خوزه رنه هیگوئیتا، دروازه بان پرحاشیه فوتبال کلمبیا برای بسیاری از فوتبالدوستان به خاطر روش معروفش در دفع توپ معروف به "حرکت عقرب" به شهرت رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به مناسبت ۲۰ مرداد سالروز تولد علیرضا جهانبخش، نگاهی به لحظات برتر حضور جهانبخش، در تیم ملی ایران، برایتون، آلکمار و فاینورد می‌اندازیم.
اخیرا یک ابزار تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی وضعیت کشور‌های قدرتمند در جنگ جهانی سوم را به تصویر کشیده است.
کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ در زمینه کار با توپ است. در این ویدیو نگاهی به پاس‌گل‌های‌دوران‌حرفه‌ای رونالدو داریم./فوتبال ۱۸۰ 261
تصاویری زیبا از تهران را در این ویدئو مشاهده می‌کنید. این ویدئو که تایم لپس است از بالای برج میلاد گرفته شده.
در نگاه نخست، این گونه به نظر می‌رسد که کم ارتفاع‌ترین خودرو جهان روی آسفالت جاده شناور است. فردی که خودرو را هدایت می‌کند با توجه به قد خود باید زیر بدنه در حالت نشسته به سمت جلو خم شده یا به پهلو دراز بکشد.
دوچرخه جدید سرگئی گوردیف اگرچه ممکن است سرعت بالایی نداشته باشد، اما بی تردید نگاه مردم را به سوی خود جلب می‌کند. همچون طرح‌های پیشین، سرگئی گوردیف روند ساخت پروژه جدید دوچرخه بدون چرخ را در حساب کاربری شبکه اجتماعی خود منتشر کرده است.
نگاه کلی به جاذبه گردشگری تبریز در ۱۳ ثانیه از لنز زیبای دوربین تماشایی است.
شیشه ضد گلوله در اولین مشاهده کاملا شبیه شیشه های معمولی می باشد و در نگاه اول شاهد هیچ تفاوتی در این نوع شیشه و شیشه ی معمولی نخواهید شد. تفاوت کاملا بارزی که این نوع شیشه با شیشه های معمولی دارد در مقاومت بالای این نوع شیشه می باشد. شیشه های معمولی در اثر اصابت شی یا به طور مثال پرتاب سنگی خواهد شکست و از بین می رود اما در شیشه های با مقاومت بالا و ضد گلوله دیگر این اتفاقات نخواهد افتاد و از بین رفتن شیشه و تکه تکه شدن آن وجود ندارد. منبع: خبرگزاری دانشجو
فاطمی امین گفت: در چند روز گذشته هرجا می‌روم به من نگاه سنگین دارند. چرا با آبروی مردم بازی می‌کنید؟! به اعتماد عمومی و حیثیت مجلس ضربه خورد، فاطمی امین به فساد آلوده نشده است. ضدفسادترین دولت به چنین فسادی متهم می‌شود آیا این جنگ روانی نیست؟ چرا موضوعی که به ابتدای سال ۱۴۰۰ مربوط می‌شود به این استیضاح ربط داده می‌شود؟ این روز‌ها تیتر می‌زنند لابی‌های آمریکایی فاطمی امین، چه چیز من به آمریکا می‌خورد؟!
«قبل از اینکه استادیوم را ترک کنم، می‌خواستم از گربه‌ها عکس بگیرم. گربه آگاهانه به من نگاه کرد. بنا به دلایلی در آن لحظه فکر می‌کردم فدراسیون فوتبال روسیه در یک قدمی انتقال به AFC است. این ایده بدی نبود که استراحت کنید و همه چیز را دوباره ارزیابی کنید.»
زاکانی شهردار تهران در گفتگو تلویزیونی اظهار کرد: در مورد شهرداری دو نگاه وجود دارد؛ یگ نگاه، نگاه مدیریت شورای شهر قبلی بود. این‌ها علنا دنبال گران‌کردن تهران بودند که ماحصل این بود که کسی تهران نیاید و هر کسی هم که اینجاست برود.
موجودات مختلف، اجسام، موجودات و محیط اطراف را به شیوه هایی متفاوت مشاهده می کنند. ویدئوی سمت راست اولین تجسم داده‌های جمع‌آوری‌ شده از تکانه‌های عصبی درون مغز یک گربه است.
من وحشت کردم، نمی‌توانستم جلوی اشکم را بگیرم. داشتم نگاه می‌کردم که چگونه کفتار‌ها برای گاز گرفتن پلنگ تلاش می‌کنند. حملات آن‌ها بی امان بود.
ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که در آن، چند نمونه از تصادفات وحشتناک از نگاه دوربین‌های کنترل ترافیک به تصویر کشیده است.
لیونل مسی هنگام شروع مصاحبه خود با شبکه TyC Sports خطاب به واوت وگهورست بازیکن تیم ملی هلند گفت: «به چی نگاه می‌کنی احمق؟! آره با خود توام، از اینجا دور شو احمق...»
قالیباف با اشاره به تمرد برخی گروه‌های سیاسی از قانون اساسی خاطرنشان کرد: در همین دهه‌های گذشته وقتی که یک نگاهی می‌کنیم، برخی دسته‌ها و نیرو‌های سیاسی را می‌بینیم که با قانون اساسی در افتادند یا اینکه خواهان تجدید نظر در قانون اساسی بودند یا از اجرای قانون اساسی طفره می‌روند و شاید هم بهانه آن‌ها این باشد که بگویند «این قانون اساسی کارآمد نیست». باید همه ما بدانیم که قانون اساسی میثاق ملی همه ماست، چرا که ارزش‌های ما از جمله اسلامیت و جمهوریت و امنیت در قانون اساسی متجلی شده است،
ایرج دانایی فرد توپ را در لبه محوطه جمع کرد و از مقابل دو مدافع گذشت و از زاویه باریکی اولین گل ایران در جام جهانی فوتبال را به ثمر رساند.
نگاهی به داخل کارخانه ای در شهری در حومه میلان که جام جهانی فوتبال را تولید می کند. این کاپ توسط GDE Bertoni در شهر پادرنو دنیانورالدین ساخته شده است. با این حال، ایتالیا پس از ناکامی در راهیابی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست داد. مدیر تولید این شرکت می‌گوید فکر این که ایتالیا برای بار دوم در جام جهانی شرکت نمی‌کند به ما آسیب می‌زند.
استاد محمداسفندیاری در برنامه «شیوه» شبکه ۴ گفت: امیرالمومنین اهل طلب پیروزی با ظلم نبود برای بقاء حکومتش، نه آزادی‌های سیاسی را محدود کرد و نه برای تحکیم قدرت خویش به انقلابی‌ها امتیاز ویژه داد تا دهان سپاهیانش را ببندد، ملاک بهره مندی مردم از امکانات حکومت، نیاز ان‌ها بود نه انقلابی بودنشان به عکس شیوه معاویه...
‌سامانتا کریستوفورتی فضانورد آژانس فضایی اروپا ویدیویی خیره‌کننده از شفق قطبی منتشر کرده است. این ویدیو که از ایستگاه فضایی بین‌المللی ثبت شده حرکت مواج شفق قطبی را نشان می‌دهد. این رقص تماشایی نور و رنگ از اوت تا مه تقریبا هر شب در آسمان قطب شمال دیده می‌شود. شفق قطبی ناشی از برخورد اشعه خورسید با میدان مغناطیسی زمین است. وقتی ذرات باردار خورشیدی (باد خورشیدی) در جو مغناطیسی زمین گیر می‌افتد، تصادم بین این ذرات با اتم‌های اکسیژن و نیتروژن در لایه‌های بالایی اتمسفر موجب آزاد شدن فوتون‌ها می‌شود که شفق قطبی را تشکیل می‌دهد.
شبکه خبری ABC در گزارشی نگاهی به زندگی ملکه الیزابت دوم به عنوان طولانی‌ترین پادشاه تاریخ بریتانیا دارد. الیزابت آلکساندرا مری وینزور روز ۲۱ آوریل ۱۹۲۶ در محله می‌فر لندن در ۲۱ آوریل ۱۹۲۶ متولد شد. او اولین فرزند شاهزاده آلبرت، دومین پسر جرج پنجم و لیدی الیزابت بوئز-لیون بود. با درگذشت ملکه الیزابت دوم، پسر بزرگ او با عنوان چارلز سوم، پادشاه جدید بریتانیا است. کاخ باکینگهام اعلام کرد که الیزابت دوم بعدازظهر پنجشنبه هشتم سپتامبر ۲۰۲۲ در آرامش در قلعه بلمورال در اسکاتلند چشم از جهان فروبست.
صحبت‌های آیت الله جوادی آملی در مورد اتفاقات کودتای ۲۸ مرداد را ببینید.
صفحه رسمی لیگ ملت‌های والیبال چند ویدئو از بهترین لحظات امین اسماعیل نژاد در این مسابقات به اشتراک گذاشته است.
به تصاویری که توسط یک دوربین مداربسته در تهران از سرقت سریع یک زن ضبط شده است نگاه کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ