در پی ازدحام جمعیت در مقابل محل توزیع کمک‌های یک تاجر در صنعا ده‌ها نفر زیر دست و پا ماندند و بر اثر خفگی جان باختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان این تحقیق ۳۷۰ شرکت‌کننده بالای ۷۵ سال را به مدت سه سال مورد بررسی قرار داد. در آن زمان، ۷۸ نفر به بیماری آلزایمر مبتلا شده بودند که بیش از نیمی از آنان کمبود ویتامین B۱۲ یا فولات داشتند.
دوچرخه‌سوار ایران در قهرمانی جهان: رتبه ۶۶ بین ۷۷نفر!
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه ۷۸ دانش آموز استان در جشنواره خوارزمی حضور دارند، گفت: این دانش آموزان در ۱۳ رسته مختلف با دیگر دانش آموزان کشور رقابت می کنند.
فدراسیون کشتی اعزام ۷۰نفر به آمریکا را تایید کرد!
داورزنی: چرا کشتی ۷۰نفر به آمریکا برد، حرفی نزدید؟
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: در ۲۵ روز گذشته بیش از ۱۱۳ هزار و ۲۹۵ خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه ارائه شده است.
مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) ضمن اعلام انتقال ۷۸ هزار زائر خانه خدا، عملیات حج تمتع ۱۴۰۲ را تببین کرد و شرایط و پیچیدگی‌های این عملیات را توضیح داد.
ری- فرمانده انتظامی ری از انهدام باند سارقان مسلح در این شهرستان و دستگیری هفت نفر از اعضا این باند خبر داد.
اهواز - فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با وجود افزایش ۳۸ درصدی ترددها در سطح محورهای استان در حوزه درون شهری ۵۰ درصد و در حوزه پلیس راه ۷۸ درصد کاهش فوتی ناشی از تصادفات داشته‌ایم.
رییس پلیس راهور فراجا از ۷۸ میلیون سفر بین استانی در جاده‌های کشور طی ۳ روز گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه آمار فوتی‌های تصادفات به ۱۲۵ نفر در این مدت رسیده است.
کیهان نوشت: در دوره متاخرتر، شهید سلیمانی مثل برخی جریان‌های تحریفگر دنبال بزک کردن و احیای خط سیاسی آفت زده خاتمی نبود، بلکه از وی و برخی اصلاح‌طلبان مشابه مطالبه داشت که توبه کنند و به دامان نظام و انقلاب برگردند.
سمنان_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه ۲۶ نفر در برف روز گذشته محور شاهرود _گرگان امدادرسانی شد، گفت: به ۷۸ نفر در این عملیات امداد رسانی لازم صورت گرفت.
دولت موقت طالبان اعلام کرد که طی یک هفته اخیر ۷۸ نفر بر اثر شدت سرمای زمستانی جان خود را از دست داده اند.
نیمه نخست دیدار مراکش و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۲۲ با تساوی بدون گل پایان یافت.
بیش از ۷۸ درصد شهرستان‌های کشور در وضعیت «آبی» کرونایی
پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مقابل تیم ملی فوتبال ولز، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه ضمن تبریک این پیروزی به ملت ایران دستور ویژه‎‌ای برای آزادی زندانیان حوادث اخیر صادر کرد که در این راستا: روز گذشته در استان تهران ۱۹۵ نفر، ۱۴ نفر در استان هرمزگان، ۲۰ نفر در استان آذربایجان غربی، ۵۷ نفر در استان البرز، ۴۰نفر در استان کرمان، ۱۸ نفر در استان کردستان، ۲۰۴ نفر در استان فارس، ۷۸ نفر در استان مازندران، ۸۰ نفر در استان مرکزی، ۳۰ نفر در استان بوشهر و ۶ نفر در استان خراسان جنوبی آزاد شدند.
رییس کل دادگستری استان مازندران از آزادی ۷۸ زندانی مربوط به اغتشاشات در اجرای دستور اخیر رییس قوه قضاییه خبرداد.
هفتاد و چهار سال پیش (دوم ماه می‌سال ۱۹۴۵) برلین پایتخت آلمان نازی توسط ارتش سرخ شوروی در جنگ جهانی دوم فتح شد و بسیاری آن را مرحله پایانی شکست حکومت آدولف هیتلر رهبر وقت آلمان می‌دانند. ارتش سرخ شوروی در عملیات تصرف برلین، ۷۸ هزار و ۲۹۰ نفر از نیرو‌های خود را از دست داد و بیش از ۲۷۴ هزار سرباز شوروی نیز مجروح شدند. بر اساس داده‌های ارتش شوروی، نیرو‌های آلمان نازی در عملیات برلین حدود ۴۰۰ هزار کشته دادند و ۳۸۰ هزار نفر از این نیرو‌ها نیز مجروح شدند. در مجموع حدود ۴۸۰ هزار نفر از نیرو‌های آلمانی نیز به اسارت ارتش سرخ شوروی در آمدند.
معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران از آخرین وضعیت ارزیابی«اتصال دستگاه‌ها به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند» خبر داد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به رفتاری که سرمربی این تیم در دیدار با گل گهر انجام داد گفت: ساپینتو پتانسیل زدن هفت - هشت نفر با هم را دارد که این موضوع برای استقلال بحران می‌کند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به رفتاری که سرمربی این تیم در دیدار با گل گهر انجام داد گفت: ساپینتو پتانسیل زدن هفت - هشت نفر با هم را دارد که این موضوع برای استقلال بحران می‌کند.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ساخت ۷۸ هزار واحد مسکن شهری نهضت ملی به همت بنیاد آغاز شده است.
«جمال حجازی» مدیر اجرایی این شرکت می‌گوید که چندین هزار نامزد پیش‌تر برای دریافت این موقعیت شغلی درخواست ارائه داده بودند که در ماه جولای از طریق شبکه اجتماعی تجاری لینکدین ارسال شد.
شانزدهمین دوره حراج تهران است و در حالی این حراج با عرضه «هنر معاصر ایران» برپا شد که در نهایت این حراج با ۷۸ میلیارد فروش آثار هنری به پایان رسید؛ اما چه آثاری به چه قیمتی چکش خورد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ