یکی از جذاب‌ترین حالت‌های پیاز، پیاز سوخاری است که اغلب در رستوران‌ها و فست فود‌ها سرو می‌شود، اما می‌توانید به سادگی در خانه پیاز سوخاری فوق العاده‌ای آماده کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این کباب به دلیل شکل لوله‌ای که دارد به این اسم مشهور شده است.
کیک خیس شکلاتی یکی از انواع کیک‌های ساده و خوشمزه بین المللی است که با نام کیک کافی شاپی هم شناخته می‌شود.
در این سالاد طعمی دوست داشتنی با سیب زمینی‌های خامه‌ای ترکیب می‌شود یعنی طعمی عمیق و متعادل. پودر پیاز رایحه‌های خوش طعم را بدون بافت پیاز خرد شده به آن اضافه می‌کند. سیب زمینی‌های شما به طور یکنواخت در مکعب‌های تقریبا ۲.۵ سانتی متری بریده می‌شوند.
رسپی‌های مختلفی از سالاد سزار امروزه در رستوران‌ها سرو می‌شود و هرکس بنا به سلیقه خود در مزه‌ها و مواد آن ابتکار به خرج می‌دهد.
هر چقدر قهوه یزدی بیشتر دم بکشد، خوش‌طعم‌تر خواهد شد؛ بنابراین اگر وقت کافی دارید، بعد از اضافه کردن گلاب، نبات و هل، ۲ تا ۳ ساعت برای دم کشیدن قهوه صبر کنید.
کتلت عدس یکی از بهترین و مقوی‌ترین غذا‌ها برای کودکان است که خوردن آن برای کودکان آسان و راحت است. این غذا برای کودکانی که طعم گوشت را دوست ندارند، مناسب بوده چرا که عدس خونساز است و پروتئین فراوانی دارد.
کوکو مرغ یکی از انواع کوکوهای خوشمزه و مجلسی است که برای تهیه آن از ترکیب مرغ پخته با زعفران، پیاز داغ، زرشک، تخم مرغ و... استفاده می‌شود.
مرغ با سس سماق یکی از انواع روش‌های طبخ مرغ است که در آن مرغ با پیاز فراروان و سسی از سماق و رب انار داخل فر طبخ می‌شود و بسیار خوشمزه و مجلسی است.
سوپ اسفناج یکی از سوپ‌های بسیار خوشمزه و مقوی است که از ترکیب اسفناج با جو پرک، پیاز، خامه صبحانه و... تهیه می‌شود.
ته چین هویج پلو نوعی غذای مجلسی و بسیار خوشمزه است که از ترکیب برنج با هویج، فیله مرغ، پیاز، زرشک، زعفران و ... تهیه می‌شود.
املت قهوه خانه‌ای از گذشته تا به امروز که بین ما خیلی محبوب شده است در قهوه خانه‌های قدیمی تهیه می‌شد و امروزه پای ثابت صبحانه سرا‌ها می‌باشد که طرفدار‌های بسیار زیادی دارد. اما شما می‌توانید خیلی راحت با رعایت چند نکته ریز یک املت درجه یک در خانه تهیه کنید و به همراه پیاز این املت را میل کنید.
کوکو سبزیجات یکی از انواع کوکوهای خوشمزه و گیاهی است که با سبزیجاتی مانند هویج، کدو سبز، قارچ، پیاز و... تهیه می‌شود.
سالاد سیب زمینی سرخ کرده یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب سیب زمینی سرخ کرده با پیاز، جعفری، شوید، روغن زیتون و... تهیه می‌شود.
خورش تره یکی از غذاهای خوشمزه و بسیار محبوب کردی است که شباهت زیادی به قرمه سبزی دارد و از ترکیب تره با گوشت، پیاز، لوبیا سفید و... تهیه می‌شود.
علاوه بر، غذا‌های خوشمزه‌ای مثل مرغ سوخاری، قارچ و پیاز سوخاری و بال سوخاری و … سیب زمینی سوخاری هم جای خودش را بین غذا‌های فست فودی و اسنک‌ها حسابی باز کرده است.
مرغ با سس انار یکی از روش‌های متنوع طبخ مرغ است که در آن مرغ همراه با پیاز، رب انار و انار دانه شده طبخ می‌شود و غذایی بسیار لذیذ و خوشمزه است.
سالاد لوبیا مکزیکی یکی از انواع سالادهای حبوبات خوشمزه و رنگارنگ است که از ترکیب لوبیا قرمز با کاهو، فلفل دلمه‌ای، خیار، پیاز و... تهیه می‌شود.
شامی رودباری یکی از انواع غذاهای محلی و خوشمزه خطه گیلان و شمال کشور است که از ترکیب گوشت با موادی مانند پیاز، روغن زیتون و سبزی‌‍‌های معطر تهیه می‌شود.
خورش جوجه پریده یکی از انواع غذاهای محلی مازندران است که از ترکیب گوجه فرنگی با پیاز و بادمجان تهیه می‌شود و طعم بسیار دلچسب و متفاوتی دارد.
خورش جوجه پریده یکی از انواع غذاهای محلی مازندران است که از ترکیب گوجه فرنگی با پیاز و بادمجان تهیه می‌شود و طعم بسیار دلچسب و متفاوتی دارد.
سالاد سیب لهستانی یکی از انواع سالادهای سرد است که برای تهیه آن از سیب سبز ترش و سبزیجاتی مانند هویج، پیاز، نخود فرنگی، خیارشور و... استفاده می‌شود.
بورانی یکی از چاشنی‌های خوشمزه و محبوب ایرانی است که در کنار غذا سرو می‌شود و از ترکیب ماست با سبزیجاتی مانند اسفناج، بادمجان، پیاز، کدو و... تهیه می‌شود.
خورش بیج بیج یکی از غذاهای سنتی استان مازندران است که دستور پخت ساده‌ای دارد و از ترکیب گوشت چرخ کرده با گوجه، پیاز و رب گوجه فرنگی تهیه می‌شود.
خورش بامیه یکی از انواع خوشت‌های ایرانی است که اصالت آن به جنوب کشور برمی‌گردد و از ترکیب بامیه مخصوص خورشتی همراه با گوشت، پیاز و رب گوجه فرنگی تهیه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ