تیم هندبال سپاهان قبل از حضور در جام باشگاه‌های آسیا، بازیکن ملی پوش گیتی پسند را به خدمت گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در راستای تحقق اهداف خود در تیم ملی شنا در نظر دارد به زودی با یک مربی ترکیه‌ای آغاز به همکاری کند.
فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در راستای تحقق اهداف خود در تیم ملی شنا در نظر دارد به زودی با یک مربی ترکیه‌ای آغاز به همکاری کند.
النصر برای تقویت خط دفاعی خود قصد دارد تا مدافع سابق میلان را به خدمت بگیرد.
هافبک اسبق پرسپولیس مدعی است که این تیم برای حضوری موفق در لیگ قهمرانان آسیا نیازمند تقویت بیشتری است.
مطابق انتظار جدیدترین خرید سپاهان برای تقویت بخش میانی این تیم آمده است.
رویکرد جدید کشور عربستان برای جذب ستاره‌های جوان و پا به سن گذاشته فوتبال دنیا می‌تواند به زودی تبعات سنگین و گرانی برای فوتبال ایران در سطح باشگاهی و ملی داشته باشد.
سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت به دنبال تقویت سمت چپ خط دفاعی تیمش با جذب مرتضی بن‌اوئانس است.
دبیر فدراسیون والیبال گفت: تقویت کادر فنی یکی از موضوعات جلسه کمیته فنی بود اما جمع بندی نهایی در مورد این موضوع برعهده داورزنی است.
تیم فوتبال سپاهان در فصل نقل و انتقالات عملکرد جذابی داشته و تاکنون 6 بازیکن جدید را به خدمت گرفته است.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است رقابت بین حسن یزدانی و دیوید تیلور خیلی بزرگ جلوه داده می‌شود و این موضوع به کشتی گیر ایران فشار و استرس وارد می‌کند.
تیم فوتبال سپاهان برای تقویت خط هافبک خود، به دنبال خرید ستاره فصل گذشته استقلال است.
رئیس فدراسیون ناشنوایان با ابراز خرسندی از قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در آسیا گفت: برای مسابقات آینده کادر فنی و اعضای تیم تغییراتی خواهند داشت.
رئیس فدراسیون ناشنوایان با ابراز خرسندی از قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در آسیا گفت: برای مسابقات آینده کادر فنی و اعضای تیم تغییراتی خواهند داشت.
دیدار دو تیم سپاهان و مس رفسنجان فقط از طریق شبکه اصفهان پخش خواهد شد.
سرمربی تیم ملی هاکی روی یخ ایران گفت: برای این که بتوانیم سال آینده به سطح بالاتر مسابقات جهان صعود کنیم کادر فنی را با حضور مربیان خارجی تقویت خواهیم کرد.
تیم فوتبال استقلال ملاثانی برای تقویت خود در نیم فصل دوم، چهار بازیکن جدید را به خدمت گرفت.
اگرچه ژوزه مورایس برای تقویت تیم خود در پنجره زمستانی روی یک پست تمرکز ویژه دارد، اما ممکن است اتفاقاتی رخ بدهد که شاهد خروج و ورودهای خبرسازی به این تیم باشیم.
مربی مس کرمان می‌گوید این تیم با یارگیری در نیم فصل، نقاط ضعف خود را پوشش می‌دهد و تیم متفاوتی را راهی مسابقات می‌‌کند.
رشت- سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تأکید بر لزوم تقویت و بازنگری در تیم اقتصادی دولت برای حل مشکلاتی همانند ارز و گرانی گفت: برخی از وزرا عملکرد خوبی ندارند و باید تغییر کنند.
عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: مجلس اعتبارات ویژه‌ای برای حمایت از جام جهانی در بودجه امسال به فدراسیون فوتبال اختصاص داد تا عوامل مختلف به تقویت تیم ملی کمک کنند.
احسان اصولی با برپایی نشستی از همه اهالی فوتبال و مردم ایران خواست تا در جهت موفقیت تیم ملی گام بردارند.
بهروز عطایی تایید کرد که کادر فنی تیم ملی برای مسابقات مهم سال آینده تقویت خواهد شد.
دبیر کل فدراسیون فوتبال با اشاره به درخواست وحید شمسایی برای تقویت کادر فنی تیم ملی فوتسال گفت: تصمیمی برای ادغام سازمان لیگ و کمیته فوتسال نداریم.
رئیس فدراسیون والیبال گفت: بهروز عطایی سرمربی تیم ملی می‌ماند و اگر لازم به تقویت کادر فنی باشد این کار را انجام می‌دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ