دروازه‌بان گل‌گهر امیدوار است بازی مقابل پرسپولیس را هرچه زودتر از ذهن خود پاک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماه صفر دومین ماه قمری است که برای نام‌گذاری آن دو دلیل ذکر می‌شود: نخست این که از صُفْرَة به معنای زردی گرفته شده، زیرا زمان انتخاب نام با فصل پاییز و زرد شدن برگ درختان مقارن بوده است. دلیل دوم این که از صِفْر به معنای خالی گرفته شده است، چرا که با پایان یافتن ماه‌های حرام (رجب، ذی‌القعده، ذی‌الحجه و محرم) قبایل بار دیگر وارد جنگ می‌شدند و شهر‌ها خالی می‌شد.
با برگزاری بازیهای شب دوم از دومین هفته لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان و پرسپولیس هر شش امتیاز ممکن را کسب کرده اند و استقلال هم فردا این شانس را دارد که به جمع مثلث همیشه مدعی لیگ بپیوندد. مدعیان نمی خواهند امتیازی از دست بدهند. تیم پرادعای فولاد با هدایت منصوریان هم دومین باخت پیاپی را تجربه کرد
دومین شب مراسم عزاداری اباعبدالله (ع) در حسینیه امام خمینی(ره)
دومین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین‌علیه‌السلام مصادف با شب هشتم ماه محرم‌الحرام در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی امشب (سه‌شنبه) برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری درباره ابعاد شخصیتی حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام به‌عنوان الگوی تربیتی تراز اسلامی برای جوانان به ایراد سخن پرداخت و در ادامه آقای سید مجید بنی‌فاطمه در رثای این شهید والا مقام کربلا مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کرد. مراسم عزاداری سالار شهیدان، در حسینیه امام خمینی (ره) تا شنبه شب ۷ مرداد ادامه خواهد داشت.
دومین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد.
عقیل کعبی با عقد قراردادی رسمی در لیگ بیست و سوم با پیراهن استقلال خوزستان بازی خواهد کرد.
ناآرامی ها در فرانسه برای دومین شب متوالی در نقاط مختلف این کشور با شدت و خشونت بیشتری ادامه یافت و پلیس تعدادی از معترضان را دستگیر کرد.
ناآرامی ها در فرانسه برای دومین شب متوالی در نقاط مختلف این کشور با شدت و خشونت بیشتری ادامه یافت و پلیس تعدادی از معترضان را دستگیر کرد.
دومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) ویژه سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: بیش از ۴۵۰ هزار نفر در مراسم دومین شب قدر در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) احیا کردند.
تیم بسکتبال ساکرامنتو کینگز موفق شد با نتیجه عجیب ۱۷۶ بر ۱۷۵، میزبانش کلیپرز را شکست دهد تا دومین بازی پر امتیاز تاریخ NBA را ثبت کند.
لبران جیمز در شب شکست میلیمتری لیکرز موفق شد خودش را بیش از پیش به رکورد تاریخی عبدالجبار نزدیک کند.
دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از مردم برگزار شد.
امیر عابدزاده ستاره پونفرادینا در شب پیروزی حساس این تیم برای فرار از منطقه سقوط بود.
دو تیم ولز و آمریکا دومین دیدار گروه B رقابت‌های جام جهانی قطر را برگزار خواهند کرد.
وزیر اطلاعات از شناسایی دومین عامل حادثه تروریستی شاهچراغ در شب گذشته خبر داد.
اخراج عجیب مهوی طارمی با دو کارت زرد باور نکردنی برای او جرقه یازده دقیقه طوفانی را در متروپولیتانو زد.
«مرگ بر مسوول بی کفایت» و «مسوول بی کفایت استعفا، استعفا»، «نیروی انتظامی حمایت، حمایت» و … از جمله شعارهایی بود که معترضین در این تجمع سر دادند.
دومین شب عزاداری دهه اول محرم با حضور رهبر معظم انقلاب
دومین شب عزاداری دهه اول محرم با حضور رهبر انقلاب
دومین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام
دومین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ