رئیس قوه قضائیه گفت: در بحث مقابله با فساد، ما در صدد مبارزه ریشه‌ای هستیم نه کار تبلیغاتی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرد یونانی برای تکمیل ترکیب مورد نظرش در صدد جذب یک مهاجم خارجی است.
فرمانده ستادکل ارتش آلمان از تصمیم برلین برای تشکیل قوی‌ترین لشگر ارتش اروپایی ناتو خبر داد.
سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به اینکه اسد الله اسدی و حمید نوری مطلقاً بی گناه هستند، گفت: دشمنان در صدد شایعه پراکنی درباره زندانیان داخل ایران هستند.
رئیس قوه قضائیه گفت: شمن در صدد ایجاد دوقطبی‌هایی در جامعه ما و به هم زدن انسجام و صفوف واحد مردم است.
رئیس قوه قضائیه گفت: در بحث مقابله با فساد، ما در صدد مبارزه ریشه‌ای هستیم نه کار تبلیغاتی؛ در مقوله مبارزه با فساد، ما در عین اینکه متمرکز بر روی علت‌ها هستیم، از معلول‌ها نیز غافل نمی‌شویم. سوال این است که در بحث مقابله با فساد، آیا به نقطه مطلوب رسیده‌ایم؟ باید بگویم نه، اما مجدانه در این عرصه تلاش می‌کنیم.
چین و روسیه تحقیقات و مذاکرات در خصوص احداث خط لوله گاز «قدرت سیبری ۲» که به گفته معاون نخست‌ وزیر روسیه پروژه‌ جایگزین «نورد استریم» به شمار می آید، را تسریع می‌کنند.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: دولت در یک بسته سیاستی جامع با ابعاد مختلف در زمینه‌های سیاست پولی، مالی، درآمدی، بازرگانی و ... درصدد پیروزی در عرصه جنگ اقتصادی و پاسداشت سفره معیشت مردم است.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان گفت: سازمان همکاری شانگهای یک نهاد تشریفاتی نیست بلکه در صدد پاسخگویی به یک نیاز مبرم امنیتی و سیاسی می‌باشد.
نخست وزیر ارمنستان امروز در نشستی با اعضای کمیته روابط خارجی پارلمان آلمان گفت: جمهوری آذربایجان در صدد تجاوز گسترده به ارمنستان است.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: در صددیم که با کاهش مراجعات حضوری امکان ارائه خدمات الکترونیک در ۲۴ ساعت شبانه روز و در پهنای کره زمین را فراهم سازیم.
رئیس قوه قضائیه گفت: امروز دشمنان و شیطان‌صفتان در صدد تضعیف بنیان خانواده هستند و چنانچه بنیان خانواده تضعیف شود، جامعه خود به خود به سمت سستی و فترت حرکت می‌کند.
وزارت خارجه بلاروس از تلاش این کشور برای یافتن بستری برای مذاکرات صلح در اوکراین خبر داد.
رئیس‌ جمهور بلاروس امروز به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پیام‌ تبریکی خطاب به سید ابراهیم رئیسی اعلام کرد که در صدد سفر به ایران است.
سخنگوی قوه قضائیه در آستانه آغاز ایام دهه فجر، گفت: ملت ایران هر گونه حرکت تفرقه انگیزانه بر خلاف خواست و اراده عمومی را بر نمی تابد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی انگیزه تخریب دولت سیزدهم را تصاحب کرسی‌های مجلس چهاردهم خواند و گفت: بانیان وضع موجود مسبب رانت ارز بوده و یک دهه اقتصاد کشور را تعطیل کردند.
یک شبکه تلویزیونی آمریکا امروز خبر داد: دولت «جو بایدن» در صدد ارسال سامانه پدافند هوایی «پاتریوت» به اوکراین است.
وزارت دفاع انگلیس امروز در بیانیه ای اعلام کرد: روسیه در صدد محاصره شهر «باخموت» در «دونتسک» است.
مسئولان رژیم صهیونیستی در نظر دارند در شمال کرانه باختری، دیواری امنیتی به طول ۱۰۰ کیلومتر احداث کنند.
یزد- جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه مردم و مسئولان مراقبت کنند تا دشمن نتواند با توطئه چینی به انقلاب اسلامی خدشه وارد کند.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی موریتانی با اشاره به تحریکات و مداخلات خارجی اخیر در ایران گفت:غرب در صدد القای ارزش‌های خود بجای ارزش‌های اصیل اسلامی است و آنها دین و اعتقادات را نشانه گرفته اند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: دشمنان جهان اسلام در صدد تجزیه کشورهای اسلامی هستند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در واکنش به اظهارات «ینس استولتنبرگ» تصریح کرد: ناتو در صدد مقابله با منافع روسیه در قطب شمال است.
رئیس‌ جمهور کره جنوبی امروز در کنفرانس مطبوعاتی که به مناسبت صدمین روز حضورش در این سمت برگزار شد، در سخنانی گفت: به دنبال تغییر نظام کره‌شمالی با استفاده از زور نیستیم.
رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: در صدد هستیم تا مدارس استعدادیابی بیلیاردی را نیز در استان‌ها راه اندازی نمائیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ