مشهد ـ رئیس هیئت شطرنج خراسان رضوی گفت: نخستین دوره مسابقات شطرنج استاندارد آزاد کشوری روز چهارشنبه در مشهد آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخستین دوره مسابقات تیراندازی با کمان چهارجانبه کشور به میزبانی سالن 6 هزار نفری شهید سلیمانی همدان برگزار شد.
نخستین دوره مسابقات درون فصل لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا از 12 آبان تا 18 آذر با حضور هر 30 تیم حاضر در لیگ برگزار می‌شود.
مشهد ـ رئیس هیات بوکس خراسان رضوی گفت: نخستین دوره مسابقات بوکس نونهالان باشگاه‌های خراسان رضوی «طرح اوقات فراغت تابستانی» به مدت ۲ روز در شهر مشهد برگزار شد.
مسابقات سوارکاری نخستین دوره بازی‌های بین المللی نوروز (ویژه بانوان) در باشگاه سوارکاری استاد رضایی (بام) با حضور۳۰ ورزشکارداخلی و ۸ سوارکار خارجی در رشته پرش برگزار شد.
مراسم افتتاحیه نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروز، با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
نخستین دوره مسابقات والیبال برفی قهرمانی دستجات آزاد کشور سال ۱۴۰۱ به میزبانی همدان در حال برگزاری است. در پایان این مسابقات، برای تیم‌های اول تا چهارم مسابقات همدان، ۴۰۰ میلیون ریال پاداش در نظر گرفته شده است که به ترتیب به تیم‌های اول تا چهارم ۱۸۰، ۱۲۰، ۷۰ و ۳۰ میلیون ریال پرداخت خواهد شد.
نخستین دوره مسابقات والیبال برفی قهرمانی دستجات آزاد کشور سال ۱۴۰۱ به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.
نخستین دوره مسابقات والیبال برفی سال 1401 به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.
اولین مسابقات رسمی MMA یا مبارزه در قفس در ایران روز جمعه با حضور ۴۲ ورزشکار در مجموعه شیرودی تهران برگزار شد. از مدت‌ها قبل رشته MMA که عنوان یک ورزش زیرزمینی شناخته می شد و این مسابقات برای نخستین‌بار به صورت قانونی و رسمی در ایران با موافقت وزارت ورزش و زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار شد.
نخستین دوره مسابقات دوومیدانی کارگری قهرمانی مازندران گرامیداشت حماسه ششم بهمن سال۱۳۶۰ مردم آمل روز جمعه در این شهرستان برگزار شد.
نخستین دوره رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی رسانه‌ای توسط مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول برگزار می‌شود.
نخستین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی کشور (کسب سهمیه رقابت‌های بین المللی جام تختی) برگزار می‌شود.
نخستین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی کشور (کسب سهمیه رقابت‌های بین المللی جام تختی) برگزار می‌شود.
با رونمایی از سرویس پیش‌بینی مسابقات جام‌جهانی در سامانه بانک‌پلاس، نخستین دوره از قرعه‌کشی مربوط به طرح مذکور(پایان دور اول مرحله گروهی) با حضور نمایندگان این بانک برگزار شد.
قطر به نخستین میزبان تاریخ جام جهانی تبدیل شد که پس از برگزاری تنها ۲ بازی، از دور مسابقات کنار می‌رود.
قطر به نخستین میزبان تاریخ جام جهانی تبدیل شد که پس از برگزاری تنها 2 بازی، از دور مسابقات کنار می رود.
نحوه برگزاری نخستین دوره مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا مشخص شد.
هفته دوم بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) در گروه A امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در حال برگزاری است.
نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه‌های کشور با برگزاری رقابت‌های روز پنجم و تثبیت صدرنشینی تیم آرتین در پایان این روز از رقابت‌ها پیگیری شد.
نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه‌های کشور در حالی امروز با برگزاری رقابت‌های روز چهارم پیگیری می‌شود که روز سوم این مسابقات با صدرنشینی تیم آرتین به پایان رسید.
نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه‌های کشور در حالی امروز با برگزاری رقابت‌های روز چهارم پیگیری می‌شود که روز سوم این مسابقات با صدرنشینی تیم آرتین به پایان رسید.
مسابقات بین‌المللی کشتی شست پا در انگلیس برگزار شد. این شکل از کشتی از جمله ورزش‌های قدیمی در بریتانیا به شمار می‌آید که نخستین دوره آن در سال ۱۹۷۶ برگزار شد. این ورزش شبیه به مچ‌اندازی است، ولی با شست پا انجام می‌شود. دو حریف به ترتیب شست پای راست، سپس شست پای چپ و دوباره شست پای راست را به هم گره زده به زور‌آزمایی می‌پردازند. پا‌های شرکت‌کنندگان پیش از بازی برای جلوگیری از سرایت احتمالی قارچ یا هر نوع عفونت معاینه می‌شوند.
نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال «جام غدیر» با مشارکت فدراسیون ورزشهای همگانی و انجمن ورزش شهرداری‌های کشور از ۱۰ مهرماه سالجاری برگزار خواهد شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری نخستین دوره بازی های ساحلی کیش تحت عنوان «کیش گیمز» با مشارکت ۱۳ فدراسیون ورزشی و برای اولین بار در کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ