تراکتور در زبان اسپانیایی همان تراکتور خوانده می‌شود. در حال که معنی آن برای ما «خودرو قدرتمند» است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی فولاد در پاسخ به اظهارات عجیب رئیس هیئت فوتبال خوزستان، گفت طالقانی در حدی نیست که درباره فولاد و منصوریان اظهار نظر کند.
علیرضا طلوع کیان مربی تیم ملی والیبال ایران معتقد است ملی پوشان نحوه پیروزی را فراموش کرده‌اند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از عقد قرارداد با علیرضا بیرانوند با رسانه‌ها صحبت کرد.
طبق قانون اساسی، هر نماینده "حق" دارد در همه مسائل داخلی و خارجی کشور اظهارنظر نماید (اصل 84) ولی گویا هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خود را فراتر از قانون اساسی پنداشته و نماینده ای را کلا از حق خود محروم کرده و زشت تر این که رئیس مجلس هم عملاً این بدعت را پذیرفته است.
سارا عبدالملکی هدیه عجیب مسئولان شورای شهر محل زندگی خود را توهین آمیز دانست.
علی دوستی‌مهر می‌گوید بازیکنان حاضر در اردوی تیم زیر 20 سال ایران تنها 20 درصد از پتانسیل واقعی فوتبال ایران در این سن هستند.
دروازه بان تیم فوتبال پیکان گفت که در زمین به داور گفته است پنالتی را درست گرفته تا روحیه اش حفظ شود@
مربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار امیدواری کرد که تیم استقلال قهرمان لیگ برتر بشود!
حسام نواب صفوی که در آستانه سال نو در صداوسیما حضور پیدا کرده بود درباره طرز لباس پوشیدنش صحبت‌هایی کرد که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، اظهارنظر عجیبی را درباره شانس تیمش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان مطرح کرد.
رئیس اجرایی سابق بایرن مونیخ اظهار نظر عجیبی درباره لیونل مسی و باشگاه بارسلونا داشت.
اظهارنظر عجیب کارشناس صداوسیما روی آنتن زنده برنامه شبکه افق درباره علت کاهش فرزندآوری سوژه کاربران فضای مجازی شده است.
رئیس صنف جایگاه‌داران کشور گفت: شاهدیم که در برخی موارد خودپردازهای بانکی خالی از پول نقد هستند یا درست کار نمی‌کنند و مردم ناچارا برای دریافت پول نقد به پمپ بنزین‌ها مراجعه می‌کنند و نمی‌دانیم دقیقا باید چکار کنیم که نه شرمنده مردم شویم و نه مشکل قانونی و مالیاتی داشته باشیم. درخواست ما این است که بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی سریعا اظهارنظر و تدبیر کنند.
ماریو کمپس، اسطوره فوتبال آرژانتین، معتقد است وینیسیوس در بازی برابر والنسیا از ابتدا روی اعصاب گابریل پائولیستا رفته بود و در نهایت تاوانش را نیز پس داد.
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است اگر همتای اسپانیایی‌اش به مربیگری ادامه دهد به سرنوشتی دچار خواهد شد که تقریباً همه مربیان فوتبال دنیا تجربه کرده‌اند. - اخبار ورزشی -
یک اظهارنظر عجیب از سوی ساندرو واگنر در مورد پیراهن سنتی قطری ها کافی بود تا او و شبکه ZDF دچار دردسر شوند.
«تیمی که مردم پشت آن نباشند دوزار هم نمی‌ارزد!» این جمله را شب گذشته جواد خیابانی در یک برنامه تلویزیونی گفت!
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس در دیدار این تیم مقابل ایران در جام جهانی، در خصوص پنالتی تیم ملی کشورمان اظهارنظر کرد.
یک نماینده مجلس صحبت عجیب و جالب توجهی در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی داشت.
جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: اروپا مانند باغ میماند و الباقی کشورهای دنیا مانند جنگل است و جنگلی های وحشی به باغ های زیبا حمله میکنند!
رئیس فدراسیون کشتی از عملکرد امیرحسین زارع و اشتباهات او انتقاد کرد.
محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در مصاحبه با همشهری درباره حاشیه های فرزند انسیه خزعلی و مسئولانی که فرزندانشان درخارج از کشور تحصیل می کنند اظهارنظر کرد.
خداداد افشاریان عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال امروز در برنامه سلام صبح بخیر صحبت عجیبی درباره علی دایی و نحوه پاسخ دادن او به پیشنهاد تیم ملی مطرح کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش برابر سپاهان گفت: رکوردهای استقلال برایم مهم نیست و باید تلاش کنیم در دیدارهای آینده رشد داشته باشیم و عملکردمان بهتر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ