براساس جدیدترین نظرسنجی های انتخاباتی در اراضی اشغالی تنها ۶ روز مانده به برگزاری انتخابات کنست، این واقعیت نمایان شده که تشکیل کابینه های شکننده همچنان ادامه خواهد یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونالد ترامپ سه‌شنبه در جمع هواداران خود در ایالت نیوهمشایر با ابراز ناخرسندی از طرح اتهامات دنباله‌دار دیوان قضائی علیه وی اعلام کرد که آنان از پیشتازی من در نظرسنجی‌های انتخاباتی نگرانند.
دونالد ترامپ سه‌شنبه در جمع هواداران خود در ایالت نیوهمشایر با ابراز ناخرسندی از طرح اتهامات دنباله‌دار دیوان قضائی علیه وی اعلام کرد که آنان از پیشتازی من در نظرسنجی‌های انتخاباتی نگرانند.
منابع عبری نتایج نظرسنجی جدیدی را منتشر کرده‌اند که از پیشتازی گانتز بر نتانیاهو در تازه‌ترین نظرسنجی‌ها خبر می‌دهد.
نظرسنجی جدید در فلسطین اشغالی از افزایش قدرت حزب بنی گانتس، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و کاهش قدرت حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم حکایت دارد.
رئیس جمهور سابق آمریکا همچنان در نظرسنجی‌ها پیشتاز بلامنازع در میان نامزدهای حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور محسوب می‌شود.
دونالد ترامپ در یک نظرسنجی توانست ۵۲ درصد آرای جمهوری‌خواهان را به دست آورد.
یک هفته تا انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخابات عمومی ترکیه باقی مانده است، با وجود اینکه نظرسنجی‌های هواداران قلیچداراغلو می‌گویند او با اختلاف حدود پنج تا هفت درصدی برنده انتخابات خواهد بود، نظرسنجی‌های هواداران اردوغان بیشتر به سمت احتمال دومرحله‌ای شدن انتخابات حرکت کرده‌اند.
نتایج نظرسنجی‌های اخیر در ۱۷ کشور در اروپا، آسیا و آمریکای شمالی نشان می‌دهد آمریکایی‌ها بیشتر از همه تأکید کردند که جامعه‌شان بر اساس خطوط حزبی، نژادی و قومی دچار تشتت و چنددستگی شده است.
ویژگی‌های دیگری نیز برای نظرسنجی‌های واتس‌اپ اضافه شده که از جمله آن‌ها می‌توان به یک گزینه جستجوی جدید اشاره کرد که با کمک آن، می‌توان راحت‌تر یک نظرسنجی را در چت‌های خود پیدا کرد. همچنین زمانی که کاربران در نظرسنجی شما شرکت می‌کنند، نوتیفیکیشن جدیدی دریافت خواهید کرد تا دیگر نیازی نباشد به‌طور مداوم نتیجه نظرسنجی را بررسی کنید.
بایدن در حال حاضر در جایگاه ریاست‌جمهوری محبوب نیست. میانگین نظرسنجی‌های حمایت از رئیس‌جمهور در وب‌سایت تجمیع داده فایوسرتی‌ایت نشان می‌دهد که حدود ۴۳ درصد از مردم عملکرد او را تأیید می‌کنند و حدود ۵۲ درصد از عملکرد او ناراضی هستند.
با توجه به نظرسنجی‌های اخیر، سوال اصلی این است که چرا مردم آمریکا و حتی هم‌حزبی‌های رئیس‌جمهور کنونی و پیشین این کشور، تمایلی به حضور مجدد آن‌ها در کاخ سفید ندارند؟
بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده در آمریکا، بسیاری از مردم این کشور از عملکرد و مدیریت جو بایدن رضایت ندارند.
بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده در آمریکا، بسیاری از مردم این کشور از عملکرد و مدیریت جو بایدن رضایت ندارند.
جامعه فرانسه تا حد زیادی نسبت به سیاستمداران و دولتمردان خود بی‌اعتماد شده است و دیگر آن‌ها را به مثابه چهره‌هایی محبوب و کارآمد ارزیابی نمی‌کند. موضوعی که در نظرسنجی‌های مختلف اخیر در این کشور نیز مورد اشاره قرار رفته است. با این حال، تداوم روند بحران‌های جاری در فرانسه به ویژه در حوزه اقتصادی، در شرایطی که دولت نیز برنامه‌ای برای مقابل با آن‌ها ندارد و حتی به تشدید قطبی‌گرایی متهم است، دیر یا زود فرانسه را به نقطه انفجار می‌رساند.
البته فرار رو به جلو و آسمان ریسمان بافتن‌های آقای نایب‌رییس به اینجا ختم نشد بلکه او نظرسنجی‌های تلویزیون درباره عملکرد ضعیف تیم ملی را هم زیر سوال برد و آن‌ها را ربات خواند! نبی در واکنش به اینکه در برنامه‌های مختلف صداوسیما بیش از ۷۰ درصد مردم گفته‌اند کی‌روش نباید بماند، گفت این آرا کار ربات‌هاست!
اگر همین نظرسنجی‌های رسمی را که برخی از آنان منتشر شده است، ملاک قرار بگیریم، اکثریت ایرانیان ضمن اینکه خود معتقد به حجاب هستند، علاقه‌ای به اجباری‌بودن حجاب ندارند. در ماه‌های اخیر در برخی از کارزار‌های مرتبط به حجاب، افراد محجبه مخالفت خود را با اجباری‌بودن حجاب نشان داده‌اند.
معاون مالی و سرمایه انسانی مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته از اعضا، مهمترین مطالبه فرهنگیان وجود شفافیت در صندوق بوده است.
نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد رئیس‌جمهور چپ‌گرا و سابق برزیل در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور نسبت به رقیب خود پیشتاز است.
رویترز با اشاره به نظرسنجی‌های اخیر گزارش داد که بیشتر کانادایی‌ها پادشاهی و سلطنت انگلیس را منسوخ و قدیمی می‌دانند، اما اراده‌ سیاسی برای تغییر قانون اساسی این کشور وجود ندارد.
جنگ سه روزه میان رژیم صهیونیستی و جهاد اسلامی فلسطین فضای داخلی در رژیم صهیونیستی را به سوی امنیتی شدن و حمایت بیشتر از ائتلاف حاکم سوق داد.
جنگ سه روزه میان رژیم صهیونیستی و جهاد اسلامی فلسطین فضای داخلی در رژیم صهیونیستی را به سوی امنیتی شدن و حمایت بیشتر از ائتلاف حاکم سوق داد.
نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که تسلط ترامپ بر جمهوری‌خواهان مانند سابق نیست و او ممکن است با چالشی جدی در صورت نامزدی برای انتخابات ۲۰۲۴ مواجه شود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
یکی از ضعف‌های اجتناب ناپذیر نظرسنجی‌های انتخاباتی به ویژه نظرسنجی‌هایی که در معابر عمومی انجام می‌شود، این است که اشخاص لزوماً منفرد نیستند و قاعدتاً وقتی شخصی آن‌ها را همراهی می‌کند، ممکن است، نظر واقعی‌شان را سانسور کنند و با توجه به فضای کنونی جامعه، دور از انتظار نیست که این میزان خودسانسوری قابل توجه باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ