اشتباه عجیب علیرضا بیرانوند در اواخر نیمه اول داشت کار دست پرسپولیس می داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرایط جوی امروز مازندران را بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، نیمه ابری همراه با وزش باد گاهی به نسبت شدید، کاهش شدت گرما و از اواخر روز با رگبار پراکنده باران و احتمال رعد و برق است.
دیدار پرسپولیس با تیم‌های تازه لیگ برتری شده در اواخر نیم فصل اول برگزار خواهد شد.
کلید مهار ولع پرخوری در اواخر شب با زندگی سالم و عادات غذایی خوب در طول روز شروع می‌شود. با تغییراتی در وعده غذایی خود خواهید دید که در نیمه شب هوس غذایی کم تری را تجربه می‌کنید.
به گزارش سازمان هواشناسی روز دوشنبه هوای تهران ناپایدار خواهد بود، به‌گونه‌ای که هوای تهران نیمه ابری در اواخر وقت افزایش ابر و در بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد.
مدافع پرسپولیس که در اواخر نیمه اول دیدار با سپاهان مصدوم شد، در ادامه با آمبولانس استادیوم را ترک کرده و راهی بیمارستان شد.
کارت زرد دوم برای لئاندرو پریرا و اخراج این بازیکن برابر سپاهان در اواخر نیمه اول
مهدی ترابی در اواخر نیمه اول با یک حرکت تماشایی موفق به زدن گل دوم پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان شد.
در اواخر نیمه اول دیدار سایپا و مس شهربابک اتفاقاتی رخ داد که این مسابقه را به جنجال کشید.
در اواخر نیمه اول دیدار سایپا و مس شهربابک اتفاقاتی رخ داد که این مسابقه را به جنجال کشید.
معاون فنی آماری سازمان سنجش آموزش کشور همچنین تاکید کرد: نتایج اولیه آزمون ارشد نیز نیمه دوم خردادماه اعلام می‌شود و کار انتخاب رشته داوطلبان همان خردادماه شروع و اواخر خردادماه نیز نتایج رشته‌های دارای شرایط خاص و آزمون‌های عملی منتشر می‌شود. آزمون اولیه داوطلبان نیز تیرماه برگزار خواهد شد.
مصدومیت پدری، ستاره جون بارسا، در اواخر نیمه اول دیدار این تیم مقابل منچستریونایتد ژاوی و هواداران بارسا را نگران کرده است.
سازمان مدیریت بحران استان تهران درخصوص وزش باد شدید از اواخر وقت فردا سه شنبه ۱۸ بهمن تا چهارشنبه ۱۹ بهمن در نیمه جنوبی استان هم هشدار داد و به شهروندان توصیه کرد از قرار گرفتن و توقف در زیر درختان، ساختمان‌ها و بنا‌های نیمه کاره و تابلو‌های تبلیغاتی خودداری کنند.
در اواخر نیمه دوم یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه تراکتور رخ داد که کوپال ناظمی اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.
مصدومیت مدافع راست سرخپوشان در اواخر نیمه اول در برخورد با شایان مصلح مصدوم شد تا تعویض شود.
ریکاردو ساپینتو پس از دریافت کارت زرد در اواخر نیمه اول بازی با مس رفسنجان، چهار کارته شد و بازی با تراکتور را از دست داد.
ووت وگهورست، مهاجم 30ساله هلندی که در اواخر نیمه دوم بازی مقابل آرژانتین وارد بازی شد دو گل به ثمر رساند تا کار به وقتهای اضافه کشیده بشود.
رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه مشکل کمبود آنتی بیوتیک تا اواخر هفته رفع می‌شود و گفت: طی هفته‌های آینده میزان تولید سرم یک و نیم میلیون عدد افزایش می‌یابد و تا پایان سال صادرات خواهیم داشت.
شاید اواخر نیم فصل دوم بتوانیم از VAR استفاده کنیم، اما نه در همه در ورزشگاه‌ها...
اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به جنوبی شدن جریانات جوی و انتقال رطوبت از خلیج فارس طی اواخر وقت شب گذشته تا اواخر وقت امروز دوشنبه، وقوع مه و کاهش دید در نیمه جنوبی، مرکزی و شرقی استان و طی روز سه شنبه در نوار جنوبی و سواحل استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
سرمربی استقلال در اواخر نیمه دوم واکنش های جالبی به تصمیمات حمید حاج‌ملک داشت؛ او روی سکوهای آزادی به مرز جنون رسیده بود.
بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران و هشدار سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص نفوذ سامانه بارشی از اوایل وقت یکشنبه مورخ ۳ مهر ۱۴۰۱ تا اواخر وقت دوشنبه ۴ مهرماه؛ شاهد وزش باد نسبتا شدید، رگبار باران، کاهش محسوس دما، پدیده مه و احتمال رعد و برق در سطح استان به ویژه نیمه غربی خواهیم بود.
اصفهان- در اواخر نیمه دوم مصاف سپاهان و فولاد جیمی جامپی وریا غفوری را در آغوش گرفت.
پرسش من این است که اساسا نهاد صنفی چه کاری انجام می‌دهد؟ آیا باید صرفا نقش تسهیل‌کننده اجرای اوامر وزارت ارشاد را داشته باشد؟ گاهی اوقات این موقعیت خطا را با سکوت یا با بی‌عملی یا حتی با انفعال تسهیل می‌کنیم. اگر قرار است این نقش را داشته باشیم، بی‌شک باید منتظر این هم باشیم که ضلع سوم که خود هنرمندان هستند، برای دفاع از کیانشان وارد ماجرا شوند. این فرمولی نیست که من آن را کشف کرده باشم. سیر طبیعی امر است که اگر ضلع اول کار خودش را درست انجام ندهد و ضلع دوم دچار انفعال باشد، ضلع سوم کارش را خودش انجام می‌دهد، حالا هرکسی به طریق خودش؛ یعنی یکی با نوشتن نامه، دیگری با رفتن یا نرفتن به جشنواره داخلی یا خارجی.
معاون پذیرش فرابورس ایران در خصوص روند پذیرش باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در فرابورس توضیحاتی ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ