با نگاهی به محله‌های ۲۲‌گانه پایتخت، این محله‌ها و اشخاص را معرفی کرده‌ایم با این توضیح که نام برخی از آن‌ها هنوز بر محله‌ها باقی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام محلی در شبه جزیره کریمه گفته است که دولت کی یف هیچ برنامه عملی برای بازگرداندن این شبه جزیره ندارد.
اواخر دهه ۳۰ بود که اراضی سعادت‌آباد برای سکونت کارمندان کارخانجات ونک و فرحزاد انتخاب می‌شوند. وقتی شهرک مسکونی کوی مکانیر ساخته می‌شود، مجسمه بزرگی از محمدرضاشاه در پارک محله و ساختمان‌های دو طبقه با پس‌زمینه کوه‌هایی که هنوز به راحتی دیده می‌شدند. در بافت نسبتا شطرنجی شمال میدان کاج (تهرانی مقدم کنونی) قرار می‌گیرند و این یعنی اولین روایت‌های مدرن سعادت‌آباد...
. در سال ۱۳۰۶ شمسی بخشی از آب رودخانه کرج به تهران منتقل شد و به جوی‌ها و شیر‌های فشاری محله‌ها رسید، اما باز هم از لوله‌کشی خانگی خبری نبود. ۱۲ سال بعد قرار شد یک شرکت فرانسوی پروژه لوله‌کشی آب تهران را آغاز کند، اما از بد روزگار با شروع جنگ جهانی دوم این پروژه در قدم اول متوقف شد. سرانجام در سال ۱۳۲۵ طلسم لوله‌کشی آب تهران شکسته شد و این پروژه با حضور شرکت‌های خارجی به مناقصه گذاشته شد و یک سال بعد کلنگ لوله‌کشی آب در تهران در میدان سنگلج به زمین خورد.
منابع محلی روسیه از گرونگان گیری یک گروهکار خرابکار اوکراینی در استان بریانسک و کشته و زخمی شدن چند غیرنظامی در حملات کی یف به مناطقی در این استان خبر داد.
بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که با هدایت کارلوس کی‌روش با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش نتوانست به مرحله حذفی برود، مهدی محمدنبی، مدیر تیم ملی و مارکار آقاجانیان، دستیار کی‌روش روز گذشته صحبت‌هایی را درباره وضعیت تیم ملی در دوره مربیگری اسکوچیچ بیان کردند که این سرمربی کروات در پستی که در اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر کرده بود، به آن‌ها پاسخ داد.
کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی تهران را ترک کرد. او بعد از حذف تیم ملی از مرحله گروهی به تهران برگشت.
صحبتهای کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران امروز دوشنبه در نشست خبری پیش بازی با آمریکا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رابطه سردار آزمون و کارلوس کی روش همواره خاص و جالب توجه باقی مانده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تازه ترین گفتگوی خود به تشریح وضعیت این تیم برای برگزاری دو دیدار باقی مانده مرحله گروهی برابر تیم های ولز و آمریکا پرداخت.
تمرین ریکاوری بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار برابر انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ امروز به وقت ایران برگزار شد. در این جلسه تمرینی کارلوس کی روش حضور نداشت و راجر دسا و سایر دستیاران او تمرین ریکاوری در زمین چمن را زیر نظر داشتند. کی روش در محل هتل اقامت تیم ملی حضور داشت تا عملکرد بازیکنانی که روز گذشته به میدان رفته بودند را زیر نظر بگیرد.
کارلوس کی روش به انتخاب هتل محل اقامت تیم ملی در دوحه ایراداتی گرفته است.
مراسم بدرقه و رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی با حضور وزیر ورزش، مسئولان فدراسیون فوتبال و بازیکنان این تیم برگزار شد که کارلوس کی‌روش به محل این مراسم نیامد!
دومین تمرین تیم ملی فوتبال در نخستین روز مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی برگزار شد.
سفارت آمریکا در قاهره به اتباع خود در مصر درباره نزدیک شدن به محلهای برگزاری تجمع های اعتراضی احتمالی هشدار داد.
با نظر کارلوس کی روش و موافقت کادرفنی تیم ملی جوانان قرار است از هفته آینده شاگردان صمد مرفاوی و تیم بزرگسالان کشورمان در دو مرحله اردوی مشترکی را برگزار کنند.
کارلوس کی روش در نقل قولی کوتاه درباره اینکه کدام تیم‌ها از میان ۶ تیم آسیایی حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ شانس صعود از مرحله گروهی را دارند، گفت: به نظرم ایران و ژاپن!
کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران برای بازدید از کمپ الریان، محل اردوی تیم ملی ایران در طول جام جهانی قطر راهی کشور قطر شد و تا پایان هفته در این کشور خواهد بود.
فرماندار «ساخالین» (دولت محلی روسیه) پیرامون به رسمیت شناختن جزایر کوریل به عنوان جزایر ژاپنی از سوی «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین گفت: مصوبه کی یف درباره جزایر کوریل مضحک است.
رضا مهاجری از وضعیت امیدوار کننده تیم ملی صحبت می کند و اعتقاد دارد می توانیم برای اولین بار صعود از مرحله گروهی در جام جهانی را ببینیم.
کی روش و تیم ملی فوتبال ایران به دنبال رویاپردازی در جام جهانی پیش رو هستند. صعود به مرحله گروهی که آنها را درتاریخ فوتبال ایران جاودانه خواهد کرد.
از چهار تیم حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی جام جهانی تنها شاگردان کارلوس کی روش توانستند دیدار تدارکاتی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند.
پایش بر موارد ایمنی، سلامت و بهداشت محلهای استقرار و مسیرهای عبوری از سوی گروه اعزامی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در مبادی ورود و خروج زائران کربلا در حال انجام است.
فعلا دولت تکلیف اجرای طرح جایگزینی کالابرگ با یارانه نقدی را مشخص نکرده است. اما احتمالا این جایگزینی حداقل به شهریور ماه ۱۴۰۱ نمی‌رسد؛ بنابراین باید در بیستم شهریور ماه نیز منتظر واریز یارانه مرحله ۱۳۹ باشیم. در چنین شرایطی همچنان افراد حاضر در دهک اول تا سوم مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و افراد حاضر در دهک چهارم تا نهم مبلغ ۳۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.
روزنامه کیهان، شانزده بهمن ۱۳۵۱، صفحه نوزده و بیست نوشت: «اولین باجه اتوماتیک کامپیوتری شروع به کار کرد. آقای «راد ـ لون» مسئول آموزش موسسه «باروس» کارت اعتبار نقدی خود را در محل مخصوص باجه اتوماتیک کامپیوتری قرار می‌دهد ۱۰ ثانیه بعد، پول نقد مورد نیاز بطور اتوماتیک در اختیار آقای «لون» قرار خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ