کرمان - دشت خاتون آباد در کرمان به دلیل آلودگی صنعتی به یکی از نمادهای آلودگی زیست محیطی تبدیل شده و علیرغم وعده ها ساکنان روستاهای این دشت با مشکلات جدی مواجه هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقبرۀ «بانو دای» یکی از عجیب‌ترین کشفیات تاریخ باستان‌شناسی است. پیکرۀ این بانوی اشراف‌زادۀ چینی، بعد از دو هزار سال هنوز طوری سالم مانده که دست و پاهایش قابلیت خم شدن دارند و پوستش هنوز نرم است.
همزمان با ایام عید غدیرخم، گروهی از مسلمانان ساکن آمریکا که به حج آمده بودند با وجود محدودیتها، موفق به بازدید از مکان تاریخی واقعه غدیر خم شدند.
قیمت دام زنده با توجه به شرایط دام مثل نژاد، کیفیت تغذیه و… متغیر است. در حال حاضر با نزدیک شدن به اعیاد قربان و غدیر خم قیمت دام زنده سبک ۱۴۵ تا ۱۷۰ و دام سنگین ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است.
تصاویری از خم شدن داربست از ساختمان چند طبقه در تهران در پی وزش باد شدید منتشر شد. منبع: خبرآنلاین
فرآیند بستن پا بسیار دردناک بود و اغلب منجر به مشکلات جدی سلامتی می‌شد. پا‌های دختران جوان با بانداژ محکم بسته شده بود، انگشتان پا خم شده بودند و پاشنه پا به زور به سمت کف پا کشیده شده بود. با بزرگ شدن دختر، پابند‌ها سفت شدند و باعث شکستن استخوان‌های پا و قوس آن شدند. این شکستگی منجر به تغییر شکل پا‌ها و به طور قابل توجهی کوچکتر شدن آن‌ها می‌شد، به طوری که کف پا اغلب فقط ۷ تا ۸ سانتی‌متر طول دارد.
پوکی استخوان نوعی بیماری است که بر اثر ابتلاء به آن استخوان‌ها ضعیف و شکننده می‌شوند. مسئول پیشگیری از بیماری‌های مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: خم شدن، افتادن، زمین خوردن و در موارد شدید حتی سرفه نیز باعث شکستن استخوان می‌شود.
سومین شکست متوالی فولاد در لیگ برتر زنگ خطر را برای تنها نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به صدا در آورد اما باید امیدوار بود که این تیم خوزستانی به بردن و پیروز شدن برگردد.
کوروش احمدی، دیپلمات پیشین ایران می‌گوید اتحادیه اروپا برای پیشبرد طرح هایش مقررات خاص خود را دارد. به عنوان مثال اتحادیه اروپا سندی دارد که مشخص کرده که گروه‌ها، افراد و نهاد‌ها تحت چه شرایطی می‌توانند در لیست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا قرار بگیرند. اکنون اعضای پارلمان اروپا باید شرایط ذکر‌شده در آن سند برای تروریستی خواندن یک نهاد یا فرد را با شرایط سپاه تطبیق دهند که پروسه آن کمی زمان‌بر است.
انتخاب محمدرضا فرزین با سبقه متعدد بانکی خبر خوبی برای نظام بانکداری است اما فرزین در ادامه ریاست بر بانک مرکزی با مشکلات متعددی روبرو است.
انتخاب محمدرضا فرزین با سبقه متعدد بانکی خبر خوبی برای نظام بانکداری است اما فرزین در ادامه ریاست بر بانک مرکزی با مشکلات متعددی روبرو است.
انتخاب محمدرضا فرزین با سبقه متعدد بانکی خبر خوبی برای نظام بانکداری است اما فرزین در ادامه ریاست بر بانک مرکزی با مشکلات متعددی روبرو است.
فابین اونیل، فوتبالیست سابق اروگوئه‌ای که سابقه بازی در یوونتوس را داشت، در 49 سالگی به دلیل نارسایی کبدی ناشی از اعتیاد به الکل درگذشت.
پس از مراسم اهدای کاپ و مدال، بازیکنان آرژانتین به سمت دروازه‌ای رفتند که ضیافت پنالتی‌ها را در آن پیروز شده بودند.
پس از مراسم اهدای کاپ و مدال، بازیکنان آرژانتین به سمت دروازه‌ای رفتند که ضیافت پنالتی‌ها را در آن پیروز شده بودند.
در شرایطی که کلیان ام‌باپه سه پنالتی را مقابل امیلیانو مارتینز به گل تبدیل کرده بود، کومان مسی را به جام نزدیک کرد.
رهبران هر دو کشور در مواجهه با چشم انداز بازنگری در سیاست ها، از نو طراحی و برنامه ریزی کردن یا عقب نشینی از تصمیمات خود با یک معضل مواجه هستند که چالش تمام خودکامگان است: چگونه از نشان دادن هرگونه نشانه‌ای از ضعف یا آسیب پذیری اجتناب کنند.
گرگان- با وجود اهمیت بیمه در تأمین آرامش و معاش نسبی کشاورز، زارعان گلستانی به دلیل تأخیر در پرداخت و به صرفه نبودن مبلغ غرامت در مقایسه با هزینه حق بیمه، تمایلی به استفاده از آن ندارند.
مارکوس رشفورد، زننده گل پیروزی‌بخش یونایتد در بازی امشب، می‌گوید بعد از برطرف شدن تنش‌های درون تیمی انرژی متفاوتی در یونایتد به وجود آمده است.
در مورد نحوه صحیح راه رفتن باید اعلام کرد که هنگام قدم برداشتن از تکنیک پاشنه تا پاشنه یا همان پاشنه تا پنجه استفاده کنید و زمانی که می‌خواهید پاشنه پا را از زمین جدا کنید، حرکت را تا انگشت و پنجهی پا ادامه دهید. ابتدا پاشنه را از زمین جدا کرده، سپس قسمت میانی و در آخر پنجه را از زمین بردارید و هنگام گذاشتن پا بر زمین ابتدا پاشنه و سپس حرکت را تا پنجهی پا ادامه دهید و شانه‌ها را پایین آورده و عقب نگه دارید تا شانه‌هایی صاف داشته باشید و از خم شدن و یا قوز کردن بپرهیزید.
کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد از همین حالا مسیری که کشتی گیران برای رسیدن به المپیک پاریس پیش رو دارند را مشخص کرده است.
پوکی استخوان باعث ضعف و شکنندگی استخوان‌ها می‌شود، آنقدر شکننده است که افتادن یا حتی فشار‌های خفیف مانند خم شدن یا سرفه می‌تواند باعث شکستگی شود. شکستگی‌های مربوط به پوکی استخوان بیشتر در مفصل ران، مچ یا ستون فقرات رخ می‌دهد.
هنگامی که یک قرص یا کپسول را قورت می‌دهید از گلو به سمت معده حرکت می‌کند. در آنجا یک قرص متورم و متلاشی می‌شود یا یک کپسول باز می‌شود. سپس دارو می‌تواند حل شود و بدن شما آن را جذب کند. اکثر داروها تا زمانی که به روده کوچک نرسند شروع به جذب نمی‌کنند.
اگرچه عزم دولت در اجرای وعده ساخت ۴ میلیون مسکن جزم است، اما در اجرای آن برخی چالش ها و موانع پیش روی وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.
جنگل های بلوط زاگرس از منابع ارزشمند طبیعی در مناطق غرب کشور به حساب می آید که امروز حال خوبی ندارد و معیشت بیش از ۵۰ درصد مردم منطقه را با خطر روبرو کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ