بودجه ۱۴۰۲ برای حمایت از مشاغل کوچک و کسب و کارهای اینترنتی تسهیلات قرض الحسنه در نظر گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حمایت ستاد توسعه علوم فناوری‌های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری، تسهیلات مالی به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های فعال در حوزه علوم شناختی پرداخت می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس جمهور، قانون الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را ابلاغ کرد.
سازمان ملی استاندارد ایران تسهیلات ویژه ای برای تولیدکنندگان و واردکنندگان ابلاغ کرد که پس از ابلاغ، توسط اداره‌های کل استاندارد استان‌ها وارد فاز اجرایی شد.
از سال ۱۴۰۰ هم زمان با تصویب و ابلاغ قانون جهش تولید مسکن، قرار بر این بود تا شبکه بانکی آستین همت را بالا بزند و بسته ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی برای تامین مالی این قانون را در سال ۱۴۰۰ به صورت تسهیلات ارائه کند.
صندوق توسعه ملی، با هدف تبدیل بخشی از عواید ناشی از فروش نفت و گاز، میعانات گازی و فراورده‌های نفتی به ثروت‌های ماندگار، مولد و سرمایه‌های زاینده اقتصادی و نیز حفظ سهم نسل‌های آینده از منابع نفت و گاز و فراورده‌های نفتی تأسیس شده است.
بانک ملت همزمان با اجرای طرح نهضت ملی جهش مسکن در کشور، برای احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی در شهر بهبهان استان خوزستان ویژه کارکنان پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس تسهیلات ارائه می‌دهد.
بانک ملت همزمان با اجرای طرح نهضت ملی جهش مسکن در کشور، برای احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی در شهر بهبهان استان خوزستان ویژه کارکنان پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس تسهیلات ارائه می‌دهد.
بانک آینده با هدف ارزش‌آفرینی برای مشتریان و حمایت از دارندگان حساب‌های وکالتی نزد خود، طرح اعتباری ویژه‌ای را اجرایی کرد.
مجلس در مصوبه‌ای مقرر کرد که به خانواده‌های فاقد مسکن که از ابتدای سال ۱۳۹۹ به بعد صاحب فرزند سوم یا بیشتر می‌ شوند، به میزان ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه مسکن داده شود.
رشت- رئیس سازمان چای کشور از پرداخت تسهیلات کم بهره به چایکاران و کارخانه داران شمال خبر داد و گفت: این تسهیلات به منظور تقویت صنعت چای پرداخت می‌شود.
بانک گردشگری به منظور ارائه خدمات ویژه به کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها و تسهیل شرایط خرید اقلام و مایحتاج ضروری آنان، اقدام به طراحی "زی کارت"، کارت تسهیلات بدون سود کرده است.
رئیس شورای عالی استان‌ها از جایگزین کردن موتورسیکلت‌های برقی با موتورسیکلت‌های موجود با اعطای تسهیلات ویژه از سوی بانک‌های عامل خبر داد.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: برای خانواده‌های دارای دو معلول به بالا چه در روستا و شهر، سازمان بهزیستی در شهر ۲۰۰ میلیون تومان و در روستا ۱۵۰ میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌کند.
سخنگوی صمت با اشاره به پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای خرید لوازم خانگی ایرانی، گفت: این تسهیلات در ۳ قالب ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۳ ساله ارائه می شود.
رئیس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان خطاب به بانک‌های عامل گفت: تیم‌های جوان وثیقه ندارند از این تسهیلات بهره ببرند از این رو می‌توانند با ضمانت نامه صندوق نوآوری تسهیلات دریافت کنند.
سامانی از ارائه تسهیلات بانکی به جایگاه‌داران برای اجرای طرح کهاب خبر داد و گفت: تاکنون ۳۵۰ جایگاه عرضه سوخت به مرحله ۱ و ۳ و ۱۱۰ جایگاه در کشور به چرخه کامل طرح کهاب تجهیز شده است.
سامانی از ارائه تسهیلات بانکی به جایگاه‌داران برای اجرای طرح کهاب خبر داد و گفت: تاکنون ۳۵۰ جایگاه عرضه سوخت به مرحله ۱ و ۳ و ۱۱۰ جایگاه در کشور به چرخه کامل طرح کهاب تجهیز شده است.
محمدرضا فرزین به همراه تعدادی از مدیران ارشد بانک ملی ایران در جریان برگزاری هم اندیشی با کارکنان اداره امور شعب استان خراسان رضوی بر لزوم برنامه ریزی در راستای خدمت‌رسانی تاکید کرد.
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه از آغاز ارائه تسهیلات برای سربازان ماهر منقضی خدمت سال‌های ۱۳۹۷ به بعد خبر داد.
مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: سقف ارائه تسهیلات کم‌بهره به فرهنگیان افزایش یافت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: باید تسهیلاتی به مالکان موتورسیکلت و خودروهای فرسوده ارائه شود تا برای اسقاط انگیزه داشته باشند و از طرف دیگر تولید متوقف نشود.
بانک مرکزی در واکنش به چرایی محرمانه شدن اسامی بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰میلیارد تومان اعلام کرد: با پیشنهاد بانک مرکزی به شورای پول و اعتبار، مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال به عنوان آستانه تسهیلات و تعهدات مشمول قانون بودجه تعیین شد. علی‌رغم برخورداری از اعتقاد راسخ به لزوم بهره‌گیری از اصل شفافیت، با محدودیت‌هایی در عرصه عمل مواجه ایم.
بانک مرکزی در واکنش انتقدات محرمانه شدن اسامی بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰میلیارد تومان اعلام کرد: با پیشنهاد بانک مرکزی به شورای پول و اعتبار، مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال به عنوان آستانه تسهیلات و تعهدات مشمول جز نخست از بند «د» ذیل تبصره (۱۶)  قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور تعیین شد. علی‌رغم برخورداری از اعتقاد راسخ به لزوم بهره‌گیری از اصل شفافیت، با محدودیت‌هایی در عرصه عمل مواجه ایم.
کشف یک کیلو تریاک در معده زن مسافر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ