شهردار منطقه ۱۱ از باز شدن گره توافق شهرداری و بنیاد شهید بر سر واحدهای مجتمع تجاری گنجینه و اخذ استاد تک برگی مربوطه برای این واحدها خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصوبات جدید جلسه کارگروه ناظر بر دستور العمل قراردادهای ورزشی می تواند زمینه بازگشت برخی ستاره ها را به فوتبال ایران فراهم کند.
امانی طهرانی اظهار داشت: بررسی و تأیید شایستگی‌های عمومی و تخصصی داوطلبان به عهده وزارت آموزش و پرورش است همچنین جلب مشارکت وزارتخانه‌های بهداشت درمان و آموزش پزشکی، علوم تحقیقات و فناوری و سایر دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های ذیربط ضروری است.
طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای دیدار امروز استقلال و نساجی باز شد.
طبق گفته کارشناسان شرکت Malwarebytes اعضای گروه Red Stinger ابزار‌های هک خود را ارتقا داده و از اسکریپت‌ها و زیرساخت‌های مشخص، از جمله تولیدکننده‌های URL خاص و مخرب و آدرس‌های IP مجددا استفاده می‌کنند. محققان این شرکت بعد از شناسایی دو قربانی توانستند اطلاعات بیشتری از نحوه عملکرد این گروه هکری به دست بیاورند.
گروه صنعتی ایران خودرو از باز شدن ایربگ بیش از دوهزار دستگاه خودرو که از ابتدای سال گذشته تاکنون دچار سانحه تصادف شده اند خبر داد و توضیحاتی درباره نحوه عملکرد این سیستم منتشر کرد.
با برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی اروپا، علاوه بر حاجی‌ علی‌یف، دو آزادکار دیگر آذربایجان هم به فینال این رقابت‌ها رسیدند.
رئیس مرکز کنترل راهور فراجا گفت: در حال حاضر تمام محورهای اصلی جاده‌های کشور باز و تردد در آن‌ها به صورت روان است.
بازیکن تنیس روی میز ایران با صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات فیدر ترکیه مدال برنز خود را قطعی کرد.
بازیکن تنیس روی میز ایران با صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات فیدر ترکیه مدال برنز خود را قطعی کرد.
مدافع برزیلی و سابق تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این باشگاه بعد از محکومیت در CAS پولش را نمی دهد، از بازگشایی یک پرونده در فیفا علیه استقلال خبر داد.
بعد از اینکه اعلام شد دادستانی بارسلون قصد شکایت از باشگاه بارسا در پرونده بارساگیت را دارد فدراسیون فوتبال این کشور و لالیگا هم به صورت مجزا علیه باشگاه کاتالان شکایت خواهند کرد.
سروش رفیعی که برای باز شدن گره بازی به ترکیب پرسپولیس اضافه شده بود، شاهد باخت تیمش بود
ما رابطه تجاری خیلی بزرگی با چین نداریم، اما آن‌ها به دلیل اینکه ما نفت را با قیمت پایین‌تر به آن‌ها به شکل تانکر به تانکر می‌فروختیم، یکی از اندک خریداران نفت ما بودند. اما الان آمریکا در تلاش است که همین را هم قطع کند. از طرف دیگر ما دلار‌های این قبیل مبادلات را به بانک مرکزی عراق منتقل می‌کردیم و از آنجا به شکل‌های مختلف وارد ایران می‌شد، اما الان این هم دیگر برای امکان پذیر نیست و آمریکایی‌ها جلوی آن را گرفته‌اند
با اعلام رسمی استقلال، پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز شد و آبی ها می توانند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند.
شهردار تهران گفت:نمای ساختمان یکی از گلوگاهای صدور پروانه است و برهمین اساس به دنبال ایجاد بانک نما هستیم.
محمد مهاجری نوشت: رفتار سیاسی سیدحسن نصرالله را می‌توان به عنوان الگویی برای دیپلماسی ایران نصب‌العین قرار داد و باز شدن گره برجام را از مسیری مشابه دنبال کرد.
ماجرای دیسکالیفه شدن سجاد غلامی یکی از اتفاقات عجیب این روز‌های کشتی بود که به نظر برای تعیین میزان قصور و اشتباه افراد باید تأمل بیشتری کرد.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران از رشد ۱۳ درصدی مصرف برق در هفته گذشته خبر داد و گفت: حداکثر رشد مصرف برق تا پایان مهرماه سال جاری به مرز ۱۵ درصد خواهد رسید.
شهردار منطقه ۱۴ از بازشدن گره ترافیکی در بزرگترین نقطه حادثه خیز بخش شرقی منطقه در محدوده بزرگراه هجرت خبر داد.
زن جوان گفت: از تماس شکوفه در آن ساعت روز فهمیدم که باز هم با یک مشکل حاد خانوادگی روبه رو شده است و مرا آخرین امید خود می‌داند تا مانند همیشه تاروپود از هم گسسته زندگی او را به یکدیگر گره بزنم، اما من با پاسخ‌هایی کوتاه صحبت درباره زندگی اش را به فرصت دیگری موکول کردم و با قطع شدن تلفن صدای شکستن قلب او را نیز شنیدم و به همین دلیل استیکری با مفهوم شرمندگی و ناراحتی برایش فرستادم تا بدین گونه از قدیمی‌ترین دوستم عذرخواهی کرده باشم.
رئیس ستاد مرکزی اربعین از احتمال بازشدن مرزهای زمینی تا ساعات آینده خبر داد.
کرمان - استان کرمان آخرین مقصد دولت در دور نخست سفرهای استانی بود اما ارمغان این سفر برای مردم استان باز شدن گره های اقتصادی و تشکیل استانی جدید است.
هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در دوره ریاست مهدی تاج، با استناد به تحریم‌های آمریکا در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ که از عوامل دخیل در پرداخت نشدن به موقع قرارداد مارک ویلموتس بوده، از این کشور و رئیس جمهور سابق آمریکا در دادگستری تهران شکایت کردند.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی تاکید کرد: قدرت یک دیپلمات و دستگاه دیپلماسی این است که هنگام مواجه شدن با بن بست در یک مسیر، بتواند در کمتر از ۲۴ ساعت راه جدیدی را باز کند؛ ولو اینکه آن راه حل با مسیر به ظاهر ۱۸۰ درجه مخالف، اما در واقع در راستای هدف باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ