نیروی هوایی اوکراین سرنگونی جنگنده سوخو-۳۴ را در یناکیوو، منطقه دونتسک تایید کرد، اما در شبکه‌های اجتماعی گمانه زنی‌هایی وجود دارد که می‌تواند آتش به خودی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرنولد شوارتزنگر، اسطوره پرورش اندام، با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، لحظاتی از تمرین با رونی کلمن، رکورددار کسب عنوان در مسترالمپیا با هشت دوره قهرمانی را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک گذاشت.
انتشار تصاویری از پیانو زدن یک دختر محجبه در فضای مجازی، سروصدای زیادی به پا کرد.
چندی پیش تصویری از اسکورت سنگین فرماندار تاکستان برای افتتاح یک پروژه حسابی جنجال به راه انداخت و حالا ویدیویی از آن منتشر شده که نشان میدهد رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس، ناگهان از ماشین فرماندار سبقت می‌گیرد تا ماشین نخست باشد. جالب اینکه در همان ایام پسر آقای نماینده هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی به حضور فرماندار پشت سر پدرش واکنش نشان داده بود.
سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی که با ویدیوهای عجیب و کری خوانی هایش برای ستاره های بوکس جهان حسابی معروف و البته جنجال ساز شده بود، پس از شکست در یک مسابقه و همچنین انتشار ویدیوهایی از او و رو شدن دستش مبنی بر اینکه عکس هایش همه فتوشاپ بوده، حالا پس از ۹ ماه ویدیویی جدید از خودش منتشر کرده است.
رامین رضاییان ستاره این روزهای لیگ برتر فوتبال ایران که معمولا در فضای مجازی با حواشی زیادی همراه است، بعد از اجرای پیانو این بار با انتشار ویدیویی از خود در کنار یک ببر وحشی، واکنش فضای مجازی را برانگیخت.
منابع عراقی از انتشار ویدئویی خبر می‌دهند که نشان می‌دهد نمایندگان مجلس اقلیم کردستان به شدت با یکدیگر درگیر شده و به زد و خورد با یکدیگر پرداختند.
مادر کیان پیرفلک با انتشار ویدیویی در مورد بهبود وضعیت جسمی همسرش نوشت: «در پی دردهایی که می‌کشیم گاهی هم کمی خوشحال می‌شویم».
"کمال قلیجداراوغلو" نامزد ریاست جمهوری ترکیه و رقیب اصلی "رجب طیب اردوغان" رئیس جمهور فعلی آن کشور در ویدئویی که برای جوانان ترکیه تهیه کرده توجه بی سابقه‌ای را به خود جلب کرد.
دیوید تیلور کشتی‌گیر نامدار آمریکایی با انتشار ویدیویی از تمرینات خود در رشته MMA (هنر‌های رزمی ترکیبی) خبر داد.
شبکه الاخباریه با انتشار ویدئویی از دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان نوشت: وزیر امور خارجه ایران از طولانی شدن پرواز تهران به پکن گلایه کرد و وزیر امور خارجه عربستان در پاسخ به او گفت: پرواز بین ریاض و تهران فقط دو ساعت طول می‌کشد.
پس از انتشار ویدیویی از زایمان یک مادر ۱۴ ساله، پزشک او به انتقاد‌ها واکنش نشان داده است
شرکت دیزنی با انتشار ویدیویی از «میکی ماوس»، شخصیت کارتونی خلق شده در این شرکت رسانه‌ای، نوروز را به عنوان جشن ملی ایرانیان تبریک گفت و آیین‌های مربوط به چهارشنبه سوری، نوروز و سیزده بدر را در این ویدیو توضیح داد.
مدت‌هاست که شایعات به رونمایی از جدیدترین اعضای خانواده گلکسی A سامسونگ در تاریخ ۱۵ مارس (۲۴ اسفندماه)، یعنی چهارشنبه همین هفته اشاره می‌کنند. با توجه به اینکه در هفته‌های گذشته شاهد افشای اطلاعات زیادی درباره این محصولات بوده‌ایم، به‌احتمال‌زیاد تاریخ ۲۴ اسفندماه صحت داشته باشد.
انیسه خزعلی معاون زنان ابراهیم رئیسی با انتشار ویدیویی که بر روی آن یک خانم دیگر به زبان انگلیسی حرف می‌زند سوژه فضای مجازی شده است.
انتشار ویدیویی از گزارش جالب گزارشگر بازی سپاهان و هوادار خبرساز شد.
انتشار ویدئویی از استقبال مردم محلی از نخستین بالگرد ساخت افغانستان بحث برانگیز شده است.
ویدیویی عجیب که توسط مسئول داروخونه موقع تحویل دارو گرفته شده است، تصویری عجیب از شیشه شکسته در بسته بندی آمپول را نشان میدهد! این مسئول در حین تحویل دارو متوجه یه صدای اضافی در ویال آمپول شده است!
شوخی عجیب غریب چند جوان با انتشار ویدیویی جنجالی از بلعیدن یک انسان توسط یک مار غول‌پیکر را ببینید. این ویدیو توسط جلوه‌های ویژه ساخته شده و حسابی در شبکه‌های مجازی جنجال به پا کرده است.
عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با انتشار ویدیویی به تمجید از مرحوم رستم قاسمی پرداخت.
باشگاه گل‌گهر با انتشار تصاویر و ویدیویی اختصاصی، مدعی است که ساپینتو با کوبیدن به سینه الهویی، دستیار قلعه‌نویی را هل می‌دهد.
ماجرای مهسا امبنی دختر ۲۲ ساله‌ای که چند روز قبل توسط ماموران گشت ارشاد بازداشت و پس از انتقال از وزرا به بیمارستان کسری جان باخت واکنش چهره‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است. در همان ساعات اولیه انتشار خبر جان باختن مهسا امینی پلیس ویدیویی از حضور او در وزرا منتشر کرد که این ویدیو با واکنش‌های انتقادی مواجه شد. امروز دوباره پلیس ویدیوی جدیدی از حضور مهسا امینی در ورزا و لحظات احیا او منتشر کرده است.
در پی انتشار ویدیویی در فضای مجازی در خصوص مشکل گیربکس یکی از محصولات ایران خودرو دیزل، این شرکت در اطلاعیه‌ای بر عدم ثبت ادعای مطرح شده در شبکه خدمات پس از فروش تاکید کرد.
صفحه رسمی apple روز گذشته در اینستاگرام خود ویدیویی از دریاچه مهارلو شیراز منتشر کرد.
انتشار ویدئویی از فردی شبیه به محمود رضا خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی و اختلاسگر ۳ هزار میلیاردی فراری در کانادا گمانه زنی‌هایی را ایجاد کرد که اگر درست باشد به شایعات چند وقت پیش که در رابطه با مفقود شدن او منتشر شده بود پایان می‌دهد./ منبع: خبرفوری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ