طبق افشاگری ۹ کارمند تسلا، تصاویر و ویدیوهایی که خودروهای شرکت از مالکان ثبت می کرده اند بین کارمندان به اشتراک گذاشته می شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهره‌مندی از هوش مصنوعی به ظاهر درگیری اجتماعی را کم می‌کند اما این کاهش سطح درگیری از پیش ساخته شده به معنای وفاق نیست و نمی‌توان آن را دستاورد یک جامعه اسلامی دانست.
محققان روش تازه ای برای دسترسی به قابلیت ذخیره داده ها در دی ان ای ابداع کردند.
دانشمندان دانشگاه لوفبورو نشان دادند که یک دوربین موج تراهرتز می‌تواند تصاویر سه‌بعدی از مواد میکروسکوپی که در داخل اشیاء کوچک پنهان شده است، ثبت کند.
اگر ادعای یکی از منابع دنیای فناوری به نام Uredditor صحت داشته باشد، اپل در آیفون ۱۶ از طراحی دوربین اصلی مشابه آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی استفاده خواهد کرد.
به نظر شما مردم به خانمی که ماشینش خراب شده چطور کمک میکنن؟ما با انجام یک آزمایش اجتماعی تاثیر حجاب یک خانم روی نحو کمک کردن مردم بهش رو بررسی کردیم.
خواهر حامد به عنوان شاهد ماجرا گفت: وقتی سر و صدای برادرم را شنیدم خودم را سراسیمه به کوچه رساندم. این ۳ مرد قصد داشتند با زور برادرم را سوار خودرویی کنند و حتی چند دقیقه‌ای هم او را در خودرو پژو ۲۰۶ حبس کردند که من مانع حرکت آن‌ها شدم. وقتی جمعیت جمع شد آن‌ها خودشان را مأمور معرفی کردند و گفتند که برادر من دزد است. اما بعد از اینکه مأموران گشت از راه رسیدند و دروغ این مردان آدم ربا در برابر چشم عابران فاش شد، مرد جوانی جلو آمد و به من گفت که هر چه را دیده شهادت می‌دهد.
یک امدادگر در انگلیس، لحظاتی پس از مرگ یک زن ۹۴ ساله، ۶۰ پوند او را به جیب زد ؛ اما پس از اطلاع از وجود دوربین مداربسته پول را سرجایش برگرداند.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت:با رصدی که از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از وضعیت تردد خودروها در دوازدهمین روز ماه انجام شد، مشخص شد بیشتر معابر خلوت است.
دوربین بسیاری از افراد کنجکاو تصویر CR7 را با خودروی اسپورت انحصاری فرانسوی اش که تنها 10 مورد از آن در جهان وجود دارد، ثبت کرد.
تصادف واقعی به سبک فیلم‌های سینمایی توسط دوربین یکی از خودرو‌های تسلا ثبت شده است.
یک دوربین امنیتی در برزیل عکس العمل قهرمانانه یک کارمند فروشگاه را در یکی از خیابان های عمومی هنگامی که با سرعت زیاد بیرون پرید و خودرویی را که یک کودک در آن بود نجات داد، ثبت کرد.
ویدیوی ضبط شده توسط دوربین ماشین در هوای بارانی از برخورد ماشین با کامیون و تصادف چند خودروی دیگر را ببینید.
دوربین خانه همسایه راز جنایت را فاش کرد
دوربین خانه همسایه راز جنایت را فاش کرد
صنعت عکاسی در جهان با اختراع دستگاه فتوگرافی متحول شد و تاریخچه عکاسی در ایران از دوران ناصرالدین شاه قاجار به صورت رسمی آغاز گردید.
صنعت عکاسی در جهان با اختراع دستگاه فتوگرافی متحول شد و تاریخچه عکاسی در ایران از دوران ناصرالدین شاه قاجار به صورت رسمی آغاز گردید.
صفحه رسمی جام جهانی، تصویری جالب از ورود ایران به دوحه منتشر کرده است.
صفحه رسمی جام جهانی، تصویری جالب از ورود ایران به دوحه منتشر کرده است.
ملاقات بهمن فرمان آرا با ضرغامی،تدوین طرح جامع آموزش میراث‌فرهنگی، تسهیل تردد زمینی ایران و عراق، نامه برای حذف مجریان خانه مسافر از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری درهفته گذشته بود.
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی گفت: در این عملیات ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و دنا توقیف که در بازرسی از آن‌ها یک قبضه سلاح جنگی دوربین دار ام ۱۶، یک قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و کلت کمری، ۴ قبضه نارنجک دستی، سه عدد ریموت انفجاری و بی سیم دستی به همراه دوربین‌های دید در شب پیشرفته کشف شد.
دوربین بیمارستان تربت حیدریه، زورگیران را در مشهد لو داد!
اسنپ چت به تازگی ویژگی دوربین دوگانه را راه اندازی کرده است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا از هر دو دوربین جلو و پشتی دستگاه خود به طور همزمان برای گرفتن عکس و فیلم استفاده کنید. این شرکت می‌گوید دوربین اسنپ چت یکی از پرکاربردترین دوربین‌های جهان است.
به تازگی یک دوربین کاغذی فوق العاده نازک با الهام از طراحی دوربین‌های عکاسی قدیمی لومو به بازار عرضه شده است. این دوربین از نوعی کاغذ با یک دوربین دیجیتالی کوچک که در وسط آن قرار گرفته است، تشکیل شده است.
متهم در همان مراحل اولیه تحقیقات به افسر پرونده گفت: من نزد دوستانم بلوف زدم که خودرو پژو ۲۰۶ دارم و آن‌ها هم قصد داشتند تا خودروی مرا ببینند! از سوی دیگر هم می‌خواستم یک فیلم دوربین مخفی تهیه کنم تا آن را برای دوستانم بفرستم به همین خاطر نقشه سرقت مسلحانه با سلاح قلابی را طرح کردم و آن را به اجرا گذاشتم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ