کاپیتان مس رفسنجان بابت سهمیه آسیایی از دست رفته حسرت می خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان سابق استقلال می گوید که برای کسب موفقیت در آسیا، باید برنامه ریزی و سازماندهی صورت بگیرد.
گزینه حضور در راس کادرفنی استقلال تهران گفت: روش کاری خودم را دارم. در همه باشگاه‌هایی که بودم ابتدا دوست داشتم همه چیز را آنالیز کرده و تمام شرایط تمرین، بازیکنان و اهداف باشگاه را بدانم.
هافبک تیم هوادار مدعی است آنها با انگیزه عبور از پرسپولیس و تقابل با استقلال برای جبران شکست سنگین، در مرحله نیمه نهایی حاضر شده بودند.
سرمربی استقلال گفت که پیروزی برابر نساجی با چهار گل یک نتیجه منصفانه بوده و آنها با دومین حضور در یک فینال، عملکرد فوق العاده ای داشته اند.
فیروز کریمی مربی کهنه‌کار فوتبال ایران با حضور در یک برنامه تلویزیونی به اظهارنظر درباره شکست سنگین هوادار مقابل استقلال پرداخت
احسان علوان‌زاده که این روزها در استقلال ملاثانی بازی می‌کند، در خصوص دوران حضورش در پرسپولیس صحبت کرد.
مهدی قایدی در ترکیب استقلال فقط یک بازیکن خاص و تکنیکی نیست. یک بازیکن دوست داشتی هم هست.
یحیی گل محمدی در پایان بازی با سپاهان درخواست ویژه ای از بازیکنانش داشت؛ اینکه بازی ها را تمام شده فرض نکنند و اینطور تصور نکنند، شانس قهرمانی به طور کامل از دست رفته است.
گل تیم گل‌گهر اصلاً آفساید نبود و کمک داور در این صحنه عملکرد خوبی داشت. همچنین مدافع گل‌گهر با دست خود، از نفوذ بازیکن استقلال جلوگیری کرد. او به رضا میرزایی تنه زد و اعلام این پنالتی درست بود.
سرمربی تیم امید استقلال می‌گوید از بین شاگردانش به زودی برخی به تیم بزرگسالان اضافه می‌شوند.
بیگی، پیشکسوت استقلال، معتقد است ساپینتو باید در رفتارهایش تجدید نظر داشته باشد.
صنعت نفتی ها بعد از اعلام پنالتی به سود استقلال از سوی بیژن حیدری به شدت به این داور اعتراض کردند و این اعتراض با سوت پایان بازی هم ادامه داشت.
استقلال بعد از گل دوم دفاع جانانه ای در برابر حملات پرسپولیس داشت و می رفت که بازی را دو بر یک ببرد و به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند اما...
استقلال بعد از گل دوم دفاع جانانه ای در برابر حملات پرسپولیس داشت و می رفت که بازی را دو بر یک ببرد و به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند اما...
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه داوران تاکنون ۶ امتیاز از تیمش در لیگ گرفته‌اند، گفت: دوست داشتم قبل از جام جهانی با پرسپولیس بازی کنیم و هر کاری کردم، نشد.
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آلومینیوم اراک تنها یک موقعیت گل داشت، گفت: ما در این دیدار فرصت‌های زیادی داشتیم که همه را از دست دادیم و نتوانستیم به پیروزی برسیم.
مدافع آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل استقلال نمایش خوبی داشته باشند.
مدیرعامل باشگاه استقلال از ادامه تغییرات در این باشگاه با جابجایی چند عضو هیات مدیره و اضافه شدن برخی مسئولان به باشگاه خبر داد و گفت: اتهاماتی که به آقای آجورلو وارد کرده‌اند درست نیست.
مربی گل گهر سیرجان در مورد قضاوت داور عنوان کرد: بحث پنالتی درست بود اما تنها چیزی که اتفاق افتاد ما چون مکرر اشتباهات بد داوری در گذشته برای ما اتفاق افتاده بود این حساسیت در تیم و بازیکنان ما بود و با کوچکترین مسئله این حساسیت و اتفاقات گذشته تیم ما را چه روی نیمکت و چه در زمین بازی اذیت می‌کرد و این تاثیر عصبی بزرگی داشت. به کرات این اتفاق در بازی با استقلال و بازی های گذشته افتاده بود و این نکته سیاه این بازی بود.
مسعود معینی، پیشکسوت استقلال وضعیت این روزهای آبی‌ها، تیم ملی و فدراسیون فوتبال را تحلیل کرد.
شاهرخ بیانی صحبت های جالبی در خصوص بازی با هوادار و همچنین حواشی که برای استقلال پیش آمده مطرح می کند‌‌.
بازیکن ملوان می گوید که خیلی دوست داشتم در اولین بازی خانگی، تماشاگران در استادیوم حضور داشته باشند.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت دوست داریم در بازی فردا خوب ظاهر شویم و بتوانیم بازی را ببریم.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت دوست داریم در بازی فردا خوب ظاهر شویم و بتوانیم بازی فردا را ببریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ