مربی پیشین سپاهان در اظهارنظری عجیب مدعی شد که «داوران در تعیین قهرمان لیگ برتر نقش مستقیم دارند و حتی خود پرسپولیسی‌ها هم به این باور رسیده‌اند که قهرمانی‌شان به درد نمی‌خورد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تراکتور یکی از جذابترین تیمهای این فصل لیگ برتر ایران است که با حضور ستاره‌های جدید سروشکل یک تیم مدعی قهرمانی را خواهد داشت.
در این قسمت با پژمان راهبر، حمید ابراهیمی، آریا فاطمی و آریا قاسمی در مورد این بازی گفتگو کرده‌ایم، با ما همراه باشید.
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر هوادار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به فینال راه پیدا کرد تا حریف استقلال در دیدار نهایی شود. جدال دو تیم صد و یکمین دربی تهران است که یک جام خواهد داشت.
سرمربی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یاد بزرگان فقید این تیم را با بردن جام به بهشت زهرا گرامی داشتند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: سال سختی را پشت سر گذاشتیم اما بازیکنان توانستند حماسه خلق کنند.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با نساجی برگزار شد.
به نظر شما تیمی که پنج شنبه قهرمان لیگ برتر خواهد شد، شایستگی کامل برای کسب این عنوان را دارد یا شانس و سایر فاکتورها تاثیر بیشتر را در این زمینه ایفا خواهند کرد؟
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از عملکرد فصل جاری سرخپوشان گفت: این تیم قطعا مستحق قهرمانی است و در هفته آخر نباید بازی مقابل نساجی را ساده بداند.
تیم فوتبال پرسپولیس که مدعی اصلی قهرمانی در بیست و دومین دوره لیگ برتر است، در دیداری سخت و نفسگیر موفق شد پیکان را شکست دهد و صدر جدول را از رقیب اصلی‌اش پس بگیرد.
یک روز بعد بازی دوستانه و تمرین ریکاوری، یحیی به بازیکنانش مرخصی داد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در یک نشست خبری کوتاه بعد از شکست در دربی شماره 100 گفت: مقابل پرسپولیس خوش شانس نبودیم و تیم حریف هم از هر راهی که توانست دفاع کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ بیست و دوم است، با برتری برابر مس رفسنجان همچنان در کورس باقی ماند و با گرفتن سه امتیاز طلایی فاصله‌اش را با سپاهان و استقلال را حفظ کرد.
کمال کامیابی‌نیا می‌گوید در پرسپولیس باید با تمام وجود برای قهرمانی تمرین و تلاش کنند.
کاپیتان پیشین تیم پرسپولیس با اشاره به نتایج فصل جاری سرخ پوشان گفت: وقتی شما وارد یک دوره از مسابقات متوالی می شوید، باید دو جنبه برد و باخت را با هم مقایسه کنید.
بازیکنان پرسپولیس به هیچ عنوان تصور نمی‌کردند در بازی با هوادار بدون امتیاز ورزشگاه آزادی را ترک کنند.
روز گذشته قرار بود یکی از حساسترین بازیهای رده جوانان بین پرسپولیس و آکادمی کیا برگزار شود.
همزمان با تیم بزرگسالان، تیم امید پرسپولیس نیز در موقعیت حساس و سرنوشت‌ساز قرار دارد.
رقابت‌های لیگ برتر جوانان با برتری پرسپولیس در دربی و برد تیم کیا جذاب‌تر شده است.
شایان مصلح می‌گوید اعضای تیم گل‌گهر پیش‌بینی یک بازی سخت در تبریز را کرده بودند.
تیم پرسپولیس از دقایقی بعد اولین جلسه تمرینی برای نیم فصل دوم را آغاز خواهد کرد.
در ادامه رقابتها هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برابر نساجی مازندران به میدان رفت که این دیدار ۵ بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تمجید از عملکرد این تیم مقابل هوادار تهران گفت: پرسپولیس بازی منظم و با برنامه‌ای را انجام داد که نشان می دهد متکی به تاکتیک‌های تیمی است نه تکنیک های فردی.
پرسپولیس با ارائه نمایشی امیدوارکننده، هواداران خود را به بازگشت به جاده قهرمانی امیدوار کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ