روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با به تاخیر افتادن آغاز رقابت‌های لیگ خلیج فارس، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی، روز پنج‌شنبه در یک بازی تدارکاتی به پیکار یکدیگر خواهند رفت.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر امروز پنجشنبه برگزار شد و تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی ۴ بر صفر برابر نساجی عنوان قهرمان این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.
اخراج مهرداد عبدی در نیمه اول بازی پرسپولیس، اعتراضات شدیدی را به دنبال داشته است.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
معاون باشگاه پرسپولیس به تهدید مدیران نساجی برای بازی نکردن مقابل پرسپولیس واکنش نشان داد.
ایزد سیف‌الله پور مدیرعامل نساجی گفت: اگر فدراسیون می‌خواهد این تیم قهرمان شود، بحثش جداست، ولی اگر می‌خواهند عدالت را رعایت کنند، باید طبق قانون فقط پشت نیمکت خودشان از سوی هواداران پرسپولیس پر شود.
تعدادی از هواداران بدون بلیت وارد ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر شدند تا دیدار نساجی و پرسپولیس را از نزدیک تماشا کنند.
مدیرعامل نساجی اعلام کرد تا زمان ترک سکوها توسط هواداران پرسپولیس، تیمش را به زمین نخواهد فرستاد.
محمدرضا مهدوی معتقد است علیرضا حقیقی بیشترین تلاش را برای کسب پیروزی مقابل پرسپولیس به کار خواهد بست.
کارلوس هرناندس می‌گوید با احترام به روح ورزش برابر پرسپولیس به میدان می‌روند و بدون توجه به قهرمان لیگ، برای بردن تلاش می‌کنند.
استقلال برای رسیدن به پرسپولیس و نساجی جهت کسب رتبه تک رقمی، امروز به دنبال پیروزی در تقابل با همدیگر هستند.
استقلال با ترکیبی مشابه با بازی های قبل، به مصاف نساجی می رود تا سه امتیاز خارج از خانه را کسب کند.
تیم بارسلون هم مواقعی ۶-۴ بازی می کند. شما می توانید بگویید چیزی از فوتبال نمی دانند؟ پرسپولیس بدون فوروارد بازی می کند. این اصلا موضوعی نیست که شما روی آن مانور کنید
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: ضمن حضور مهدی ترابی و نمایندگان باشگاه در کمیته انضباطی برای طرح دفاعیات، از بازیکنی که در جریان بازی به صورت مکرر و موکد ترابی را مورد هتاکی و توهین قرار داد، به این دلایل و برای تلاش در جهت ایجاد درگیری، شکایت می‌کند.
باشگاه پرسپولیس نسبت به اخراج بازیکن ملی پوش این تیم واکنش نشان داد و خبر از شکایت از هافبک نساجی داد.
در ادامه رقابتها هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برابر نساجی مازندران به میدان رفت که این دیدار ۵ بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید.
رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران که برای تماشای بازی به ورزشگاه آزادی آمده بود، قصد داشت در جایگاه CIP مستقر شود اما به او اجازه این کار را ندادند و این موضوع باعث عصبانیت حدادیان شد. در ادامه مالک باشگاه نساجی به سمت جایگاه VIP رفت و در آنجا مستقر شد.
پرسپولیس در شرایطی امروز برابر نساجی قائمشهر قرار خواهد گرفت که 6 بازیکن این تیم اصالتی مازنی دارند.
در یکی از بازی های مهم هفته پایانی دور رفت لیگ برتر پرسپولیس در استادیوم آزادی میهمان نساجی با هدایت حمید مطهری خواهد بود.
پرسپولیس در هفته پایانی دور رفت پنج شنبه هفته جاری در استادیوم آزادی میزبان نساجی خواهد بود.
هافبک نساجی مازندران با دریافت کارت زرد مقابل تراکتور، دیدار هفته آتی تیمش برابر پرسپولیس را محروم خواهد بود.
نکته بعدی که شاید در نوع خود عجیب و تا حدودی جالب باشد، مربوط به باشگاه استقلال است. این تیم با وجود آنکه یکی از پرافتخارترین تیم‌های فوتبال در ایران است، ولی هنوز موفق به بردن سوپرجام ایران نشده است. استقلال پیش‌تر یک بار در سال ۱۳۹۷ به این بازی رسید، ولی از مسابقه‌دادن مقابل پرسپولیس طفره رفت و بدون برگزاری بازی، با نتیجه ۳ بر صفر بازنده شد
تیم فوتبال آلومینیوم بخاطر اتفاقات دیدار برگشت لیگ برتر فصل قبل مقابل نساجی مازندران، یک جلسه از حضور تماشاگران در ورزشگاه محروم شد که این محرومیت در هفته اول لیگ برتر امسال لحاظ شد
تیم فوتبال آلومینیوم بخاطر اتفاقات دیدار برگشت لیگ برتر فصل قبل مقابل نساجی مازندران، یک جلسه از حضور تماشاگران در ورزشگاه محروم شد که این محرومیت در هفته اول لیگ برتر امسال لحاظ شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ