سازمان ملی استاندارد ایران تسهیلات ویژه ای برای تولیدکنندگان و واردکنندگان ابلاغ کرد که پس از ابلاغ، توسط اداره‌های کل استاندارد استان‌ها وارد فاز اجرایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حمایت ستاد توسعه علوم فناوری‌های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری، تسهیلات مالی به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های فعال در حوزه علوم شناختی پرداخت می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس جمهور، قانون الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را ابلاغ کرد.
راغفر معتقد است: موضوع مسکن یکی از مسائل مهم در خانوارهاست که بخش بزرگی از سبد هزینه ای را به خود اختصاص داده، باید برای از بین رفتن مشکلات اصلاحات جدی ای در ساختار اقتصادی کشور ایجاد شود. یکی از دلایل عدم همکاری بانک ها در تخصیص تسهیلات ساخت مسکن وجود مشکلات، بی نظمی های مالی است.
اهواز- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: همه تلاش بنده و همکاران این است که بتوانیم تسهیلات ویژه‌ای را در امر صدور گذرنامه و خروج و ورود از مرز برای زائران حسینی انجام دهیم.
این تسهیلات صرفا به سربازان وظیفه حین خدمت اعطاء می‌شود و این افراد می‌توانند با ارائه مدارک لازم به یگان خدمتی از کسر خدمت سربازی استفاده کنند.
اهواز- معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت مصمم به رفع موانع ازدواج جوانان با اهدای تسهیلات مسکن، خوابگاه‌های دانشجویی و تأمین مسکن است.
شورای اتحادیه اروپا در قوانین جدید خود تسهیلات ویژه ای را برای دارندگان گذرنامه کوزوو ارائه می کند.
بانک آینده با هدف ارزش‌آفرینی برای مشتریان و حمایت از دارندگان حساب‌های وکالتی نزد خود، طرح اعتباری ویژه‌ای را اجرایی کرد.
مجلس در مصوبه‌ای مقرر کرد که به خانواده‌های فاقد مسکن که از ابتدای سال ۱۳۹۹ به بعد صاحب فرزند سوم یا بیشتر می‌ شوند، به میزان ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه مسکن داده شود.
رشت- رئیس سازمان چای کشور از پرداخت تسهیلات کم بهره به چایکاران و کارخانه داران شمال خبر داد و گفت: این تسهیلات به منظور تقویت صنعت چای پرداخت می‌شود.
مشاور اقتصادی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان از ارائه تسهیلات جدید در رفع تعهد ارزی صادرکنندگان محصولات ایرانی به کشور افغانستان خبر داد.
بودجه ۱۴۰۲ برای حمایت از مشاغل کوچک و کسب و کارهای اینترنتی تسهیلات قرض الحسنه در نظر گرفته است.
بانک گردشگری به منظور ارائه خدمات ویژه به کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها و تسهیل شرایط خرید اقلام و مایحتاج ضروری آنان، اقدام به طراحی "زی کارت"، کارت تسهیلات بدون سود کرده است.
رئیس شورای عالی استان‌ها از جایگزین کردن موتورسیکلت‌های برقی با موتورسیکلت‌های موجود با اعطای تسهیلات ویژه از سوی بانک‌های عامل خبر داد.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: برای خانواده‌های دارای دو معلول به بالا چه در روستا و شهر، سازمان بهزیستی در شهر ۲۰۰ میلیون تومان و در روستا ۱۵۰ میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌کند.
رئیس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان خطاب به بانک‌های عامل گفت: تیم‌های جوان وثیقه ندارند از این تسهیلات بهره ببرند از این رو می‌توانند با ضمانت نامه صندوق نوآوری تسهیلات دریافت کنند.
سامانی از ارائه تسهیلات بانکی به جایگاه‌داران برای اجرای طرح کهاب خبر داد و گفت: تاکنون ۳۵۰ جایگاه عرضه سوخت به مرحله ۱ و ۳ و ۱۱۰ جایگاه در کشور به چرخه کامل طرح کهاب تجهیز شده است.
سامانی از ارائه تسهیلات بانکی به جایگاه‌داران برای اجرای طرح کهاب خبر داد و گفت: تاکنون ۳۵۰ جایگاه عرضه سوخت به مرحله ۱ و ۳ و ۱۱۰ جایگاه در کشور به چرخه کامل طرح کهاب تجهیز شده است.
محمدرضا فرزین به همراه تعدادی از مدیران ارشد بانک ملی ایران در جریان برگزاری هم اندیشی با کارکنان اداره امور شعب استان خراسان رضوی بر لزوم برنامه ریزی در راستای خدمت‌رسانی تاکید کرد.
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه از آغاز ارائه تسهیلات برای سربازان ماهر منقضی خدمت سال‌های ۱۳۹۷ به بعد خبر داد.
مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: سقف ارائه تسهیلات کم‌بهره به فرهنگیان افزایش یافت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: باید تسهیلاتی به مالکان موتورسیکلت و خودروهای فرسوده ارائه شود تا برای اسقاط انگیزه داشته باشند و از طرف دیگر تولید متوقف نشود.
تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت امدادخودروایران و بانک آینده با هدف «ارایه تسهیلات اشتراک طلایی اعتباری به دارندگان کارت طلایی» و با محوریت همکاری مالی و خدمات خودرویی میان دو مجموعه فصل جدیدی در ارایه خدمات خودرویی و بانکی کشور محسوب می‌شود.
مرگ مرد بازنشسته بعد از جنایت خانوادگی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ