مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: سقف ارائه تسهیلات کم‌بهره به فرهنگیان افزایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در هیچ بخشی از دولت بحث افزایش قیمت بنزین مطرح نیست، خاطرنشان کرد: نه افزایش قیمت و نه کاهش سهمیه‌های سوخت تاکنون مطرح نشده و در سال جاری برنامه‌ای در این حوزه نداریم.
«اولترالایت تی بی ۵۰» (Ultralite TB ۵۰) کاملا جدید یک نوع منحصر به فرد از تاپر کمپینگ است که دارای چهار دیوار سخت، یک سقف بلند ثابت و یک تخت بالای کابین است. این محافظ کاملا عایق فوم در بسته بندی ۱۵۰۰۰ دلاری (حدود ۷۵۰ میلیون تومان) با وزن کمتر از ۲۰۴ کیلوگرم ارائه می‌شود.
محمود فکری می‌گوید قانون سقف قراردادها رعایت نمی‌شود و باتوجه به فوتبال دنیا نباید چنین چیزی وجود داشته باشد.
عیسی آل‌کثیر و برایان دابو دو بازیکنی هستند که منصور قنبرزاده دو روز پیش از رسانه‌ای کردن نام‌هایش خودداری کرد.
بازرس کل سازمان بازرسی کشور امروز در سازمان لیگ حاضر شد تا روند ثبت قراردادها را بررسی کند.
گلکسی ال ۷ در واقع یک کراس اوور هیبریدی است که قیمت آن در بازار چین از ۱۹۵۰۰ هزار دلار آغاز می‌شود. این پلاگین هیبرید همانند اکثر خودرو‌های روز بازار جهانی، طراحی جذاب مبتنی بر چراغ‌های اصلی بسیار باریک در قسمت دماغه، جلوپنجره بسته یکپارچه و شیب سقف کوپه در ستون آخر را ارائه می‌دهد.
باشگاه فرهنگی، ورزشی فولاد خوزستان فرم بودجه فصل(۱۴۰۳-۱۴۰۲) خود راکه به تصویب خزانه دار، هیات مدیره، و رییس مجمع ان شرکت رسیده است به سازمان لیگ ارسال کرد.
سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد هر باشگاهی مبلغ سقف بودجه خود را کتبا اعلام نکند، قراردادهایش ثبت نمی‌شود.
سقف تسهیلات طرح «کارگشا» بانک ‌آینده افزایش یافت
قنبرزاده می‌گوید، قانون سقف قراردادها به باشگاه‌ها کمک می‌کند به سمت انحلال نروند.
سرمربی استقلال با بیان اینکه برای این تیم چیزی تحت عنوان «سقف قرارداد» وجود ندارد، به مذاکره با سعید عزت اللهی و مجید حسینی واکنش نشان داد و توضیحاتی درباره وضعیت سیدحسینی حسینی ارائه کرد.
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تمامی خدمات بیمارستانی، سرپایی و جراحی بدون سقف به فرهنگیان ارائه خواهد شد.
نایب‌رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس با تاکید بر این که وزارت کشور باید گزارش مستندی از نحوه پرداخت حقوق‌ها در شهرداری تهران ارائه کند، گفت: به هیچ وجه نباید خالص دریافتی کارکنان و مدیران نهاد‌های دولتی و عمومی که تمام یا بخشی از اعتبارات آن‌ها از بودجه عمومی کشور تامین می‌شود، بیش از سقف حقوق تعیین‌شده توسط مجلس باشد.
سازمان برنامه‌وبودجه درباره علت تأخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان توضیحاتی ارائه داد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه 15 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می پردازند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس سقف بودجه را افزایش نداده و امسال تنها سالی است که نمایندگان در ارائه پیشنهادات خود لزوم عدم افزایش سقف بودجه را به خوبی رعایت کردند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از آغاز ارائه تا ۳۰ درصد تخفیفات ویژه عوارض شهرسازی از روز ۲۱ دی ماه خبر داد.
اهواز- دادگستری خوزستان در خصوص حادثه ریزش سقف یک شعبه از دادگاه خانواده اهواز، توضیحی را ارائه کرد.
سرپرست مرکز مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی در خصوص افزایش سقف تسهیلات اشتغالزایی مددجویان و پرداخت مرحله اول کمک بلاعوض بنیاد مستضعفان توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود همه مشکلات و فشار‌هایی که روی دولت وجود دارد، در دولت تصمیم گرفتیم تا جایی که امکان دارد حقوق کارکنان و بازنشستگان ترمیم شود. خواهش من از نمایندگان این است که سقف ارائه شده در لایحه دولت به مجلس، تحت هیچ شرایطی افزایش پیدا نکند.
بانک مرکزی به شبکه بانکی تاکید کرد به منظور ارائه خدمات به زوار اربعین، امکان برداشت وجه نقد تا سقف ۵ میلیون ریال به صورت بین بانکی در خودپردازهای خود را در استان‌های مرزی فراهم کنند.
کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: شاه بیت واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در بورس این است که بازار سرمایه می‌تواند نورافکنی بر صورت‌های مالی، دارایی‌ها و مراودات آنها باشد.
رستم قاسمی با اشاره به افزایش هزینه ساخت مسکن با توجه به تورم، از پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن به ۷۰۰ میلیون تومان خبر داده است، در حالی که سال گذشته بانک‌ها همراهی قابل قبولی با ارائه این تسهیلات نداشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ