یکی از کاربران نوشت: تصویر تازه و متعلق به اوایل ۲۰۲۳ است، علی رغم تحریم‌ها خط تولید جنگنده‌های روسی همچنان فعاله و کم و بیش تولیدات ادامه دارن.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیلبورد جالب مرسدس AMG، به رودستر جذاب SL تعلق دارد. این بیلبورد در واقع بخشی از کمپین Step into the Spotlight محسوب می‌شود و ساختار آن از LED است. در این بیلبورد نسخه‌ای دیجیتال از مرسدس SL در اندازه واقعی و در طرح‌های مختلف به عابرین نمایش داده می‌شود.
ظاهراً یک سحابی گازی غنی از کربن، CW Leonis را احاطه کرده است. علت پیچیدگی سحابی ناشناخته است، اما هندسه‌ لایه‌ها و کمان‌های آن مطمئناً جالب و جذاب است. این تصویر که توسط تلسکوپ فضایی هابل گرفته شده، جزئیات این پیچیدگی را نشان می‌دهد.
کانگوروها تنها پستانداران بزرگی هستند که عمدتاً با پریدن روی دو پا حرکت می‌کنند. این شکل از حرکت برای دانشمندان جذاب است. جانیس و همکارانش می گویند که بسیاری از تحقیقات تا کنون بر روی کانگوروهای جثه بزرگتر متمرکز شده است و در درک ما از همتایان با جثه کوچکتر شکاف ایجاد کرده است.
فرود هواپیماها در هوای بارانی و مه‌آلود، صحنه‌هایی جذاب را خلق می‌کند که البته هرگز خوشایند خلبانان، کادر پرواز و یا حتی مسافران نیست! فرود یک فروند بوئینگ ۷۴۷ باربری را در هوایی بارانی ملاحظه بفرمایید.
ستاره سابق استقلال و فعلی فولاد روزگذشته اقدامی جالب انجام داد
ستاره سابق استقلال و فعلی فولاد روزگذشته اقدامی جالب انجام داد
به‌تازگی کمپانی کره‌ای هیوندای از کراس اوور جذاب و اقتصادی به‌نام اکستر ۲۰۲۳ رونمایی کرد. مقصد رونمایی این خودرو هند و قیمت تعیین شده برای آن تنها ۷ هزار دلار است. از دیگر خودروهای ارزان و جمع‌وجور هیوندای که می‌توان روی آنها حساب باز کرد، ونیو و بایون هستند.
قابی جذاب و به یاد ماندنی از سعید صادقی و کریم باقری در دربی حساس صدم ثبت شده است.
تهران زنده است به امکانات و مراکز تفریحی و تجاری، بزرگراه‌های فراوان و به تاریخش. تاریخی که از محله‌هایش شروع و با خواندن زندگی تک‌تک آدم‌ها و داستان‌های تلخ و شیرینی که خلق کرده‌اند جذاب و گاه پندآموز می‌شود.
فرایند طراحی آسمان‌خراش جاذب طوفان شن (the Absorbent Sand Storm Skyscraper)، ادغام خلاقانه سازه و امکانات به همراه رویکردی پایدار، منجر به شکل‌گیری منطقه‌ای می‌شود که افزون بر بهبود شرایط آب و هوایی دبی، نقش بسیار مهمی در کاهش مصرف انرژی خواهد داشت.
جت‌های جنگی در اتفاقی عجیب و جذاب در ارتفاع چند هزارپایی مقابل فیلم‌بردار برای ثبت تصویر، ژست می‌گیرند.
سعید آگین سانیا یک نام خاص در فوتبال ایران در دهه ۱۳۶۰ است. اولین بازیکن خارجی بعد از انقلاب هم‌بازی یحیی بود.
گشت و گذار در تهران قدیم و بازخوانی تصاویر جالب از دوره های گذشته حتما می تواند برای شما هم جذاب باشد.
تصویر جالبی از هادی چوپان قهرمان ایرانی مسترالمپیا منتشر شده است.
در این مطلب پنج معمای تصویری ذهن شما را به چالش می‌کشد.
در این مطلب پنج معمای تصویری ذهن شما را به چالش می‌کشد.
یک هنرمند آرژانتینی طرح زیبایی از لیونل مسی همراه با جام جهانی را بر روی یکی از دیوار‌های پایتخت آرژانتین کشیده است.
یک هنرمند آرژانتینی طرح زیبایی از لیونل مسی همراه با جام جهانی را بر روی یکی از دیوار‌های پایتخت آرژانتین کشیده است.
استفاده از این سیستم فناورانه و جذاب در جنسیس جی وی60، کاربر خودرو را از حمل دائمی کلید فیزیکی بی نیاز می کند و سطح جدیدی از ورود هوشمند به خودرو را عرضه می کند.
استفاده از این سیستم فناورانه و جذاب در جنسیس جی وی60، کاربر خودرو را از حمل دائمی کلید فیزیکی بی نیاز می کند و سطح جدیدی از ورود هوشمند به خودرو را عرضه می کند.
مردی به طور تصادفی حلقه ازدواجی قرون وسطایی و کمیاب را کشف کرد که ارزش تخمینی آن ۴۷۰۰۰ دلار (حدود یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان) ارزیابی شده است. دیوید بورد، شهروند انگلیسی وقتی برای اولین بار این حلقه طلای کوچک را با فلزیاب خود در نزدیکی روستایش پیدا کرد، به آن اهمیت نداد.
ساخته آلفونزو گومز رخون داستانی را روایت می‌کند که شاید برای هر تماشاگری جذاب نباشد اما با توجه به رویارویی ادیسون و وستینگ‌هاوس، داستانی را به تصویر می‌کشد که اگر پرداخت بهتری داشت، می‌توانست به شدت توجه عمومی را به خود جلب کند و دست‌کم نبوغ این دو را نشان دهد.
این اثر بازگشتی به سنت‌های نئورئالیست کلاسیک در خلق یک تصویر متفاوت از مهاجرانی است که پا به نیویورک می‌گذارند؛ تصویری که برای تماشاگران حرفه‌ای بکر نیست اما نوع پرداختی که فیلمساز در نخستین ساخته‌اش به کار گرفته، جذاب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ