در حالی که سال گذشته، بنادر و گمرکات کشور شاهد افزایش بی‌سابقه رسوب کالاهای اساسی بودند اما همچنان وضعیت لایحه پیشگیری از رسوب کالا در مبادی ورودی کشور بلاتکلیف و معطل مانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به طور کلی لکه‌های حاصل از رسوب آب و مواد شوینده مانند صابون و مایع ظرفشویی می‌تواند زیبایی و برق شیرآلات از هر جنس و با هر نوع آبکاری را کاهش دهد.
بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: اصلی‌ترین علت رسوب کالا در بنادر مشکلات اسنادی است. بیش از ۷۰ درصد از ظرفیت نگهداری کانتینر در بندر شهید رجایی تکمیل شده است.
ظاهرا لایحه جلوگیری از رسوب کالا دو بار در دولت تصویب شده اما هنوز به مجلس ارسال نشده است.
ظاهرا لایحه جلوگیری از رسوب کالا دو بار در دولت تصویب شده اما هنوز به مجلس ارسال نشده است.
ظاهرا لایحه جلوگیری از رسوب کالا دو بار در دولت تصویب شده اما هنوز به مجلس ارسال نشده است.
با وجود اینکه چندی پیش، وزیر اقتصاد از کاهش رسوب کالا در بنادر کشور خبر داده، اما انتشار اخباری همچون ماجرای رسوب ۱۱۰ تن گوشت یخ‌زده برزیلی نشان از رسوب مصوبه دولت برای کالاهای رسوبی دارد.
یک روش جالب و البته کارآمد، برای از بین بردن رسوب ضخیم کتری نوشابه است. نوشابه به راحتی تمام رسوبات داخل کتری را از دیواره‌های آن جدا می‌کند. برای از بین بردن رسوب ضخیم کتری با نوشابه، کافیست یک بطری نوشابه را درون کتری خالی کرده و آن را بجوشانید.
اجتهادی گفت:با حضور رییس جمهور و رییس قوه قضاییه در انبارهای اموال تملیکی و همراهی دستگاه اجرایی، کالاهای رسوب شده در سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف شدند.
اهواز - وزیر اقتصاد و دارایی گفت: در ماه‌های نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، میزان رسوب در کالاهای وارداتی به میزان ۱۵ درصد کاهش یافته است.
بازدید سرزده رئیس قوه قضائیه از بنادر استان مازندران، بار دیگر موضوع کالاهای رسوبی را در رسانه‌ها برجسته کرد درحالیکه دولت پیش از این برای تعیین تکلیف کالاهای رسوبی مصوبه داشت.
سخنگوی قوه قضاییه از تعیین تکلیف تمامی کالاهای رسوبی در انبارهای اموال تملیکی و گمرکات خبر داد.
تمام کالاهای موجود و رسوبی در انبارهای اموال تملیکی و گمرکات استان بوشهر ۲۱۱ روز بعد سفر رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر تعیین تکلیف شدند.
خرمشهر- معاون دادستان کل کشور گفت: میزان کالای رسوب شده در انبار گمرکات کشور مشخص نیست چرا که کالاهای جدیدی در این مدت به انبارها افزوده شده است.
گاهی اوقات لکه‌های سفید یا رسوب «کرم مانند» روی زبان ظاهر می‌شود. به طور کلی، این پدیده به دلیل عفونت قارچی یا استرس مزمن است که منجر به رشد قارچ هایی می‌شود؛ قارچ‌هایی که به طور طبیعی در بدن زندگی می‌کنند.
یکی از نکاتی که در خانه تکانی اهمیت دارد تمیز کردن شیرآلات است. با چند روش بسیار ساده می‌توان شیرآلات را تمیز و براق کرد.
بابازاده گفت: با ورود جدی، برگزاری جلسات مختلف و ارسال نامه‌های هشداری، یک تعامل خوبی با سازمان تعزیرات صورت گرفت و رأی قریب به اتفاق پرونده‌های مانده صادر شد و کالاهای رسوبی فروش رفت.
سخنگوی دولت با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: هیئت وزیران لایحه پیشگیری از رسوب کالاها در مبادی ورودی کشور و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی را به تصویب رساند.
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه در پی کاهش کالاهای قاچاق، رسوبی و متروکه هستیم،گفت: ۱۶ هزار مترمربع ساماندهی و قفسه‌بندی انبارها را انجام و ظرفیت انبارها را ۴۳ درصد افزایش داد.
شهردار منطقه یک گفت: با تخلیه ۳۷ هزار تن رسوب از کانال و مسیل های شمال تهران در ۹ ماهه گذشته، منطقه یک آماده بارش های پاییزی شد.
انزلی- سرپرست معاونت محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان‌محیط زیست پسروی آب را از چالش های مهمی تالاب انزلی برشمرد و گفت: سالانه ۸۰۰ هزار متر مکعب رسوب وارد تالاب می شود.
نشست مشترک مدیران سازمان اموال تملیکی و گمرک ایران به منظور بررسی و رفع موانع در مورد اظهارنامه کالاهای متروکه، اعاده کالا و وضعیت انبارها برگزار شد.
معاون وزیر صمت در نامه‌ای به مشاور وزیر کشور، علت اصلی حذف الزام برگه گواهی اسقاط برای شماره‌گذاری خودروهای تجاری و موتورسیکلت را کمبود برگه اسقاط و رسوب محصولات تولیدی در انبارها اعلام کرد.
شاخص کل بورس روز شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۱۱۶۲۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۲۲ هزار و ۶۳۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه مراسم هفتمین همایش مالی اسلامی در خصوص تاکید رئیس جمهوری بر معرفی بدهکاران بانکی اظهار کرد: لیست بدهکاران عمده بانک‌ها در صورت‌های مالی بانک‌ها در سامانه کدال منتشر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ