بخشنامه و شرایط برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور اعلام شد که طی آن حضور آزادکاران واجد شرایط الزامی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص شرایط تیم ملی پیش از مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی توضیحاتی را بیان کرد.
سنگین وزن کشتی فرنگی ایران گفت: به لحاظ وزنی نسبت به دوره قبلی مسابقات جهانی شرایط بهتری دارم و در تلاشم تا نقره سال گذشته را به طلا تبدیل کنم.
در شرایطی که هیات ژوری رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی، رای به تکرار مبارزه امین طاهری و جان محمدی داد که این اقدام بر خلاف قوانین اتحادیه جهانی کشتی است.
اینترمیلان در شرایطی که حتی صعودش از دور گروهی چمپیونزلیگ هم بعید به نظر می رسید حالا یک پای فینال مسابقات است.
اتحادیه جهانی کشتی در حالی که شرایط سختی را برای صدور مجوز حضور کشتی‌گیران روس در مسابقات بزرگسالان و جوانان جهان و اروپا در نظر گرفته اما بدون پیش شرط خبر از بازگشت دو رده سنی پایه روس‌ها به رقابت‌ها داده است.
مسابقات کشتی آزاد انتخابی جام تختی در شرایطی در قروه به پایان رسید که مسابقات از سطح خیلی بالایی برخوردار نبود و کشتی‌گیران اندکی فراتر از انتظار ظاهر شدند.
در شرایطی که قرار است ایران از ۲ رویداد تحت عنوان رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان میزبانی کند، این مسابقات جایی در تقویم اتحادیه جهانی کشتی ندارد!
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: قاسم پور تا مسابقات جهانی ۲۰۲۳ در ۹۲ کیلو گرم کشتی خواهد گرفت و بعد از مسابقات جهانی صربستان می تواند تصمیم بگیرد، که در کدام وزن حضور داشته باشد.
محسن کاوه بعد از محک خوردن تعدادی از جوانان در مسابقات کشوری بزرگسالان تاکید کرد که همه نفراتی که شرایط سنی حضور در تیم ملی جوانان را دارند، باید هفته آینده در مسابقات کشوری کشتی بگیرند.
سازمان لیگ فدراسیون کشتی شرایط مالی ویژه ای را برای حضور نمایندگان ایران در مسابقات جام باشگاه‌های جهان در نظر گرفته است.
فدراسیون کشتی اعلام کرد شرایط برای حضور تماشاگران در سالن مسابقات کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور فراهم نشد.
رئیس هیات مدیره باشگاه پتروپالایش بلیش گفت: شرایط مالی و اقتصادی و چگونگی برگزاری مسابقات برای باشگاه فراهم نبود.
بخشنامه و شرایط برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور اعلام شد که طی آن حضور آزادکاران واجد شرایط الزامی است.
ساری- ملی پوش وزن ۷۹ کیلوگرم کشتی آزاد تیم ملی کشورمان با اشاره به این در شرایط خوبی به سر می برم، گفت: خود را برای مسابقات ۲۰۲۳ کرواسی آماده می کنم.
فدراسیون کشتی از فراهم نشدن شرایط حضور تماشاگران در سالن مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی خبر داد.
مسابقات قهرمان کشوری کشتی فرنگی در شرایطی ابتدای دی ماه برگزار می‌شود که 16 کشتی‌گیر از شرکت در آن معاف هستند.
نایب قهرمان کشتی جهان گفت: فشار زیادی بابت نگرفتن مدال بود و وقتی به فینال رسیدم احساس کردم این فشار از روی من برداشته شده است، اما شرایط سخت تر شد و نتوانستم به طلا برسم.
تیم ملی کشتی آلیش زنان ایران در مسابقات جهانی ترکیه شرایط بدی داشتند و در کانکس اسکان داده شده‌اند.
چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و قهرمانی جهان در سال 2023 اعلام شد.
ملی‌پوش تیم کشتی فرنگی کشورمان در رقابتهای جهانی گفت: به دلیل مشکلاتی که برایم پیش آمد، به هیچ عنوان شرایط و تمرکز کافی برای مسابقات را نداشتم.
تنیس روی میز ایران در حالی مسابقات قهرمانی جهان را در پیش دارد که شرایط بازیکنان اعزامی در رنکینگ جهانی ایده‌آل نیست و حتی یکی از آنها در این رنکینگ جایگاهی ندارد.
دارنده مدال طلای کشتی جهان و المپیک گفت: شرایط خوبی برای مسابقات جهانی دارم اما همه چیز روز مسابقه مشخص می‌شود.
در چارچوب مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان زیر ۲۰سال ، در شرایطی که سعید اسماعیلی با نتیجه ٩ بر ۴ مقابل حریف ژاپنی خود عقب بود در لحظات پایانی با نتیجه ١٣ - ٩ پیروز شد.
ادامه درگیری و بی نظمی در سالن مسابقات کشتی در شرایطی است که مشخص نیست سازمان لیگ فدراسیون کشتی چه برنامه‌ای برای جلوگیری از این اتفاقات تلخ داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ