تعدادی از مربیان، داوران و بازیکنان شطرنج استان تهران خواستار لغو انتخابات هیئت شطرنج استان تهران شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کودتاچیان در نیجر ضمن لغو مقررات منع آمد و شد در این کشور که پس از بازداشت رئیس جمهور این کشور برقرار شده بود، درباره هرگونه مداخله نظامی خارجی به شدت هشدار دادند.
این بنیاد در درخواست خود علیه شاهزاده هری اعلام کرد که «وی به طور علنی به ارتکاب تعدادی از جرایم مواد‌مخدر در ایالات متحده و خارج از کشور اعتراف کرده است» و این در حالی‌است که «قانون آمریکا معمولاً از ورود چنین افرادی به کشور جلوگیری می‌کند.»
مجمع انتخاباتی ریاست هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد که قرار بود فردا برگزار شود، لغو شد.
در حالی که از روز گذشته بحث زیادی در مورد برگزاری همزمان مسابقات لیگ برتر از هفته ۲۸ شنیده می‌شد، اما در نهایت موافقت نهادهای مربوطه اخذ نشد.
پس از لغو میزبانی ایران و آمریکا از رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی ۲۰۲۳ به دلیل در پیش بودن المپیک، فدراسیون کشتی قصد دارد درخواست کتبی خود را برای میزبانی جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی ۲۰۲۴ را ارائه دهد.
وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای به دبیر هیأت دولت خواستار لغو تفویض اختیار به استان فارس درباره طرح ۵۷ هکتاری پیرامون حرم حضرت شاهچراغ (ع) با هدف حفظ بافت تاریخی شیراز شد.
رئیس کل سازمان خصوصی سازی از درخواست وزارت امور اقتصادی و دارایی برای لغو تصویب‌نامه تخصیص سهام عدالت به جاماندگان خبر داد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به درخواست تیم‌های بازمانده از فینال لیگ برتر، دیدارهای رده‌بندی این رقابت‌ها برگزار نمی‌شود.
پارلمان این کشور، در ماه‌های گذشته با مطرح کردن اظهاراتی مداخله‌جویانه درباره امور داخلی ایران، از دولت این کشور خواسته بود که لغو عضویت ایران در کمیته وضیعت زنان سازمان ملل را پیگیری کند.
وزیر خارجه اوکراین اعلام کرد که کشورش قصد دارد امروز دوشنبه خواستار لغو عضویت دائم روسیه در شورای امنیت سازمان ملل متحد شود.
در پی درخواست گروهی از قانون‌گذاران آمریکایی برای لغو روادید مقامات ایرانی و اعضای خانواده‌ آن‌ها، وزرای بهداشت و ارشاد به سوالی در این خصوص پاسخ دادند.
روز گذشته بود که خبری مبنی بر نامه‌نگاری یکی از مقامات کشور برای لغو حکم اعدام حمید قره‌حسنلو (یکی از متهمان پرونده) و موافقت با این درخواست منتشر شد. صبح امروز نیز یکی از روزنامه‌های رسمی، این خبر را تایید کرد و از لغو حکم این متهم نوشت. این در حالی است که در مورد پرونده متهمان جنایت ۱۲ آبان ماه استان البرز تا این لحظه هنوز حکم قطعی‌ای صادر نشده است و پرونده متهمان شهادت سیدروح‌الله عجمیان در دیوان عالی کشور در حال بررسی است و سیر قضایی و طبیعی خود را طی می‌کند؛ به همین دلیل نامه‌نگاری در این خصوص موضوعیت ندارد.
مدیرکل امور بین‌الملل معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، درخواست برای لغو عضویت ایران در «کمیسیون مقام زن» را سناریویی برای به انزوا کشاندن نظام جمهوری اسلامی دانست.
در حالیکه باشگاه پرسپولیس به درخواست کادرفنی‌اش در حال تدارک سفر به امارات برای برگزاری اردو بود، این موضوع تا این لحظه نهایی نشده و در آستانه لغو قرار دارد.
مجارستان با درخواست لغو تحریم ها علیه روسیه، اتحادیه اروپا  را به باد انتقاد گرفت.
سخنگوی انجمن صنعت تایر ایران با اعلام بدون تغییر ماندن قیمت انواع تایر در بازار، خواستار لغو قیمت‌گذاری دستوری این کالا یا عرضه آن در بورس شد.
کانادا درخواست صدور ۵۸ ویزا را از سوی ایران دریافت کرده است در حالی که توافق روی صدور ۴۵ ویزا بوده است.
رسانه کانادایی با اشاره به جزئیاتی از لغو بازی دوستانه ایران با کانادا اعلام کرد فدراسیون فوتبال ایران درخواست صدور ویزا برای ۵۸ نفر را داده بود.
بازی دو تیم خیبر خرم‌آباد و خلیج فارس ماهشهر به دلیل مشخص نبودن ورزشگاه میزبان لغو شد.
مسیر مستقیم هوایی بین دو کشور ایران و افغانستان پس از سالها وقفه دوباره برپا شد حالا فعالان گردشگری درخواست دارند ویزا میان دو کشور دوست و همسایه لغو شود.
مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین اظهار کرد: اولویت دادن به کشور‌های همسایه و مسلمان به عنوان بازار‌های هدف گردشگری، می‌تواند تحرک و پویایی در عرصه گردشگری کشور ایجاد کند.
در شرایطی که به درخواست اعضای مجمع فدراسیون گلف، مجمع فوق‌العاده این فدراسیون با موافقت وزارت ورزش قرار بود دوم آبان ماه سال جاری برگزار شود اما بر اساس نامه معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، این مجمع لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای در سالروز امضای توافق اسلو از تشکیلات خودگردان خواست لغو این توافق شوم با صهیونیست ها را اعلام کند.
حزب ندای ایرانیان در نامه‌ای به رئیس جمهور نوشت: درخواست می‌کنیم با اعلام لغو مصوبه کنکوری شورای انقلاب فرهنگی، دستور دهید طرحی که به نفع عدالت آموزشی و پیشرفت کشور است تهیه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ