میانه- فرمانده انتظامی میانه از دستگیری فردی در این شهرستان که قصد فروش ربع سکه‌های غیر بانکی و خارج از شبکه توزیع را داشت، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری فروشنده مواد مخدر که اقدام به توزیع انواع مواد در محدوده باقرشهر شهرستان ری می‌کرد خبر داد و گفت: از متهم حدود یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از دستگیری ۳۰۵ نفر اعم از توزیع کننده و قاچاقچی موادمخدر طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
فرمانده انتظامی تهران بزر از دستگیری ۳۰۵ نفر اعم از توزیع کننده و قاچاقی طی ۱۰ روز گذشته خبر داد
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری عامل فوت جوان ۱۹ ساله «سطان آبادی» و توزیع کننده مشروبات الکلی در این منطقه خبر داد.
رباط کریم- دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم از پلمب پنج کافه توزیع مشروب و دستگیری چهار نفر در این خصوص خبر داد.
رئیس کل دادگستری البرز با بیان اینکه توزیع الکل تقلبی در کرج تاکنون باعث فوت ۱۵ و مسمومیت ۱۸۰ نفر شده است، از دستگیری یکی از متهمان اصلی این پرونده در یکی از استان‌های جنوب غربی خبر داد.
سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز جزئیات دستگیری ۶ تن از متهمان توزیع مشروبات الکلی مرگبار در این استان را تشریح کرد.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری مواد فروشی در شمال پایتخت که اقدام به توزیع مواد روان‌گردان می‌کرد، خبرداد.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار ازدستگیری یک توزیع کننده موادمخدر با ۱۳۰ کیلوگرم تریاک خبر داد.
فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از دستگیری سرشبکه قاچاق و توزیع مواد افیونی از نوع شیشه با اعتراف به انتقال ۲۴۸ کیلو گرم در کشور خبر داد.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری «سلطان سفید»، سرشبکه قاچاق و توزیع مواد افیونی از نوع شیشه خبر داد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سرشبکه قاچاق و توزیع مواد افیونی از نوع شیشه در شهر زاهدان خبر داد.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری فروشنده و توزیع کننده موادمخدر در منطقه شوش و دروازه غار تهران خبر داد.
اهواز - رئیس پلیس فتای خوزستان از شناسایی و دستگیری چندین فروشنده اینترنتی که اقدام به توزیع و فروش مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی می‌کردند، خبر داد.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۶۴ عامل تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز در غرب این استان خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پاکسازی محلات از معتادان در دست اقدام است، گفت: در این راستا حدود شش کیلو تریاک کشف و سه توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری اعضای باند تهیه و توزیع سلاح و مهمات غیرمجاز با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات فراجا در استان خبر داد.
اردیبهشت سال ۹۹ بود که اسماعیلی سخنگوی وقت قوه قضائیه خبر از حبس تعزیزی دو نماینده زنجان در مجلس (فریدون احمدی و محمد عزیزی نمایندگان استان زنجان در مجلس دهم) به‌جرم معاونت در اخلال در نظام توزیع خودرو‌ها آن هم به‌مدت ۶۱ ماه داد. در همین راستا اوایل خرداد همان سال بود که رسانه‌ها، خبر دستگیری این دو نماینده مجلس را منتشر و اعلام کردند این دو نماینده مجلس برای گذراندن محکومیت خود روانه زندان شدند.
پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری هفت نفر از دلالان ارزی و کشف ۱۱ میلیون دلار اسکناس تقلبی در بازار ارز تهران خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به رشد ۳۶ درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در استان از ابتدای امسال تاکنون گفت: ۲۰ باند بزرگ توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شده است.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری ۱۱ هزار قاچاقچی مواد مخدر در استان از ابتدای امسال تاکنون گفت: ۲۰ باند بزرگ توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شده است.
سردار حسین رحیمی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای هجدهمین طرح ظفر با ۴۰۸ حکم قضایی، ۳۴۲۴ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و بیش از ۲ تن موادمخدر کشف شد.
فرمانده انتظامی استان البرز: هزینه توزیع سلاح توسط دشمنان باورنکردنی است، از طرفی شبکه‌های معاند به صورت ویژه به موارد این چنین می‌پردازند فلذا اگر سالی یکبار این اتفاق هم بی‌افتد شرایط رسانه‌ای بیگانگان را در بر خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ