مزاج مغز آن طور که گفته شده است سرد و‌تر است؛ بنابراین مصرف آن به کسانی که دارای مزاج سرد هستند توصیه نمی‌شود. برای تقویت قوه جنسی و طراوت چهره خوب است. هضم آن مشکل بوده و زیاده‌روی در آن برای معده مضر است و اشتها را از بین می‌برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این کباب به دلیل شکل لوله‌ای که دارد به این اسم مشهور شده است.
رسپی‌های مختلفی از سالاد سزار امروزه در رستوران‌ها سرو می‌شود و هرکس بنا به سلیقه خود در مزه‌ها و مواد آن ابتکار به خرج می‌دهد.
شما می‌توانید این هات داگ را با سس مخصوص و قارچ تهیه کنید و یک ساندویچ خوشمزه برای شام یا نهار تهیه کنید.
این خورش را می‌توانید با گوشت قرمز یا گوشت مرغ تهیه کنید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه خورش لوبیا سبز در ادامه با ما همراه باشید.
ترشی فندق یک چاشنی خوشمزه و همه کاره است که می‌توان آن را به تنهایی، به عنوان چاشنی سالاد یا ساندویچ، یا به عنوان یک ماده در سایر غذا‌ها و یا چاشنی به همراه غذا‌ها میل کرد. آن‌ها همچنین منبع خوبی از پروتئین و فیبر هستند. در ادامه با سه روش متفاوت تهیه ترشی فندق آشنا می‌شوید.
فیله‌ها را ابتدا در آرد سفید و سپس در مخلوط شیر و تخم‌مرغ زده‌شده و در آخر هم در آرد سوخاری بغلتانید. فیله‌های چوبی را در روغن داغ سرخ کنید. می‌توانید جهت سرو از سس کچاپ یا مستر سس و سیب‌زمینی سرخ‌کرده هم استفاده کنید.
تمام محتوای موهیتو از اجزای طبیعی تشکیل شده است و علاوه بر جلوگیری از گرمازدگی، به دلیل دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی به مقابله با سرطان کمک می‌کند. آبلیموی موجود در این شربت نیز با دارا بودن ویتامین C منجر به تقویت دستگاه ایمنی بدن می‌شود. از دیگر خواص این نوشیدنی خوشمزه می‌توان به حفظ سلامت دستگاه گوارش، سلامت پوست و از بین بردن بوی بد دهان اشاره کرد. در ادامه قصد داریم طرز تهیه این نوشیدنی خوش طعم را به شما آموزش دهیم.
طرز تهیه ماست به‌هیچ‌عنوان دشوار نیست. ممکن است شما جزو افرادی باشید که به لبنیات بازاری اعتماد زیادی ندارید و می‌خواهید لبنیاتی مصرف کنید که از سلامت آن مطمئن باشید.
مرغ روش‌های مختلفی برای پخت دارد یکی از روش‌ها مرغ زعفرانی است.
سوسیس بندری یکی از انواع غذا‌های ساندویچی ایرانی است که اصالت آن متعلق به استان‌های جنوبی کشورمان می‌باشد.
قارچ سوخاری یکی از انواع پیش غذاهای پرطرفدار است که به عنوان یک پیش غذای بین المللی در سراسر جهان شناخته می شود.
زولبیا با نشاسته گل و ماست تهیه می‌شود و همه مراحل به صورت گام به گام به شما آموزش داده شده است که می‌توانید برای افطار یک زولبیا ترد و خوشمزه به روش بازاری در خانه تهیه کنید.
یکی از جذاب‌ترین حالت‌های پیاز، پیاز سوخاری است که اغلب در رستوران‌ها و فست فود‌ها سرو می‌شود، اما می‌توانید به سادگی در خانه پیاز سوخاری فوق العاده‌ای آماده کنید.
برای تهیه رشته پلو مجلسی ابتدا برنج را پس از شستشو داخل یک کاسه مناسب می‌ریزیم، سپس یک قاشق چایخوری نمک اضافه می‌کنیم و به اندازه‌ای آب روی برنج می‌گیریم که سطح آب دو بند انگشت بالاتر از سطح برنج باشد.
برگر مرغ و قارچ یکی از برگر‌های بسیار خوشمزه و ساده و رستورانی است.
در مطلب زیر طرز تهیه کتلت به سبک تبریزی‌ها را به شما آموزش می‌دهیم.
دمی کباب یکی از انواع غذا‌های ساده و قدیمی ایرانی است که با دستور‌های متنوعی تهیه می‌شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دمی کباب با ما همراه باشید.
جوجه تابه‌ای با مرغ چرخ کرده یکی از روش‌های بسیار خوشمزه و نرم و آبدار برای تهیه یک غذای سنتی ایرانی داخل تابه است.
پنینی گوشت یکی از غذا‌های بسیار خوشمزه رستورانی است که با ترکیبات متنوعی درست می‌شود.
علاوه بر، غذا‌های خوشمزه‌ای مثل مرغ سوخاری، قارچ و پیاز سوخاری و بال سوخاری و … سیب زمینی سوخاری هم جای خودش را بین غذا‌های فست فودی و اسنک‌ها حسابی باز کرده است.
سوپ ترخینه یکی از سوپ‌های خوشمزه و ساده ایرانی است که معمولا در غرب کشور درست می‌شود، اما در هر جای ایران که باشید، می‌توانید با مواد ساده و در دسترسی آن را تهیه کنید.
سس فرانسوی یکی از انواع سس‌هاست که پایه مایونز دارد و به دلیل داشتن طعم دهنده‌های گوناگون برای انواع ساندویچ و سالاد بسار مناسب است.
یکی از خوشمزه‌هایی که در هر فصلی می‌توانید بپزید باقالی است؛ اما این خوراکی دلپذیر در فصل زمستان و سرما مزه دیگری دارد. باقالی به خاطر محبوبیت زیادش روی چرخ‌های تافی، این تصویر نوستالژی به یادگار مانده از دهه‌های قبل در فصل زمستان هوش از سر شما هم می‌برد.
شما می‌توانید کیک را هم برای عصرانه و هم برای صبحانه سرو کنید. اما اگر به هر دلیلی دسترسی به فر نداشتید نگران تهیه کیک نباشید، چون طرز تهیه کیک بدون فر هم لذت و خوشمزگی خاص خودش را دارد و شما می‌توانید انواع کیک را در قابلمه تهیه کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ