جایزه سرمربی و بازیکن ماه مارس لیگ برتر به میکل آرتتا و بوکایو ساکا از آرسنال رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارلینگ هالند توسط هواداران آرسنال هو شد و به این امر واکنش نشان داد.
در شبی که ارلینگ هالند فروغ چندانی در ترکیب منچسترسیتی نداشت پدرش در توئیتر حاشیه ساز شد.
گرانیت ژاکا بعد از جدایی از آرسنال و انتقال به لورکوزن درباره علت این انتقال توضیح داد و گفت شایعات درباره مشکلات او با آرسنال کاملا دروغ است.
تصاویری از پیراهن دوم فصل آینده آرسنال در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد این پیراهن با رنگ زرد و خط‌های عریض مشکی طراحی شده است.
این شایعه که آرسنال قصد دارد کیلیان امباپه را از پی‌اس‌جی بخرد، هواداران تیم را بهت‌زده و شوکه کرده است.
آرسنال معتقد است کای هاورتز می‌تواند در پنج پست مختلف هجومی بازی کند، به همین دلیل سخت به دنبال جذب این مهاجم چلسی است.
مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، بعد از نقش مهمی که در پیروزی تیمش مقابل نیوکسل داشت در تماس تصویری با هواداران شرکت کرد و به ابراز احساسات آنها پاسخ گفت.
پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم چلسی، در پاسخ به یک هوادار به دشواری‌های عجیب و غریبی که در 18 ماه اخیر پشت سر گذاشته اشاره کرد و گفت مردم فراموش می‌کنند چه بر او گذشته است.
ادرسون، دروازه بان برزیلی سیتی، در جریان پیروزی مقابل آرسنال با حرکات تحریک آمیز خود حاشیه ساز شد.
قضاوت دیدار حساس منچسترسیتی-آرسنال به مایکل الیور سپرده شده است؛ داوری که آرسنالی‌ها خاطرات خوشی از او در این فصل دارند.
بازیکنان آرسنال به دلیل نادیده گرفتن هوادار خردسال‌شان مورد انتقاد زیادی قرار گرفتند.
بوکایو ساکا، ستاره جوان آرسنال، با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش از هواداران تیمش به دلیل از دست دادن ضربه پنالتی مقابل وستهام عذرخواهی کرد.
جوایز بهترین‌های سال فوتبال شهر لندن اهدا شد و این آرسنالی‌ها بودند که جوایز اصلی را دریافت کردند.
عکسی که بازیکنان آرسنال دیشب بعد از پیروزی در مقابل فولام در رختکن گرفتند و آنها را در کنار ساعتی شبیه به ساعت مشهور باشگاه‌شان نشان می‌دهد خبرساز شده است.
اسطوره انگلیسی سابق آرسنال، با خوشحالی جالب توجهش سوژه فضای مجازی شده است.
در روزی که آرسنال یکی از سریع‌ترین گل‌های تاریخ لیگ برتر را از بورنموث دریافت کرد، شاگردان آرتتا روی یک صحنه بحث برانگیز انتظار اعلام پنالتی داشتند.
در آخرین لحظات دیدار آرسنال و اورتون که با شکست شاگردان آرتتا به پایان رسید اولکساندر زینچنکو و نیل موپای درحالیکه هر دو از توپ دور بودند با هم درگیر شدند.
اولکساندر زینچنکو بلافاصله بعد از پیوستن به آرسنال از قهرمانی این تیم صحبت کرد و با واکنشی جز خنده از طرف هم‌تیمی‌هایش مواجه نشد. ادعایی که حالا یک قدم تا محقق شدن فاصله دارد.
میکل آرتتا، مربی آرسنال، بهترین مربی ماه های نوامبر و دسامبر لیگ برتر انگلیس شد و جایزه بهترین بازیکن نیز به مارتین اودگارد، ستاره نروژی آرسنال، رسید.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار فردای این تیم مقابل وولوز در لیگ برتر در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
آرسنال، صدرنشین لیگ برتر، امشب مقابل ساوتهمپتون با تساوی 1-1 متوقف شد. عملکرد توپچی‌ها در این بازی باعث شده بازیکنان این تیم با انتقاد مواجه شوند.
رود فن نیستلروی، سرمربی آیندهوون، می‌گوید هواداران آرسنال امشب در امیریتس از او به گرمی استقبال خواهند کرد چرا که با پیراهن یونایتد یک گل مهم را مقابل توپچی‌ها از دست داده بود.
بعد از جنجال در نیمه اول دیدار امشب آرسنال و لیورپول به خاطر برخورد توپ به دست مدافع آرسنال در محوطه جریمه حتی هواداران این تیم هم معتقدند این صحنه پنالتی به سود لیورپول بوده.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ