مرحله اول مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه آقایان با عنوان "فتح خرمشهر" برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بجنورد- رییس کمیته قوی‌ترین مردان خراسان شمالی گفت: مسابقات کاپ آزاد قوی‌ترین مردان کشور با حضور ۳۵ ورزشکار به میزبانی پارک بش قارداش بجنورد برگزار شد.
مسابقات روز نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردغو ترکیه با برگزاری دیدارهای چهار وزن به پایان رسید و نمایندگان کشورمان به دو مدال طلا و یک مدال نقره دست یافتند.
مرحله اول مسابقات آزاد تفنگ بانوان به مناسب گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و دهه کرامت با معرفی نفرات برتر در رده سنی بزرگسالان و جوانان و نوجوانان به پایان رسید.
با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست کشتی آزاد جام تختی در ارومیه، فینالیست‌ها مشخص شدند.
دور نخست مسابقات آزاد تیراندازی در رشته تفنگ و تپانچه از 28 اردیبهشت ماه آغاز می شود.
با برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی اروپا، علاوه بر حاجی‌ علی‌یف، دو آزادکار دیگر آذربایجان هم به فینال این رقابت‌ها رسیدند.
مسابقه برترین‌های تفنگ و تپانچه بانوان امروز (شنبه)، 13 اسفند در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
با برگزاری مراسم قرعه‌کشی مسابقات کشتی آزاد جام ابراهیم مصطفی، دومین رنکینگ اتحادیه جهانی در سال 2023، کشتی‌گیران کشورمان حریفانشان را شناختند.
غفور کارگری، رئیس کمیته ملی پارالمپیک با حضور در پیست توچال در آخرین روز از رقابت‌های آزاد قهرمانی کشور پارااسکی و مراسم اختتامیه این مسابقات شرکت نمود.
آخرین وضعیت برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان به میزبانی ایران و دلایل تعویق این مسابقات از سوی رئیس سازمان لیگ کشتی تشریح شد.
محسن کاوه بعد از محک خوردن تعدادی از جوانان در مسابقات کشوری بزرگسالان تاکید کرد که همه نفراتی که شرایط سنی حضور در تیم ملی جوانان را دارند، باید هفته آینده در مسابقات کشوری کشتی بگیرند.
برنامه برگزاری مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور به میزبانی تهران مشخص شد.
بخشنامه و شرایط برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور اعلام شد که طی آن حضور آزادکاران واجد شرایط الزامی است.
بخشنامه و شرایط برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور اعلام شد که طی آن حضور آزادکاران واجد شرایط الزامی است.
برگزاری جام باشگاه های کشتی آزاد جهان قطعی شده و فدراسیون در حال رایزنی با اسپانسرها برای برگزاری رقابت های فرنگی نیز است.
به نظر می‌رسد باشگاه بلیش دیگر تمایلی به میزبانی از مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان ندارد و این مسئله برگزاری این رقابت‌ها را منتفی خواهد کرد.
با وجود انجام مقدمات برگزاری مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان؛ تا امروز برگزاری این رقابت‌ها در رشته کشتی فرنگی به قطعیت نرسیده است.
در جریان برگزاری رقابت های کشتی آزاد قهرمانی استان لرستان، درگیری شدیدی میان طرفداران رخ داد که در نتیجه آن چند نفر زخمی شدند.
مسئولان برگزاری جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا از ورود پرچم‌های متفرقه به سالن مسابقات جلوگیری کردند.
جلسه کمیته انضباطی در خصوص تخلف پزشکی صورت گرفته در وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان، صبح روز سه شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.
هفته سوم لیگ برتر تفنگ و تپانچه آقایان و مرحله چهارم مسابقات آزاد تراپ از ۲ تا ۴ شهریور ماه برگزار می‌شود.
هفته سوم لیگ برتر تفنگ و تپانچه آقایان و مرحله چهارم مسابقات آزاد تراپ از 2 تا 4 شهریور ماه برگزار می‌شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری نخستین دوره بازی های ساحلی کیش تحت عنوان «کیش گیمز» با مشارکت ۱۳ فدراسیون ورزشی و برای اولین بار در کشور خبر داد.
مشهد ـ رئیس هیئت شطرنج خراسان رضوی گفت: نخستین دوره مسابقات شطرنج استاندارد آزاد کشوری روز چهارشنبه در مشهد آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ