وایله در حضور ثابت ملی‌پوش ایرانی خود به تساوی مقابل ساندریوسکه رسید و لیگ برتری شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک فصل گذشته استقلال که با مشکلاتی برای حضور در این تیم مواجه بود، در نهایت قراردادش را امضا کرد.
تیم فوتبال ویله بولدکلوب عصر امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته چهارم سوپرلیگ دانمارک میزبان میتیلند خواهد بود.
سعید مهری حاضر نیست قراردادی که باشگاه استقلال مدنظر دارد را امضا کند و به همین خاطر در هفته اول غایب بود.
تبصره جدید تصویب‌شده در کمیته نقل و انتقالات، ارتباطی به پرونده سعید عزت‌اللهی ندارد.
هافبک تیم ملی ایران از سوی هواداران منتسب به احتاد کلبا امارات به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شد!
کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران این روزها به دور از هرگونه حاشیه در سوپرلیگ ترکیه می‌درخشد و باعث حیرت والیبال‌دوستان در این کشور شده است. پنجه‌های جادویی سعید معروف یکی از مهمترین دلایل صعود فنرباغچه به جام حذفی ترکیه بود و حالا او در حال هدایت تیمش به سمت یک هدف بزرگ دیگر، یعنی فینال لیگ است.
تیم فنرباغچه با سعید معروف پاسور ایرانی خود توانست راهی پلی آف لیگ ترکیه شود.
سبزیجات خام، اگر دندان‌های حساس یا پوسیده دارید، سبزیجات خام ممکن است در فهرست غذا‌هایی که بهتر است کمتر مصرف کنید، قرار بگیرند. در عوض، سعی کنید سبزیجات را بپزید تا نرم‌تر شوند یا از سبزیجات پوره شده مانند هویج، کدو تنبل و چغندر در سوپ یا خورش استفاده کنید.
خارجی‌ها سعی کرده‌اند به طرزی زیرکانه و سریع بر این اتفاق موج‌سواری کنند و با استفاده از واژه‌هایی نظیر حمله شیمیایی به دختران یا ساختن عکس‌هایی همسان با سریال چرنوبیل، پروژه مسموم کردن افکار عمومی را سوار بر مسمومیت دانش‌آموزان پیش برند.
در تحقیق از شاکی معلوم شد، وی هنگام بازگشت به خانه اش سوار یک خودروی پراید سفید شده که دارای نشان آژانس کرایه اتومبیل بوده و یک مرد و یک زن نیز سرنشین آن بودند. راننده پس از طی مسافتی تغییر مسیر داده و ناگهان دو سرنشین خودرو با تهدید چاقو طلا و پولش را دزدیده و با انتقال به جنگلی در حومه شهر، او را مورد تجاوز جنسی قرار داده و متواری شده‌اند.
گارد سلطنتی اسب سوار انگلیس دو بار بر سر توریستی که سعی می‌کند افسار اسب را بگیرد فریاد زد.
فنرباغچه در حضور سعید معروف موفق شد دهمین برد خود در این فصل سوپرلیگ ترکیه را جشن بگیرد.
زیست این تهدید به طور کامل در اینترنت قابل مشاهده است. سربازان پیاده نظام آن لزوما و همواره نه اشراف اروپایی و نه سوپر استار‌های رپ بلکه "نئونازی‌های جوان، سفید پوست و ضد مهاجران" هستند که شبکه‌ای را در یک خرده فرهنگ آنلاین ایجاد می‌کنند که فعالیت اش ستایش از نژادپرستی و ایجاد وحشت است.
مرد جوان پس از تهدید زوج جوان به سمت خودرو‌های عبوری رفت و با تهدید سعی داشت آن‌ها را متوقف کند. او مقابل ۴ خودرو را گرفت، اما هیچ کدام او را سوار نکردند در این هنگام، مأموران پلیس از راه رسیده و مرد جوان را خلع سلاح و او را سوار بر خودروشان کردند، اما هنوز چند لحظه‌ای نگذشته بود که وی مدعی شد قرص برنج خورده است.
سعید معروف، مرتضی شریفی و بردیا سعادت در این هفته در رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه عملکرد درخشانی در تیم‌هایشان ارائه دادند.
استقلال قهرمان لیگ برتر و سوپر جام سه بازیکن در اردوی تیم ملی دارد. سید حسین حسینی، روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی.
عباس عبدی نوشت: مشکل آقایان نواصولگرا این است که در مقاطعی از گذشته بر رسانه انحصاری سوار بودند و با روایت دلخواه خود سعی می‌کردند که واقعیت را باژگونه معرفی کنند، گرچه در همان زمان نیز موفقیت کاملی نداشتند.
ستاره جوان والیبال ایران در گفت و گو با ورزش سه درباره درخشش خیره کننده خود در سوپرلیگ ترکیه حرف زده است.
فنرباغچه در هفته دوم سوپر لیگ ترکیه به یک پیروزی دشوار دست یافت.
قربانی آزار این‌بار پسری ۲۱ ساله و مبتلا به اوتیسم است، شنبه هفته گذشته در سه راه آذری توسط یک موتور سوار ربوده شده و یک روز بعد با وضعیتی تلخ در کنار خیابان رها شده است؛ سعیده صالح غفاری، مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران می‌گویند: «خانواده‌اش با پیگیری‌های زیاد توانستند او را بعد از چند روز در بیمارستان فیروزآبادی پیدا کنند.»
زلزله پرسپولیس در اکباتان با درخشش سوپر سعید
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۷۰ گونه کوسه ماهی در آب‌های جنوب کشور وجود دارد که در خطر انقراض هستند و در میان این گونه‌ها بیش از همه کوسه‌های سفید در معرض انقراض قرار دارند و متاسفانه بخش قابل توجه محموله‌های قاچاق کشف شده هم مربوط به این گونه است.
سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی فوتبال ایران در آستانه پیوستن به تیم اودنسه بولدکلاب دانمارک قرار دارد.
سرهنگ کارآگاه سید قاسم موسوی فر گفت: مسافری سوار بر یک دستگاه پراید که راننده آن یک زن بود شده و بر روی صندلی کنار راننده نشسته است. در طول مسیر مرد دیگری نیز سوار بر خودرو شده است و پس از طی مسافتی راننده خودرو تغییر مسیر داده و با ورود به بزرگراه "امام علی" مسافر مرد وی را مورد ضرب و جرح قرار داده است و پس از سرقت تلفن همراه و مقادیری وجه نقد، وی را در مکانی خلوت به بیرون از خودرو پرتاب کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ