی براتمام حواشی شرکت های دولتی است.
با حضور فرمانده کل ارتش، آیین افتتاح و بهره برداری از تعداد ۹۱۲ واحد منزل سازمانی همزمان در مشهد و به صورت وبیناری در پنج شهر دیگر از مناطق مختلف کشور برگزار شد.
رئیس جمهور در آیین بهره برداری ۵ ایستگاه در خطوط ۶ و۷ گفت: در خدمات شهری مردم اساس کار هستند و یک ضلع مهم کار مردم هستند.
رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با اشاره به آیین نامه حمایت از نخبگان گفت: بناست بر اساس این آئین نامه از حداکثر ظرفیت نخبگان بهره ببریم.
رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با اشاره به آیین نامه حمایت از نخبگان گفت: بناست بر اساس این آئین نامه از حداکثر ظرفیت نخبگان بهره ببریم.
عباس رزمی در آیین اختتامیه سیزدهمین دوره ارزیابی عملیاتی - تخصصی آتش‌نشانان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی بر شناسایی نقاط خطر بومی مناطق عملیاتی شرکت ملی نفت تاکید کرد.
معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از برگزاری آئین شب یلدا به منظور پاسداشت مراسم و سنت‌های کهن ایرانی-اسلامی خبر داد.
آیین‌ بهره‌برداری از دستاوردهای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در قالب دوازدهمین شنبه امید و افتخار با حضور مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران و دیگر مسئولان شنبه ۲۱ آبان در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران برگزار شد.
تبریز- آیین بهره‌برداری از طرح بهسازی و بازسازی و تکمیل رختکن‌ها، موتورخانه و پروژکتورهای استادیوم ۷۰ هزار نفری یادگار امام (ره) تبریز با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی برگزار شد.
آئین بهره‌برداری همزمان از ۴۵ طرح بهسازی، مقاوم سازی و بازسازی فضاهای آموزشی و تربیتی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان برگزار شد.
آیین بهره‌برداری از طرح بهسازی ورزشگاه شهید وطنی مازندران با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ