با افزودن مواد طبیعی به مراقبت از پوست خود، بهترین‌ها را از هر دو دریافت می‌کنیم. آن‌ها برای پوست و محیط زیست بی خطر هستند و همچنین فاقد هرگونه مواد شیمیایی هستند و زیبایی و طراوت را به پوست ما می‌بخشند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میوه‌ها و سبزیجات که زیر باران قرار می‌گیرند، آب زیادی را در خودشان حفظ می‌کنند. از آنجایی که شما هم این مواد غذایی را می‌خرید و آن‌ها را داخل یخچال می‌گذارید، آب مواد غذایی تازه مثل سبزیجات و میوه‌ها از آن نشت می‌کند و باعث می‌شود که محفظه داخل یخچال خیس شود.
مگس‌ها عاشق زباله و مواد غذایی فاسد هستند. آن‌ها در غذا و گوشت فاسد تخم می‌گذارند. بنابراین، مطمئن شوید که غذای خود را در یخچال نگه دارید، روی آن را بپوشانید و زباله‌ها را در ظروف در بسته نگهداری کنید و البته سطل زباله را مرتباً خالی کنید.
کم بودن تخم مرغ باعث تکه تکه شدن شامی می‌شود. اگر احساس می‌کنید کمتر از یک عدد دیگر تخم مرغ باید اضافه کنید تا مواد چسبندگی ایده‌آل داشته باشند، می‌توانید زرده را جدا و سفیده را به مواد اضافه کنید.
مقامات نظامی صهیونیست گفتند که عملیات تله و کمین نیروهای مقاومت که مملو از مواد منفجره بود، غافلگیر کننده و بسیار شبیه بمب‌های استفاده شده در جنوب لبنان توسط حزب‌الله و غزه توسط حماس بود.
در طبیعت خیلی پیش می‌آید که یک حیوانات ظاهر همدیگر را بیشتر برای ترساندن شکارچیان تقلید کنند، اما در این مورد به نظر نمی‌رسد که خورشید ماهی واقعا دنبال شبیه کردن خود به کوسه باشد چرا که در تصویر ماهی در سطح آب شبیه کوسه شده است و درون آب که محیط زیست اصلی آن است این شباهت دیدنی نیست و فایده‌ای هم ندارد.
رشیدی کوچی با بیان اینکه قیمت مواد اولیه موردنیاز تولید لوازم خانگی کاملا مشخص است، اما تعجب می‌کنم بطور مثال چرا قیمت یک ماشین لباسشویی داخلی سه برابر بهای این کالا در بازار جهانی است، تصریح کرد: هر جا به منظور حمایت از تولید داخل انحصار ایجاد شد، متاسفانه برخی تولیدکننده‌ها گستاخ شدند، به نظر من این حمایت از تولید نیست اگر قرار است از تولید حمایت شود باید مردم از آن منتفع شوند نه صرفا سهامداران که وضعیت آن مشخص است.
قبل از خوردن یک خوراکی شکلاتی چیزی بخورید که در ابتدا انرژی و مواد مغذی به شما بدهد. در حالی که شکلات جامد کم کاکائو می‌تواند سرشار از قند و چربی باشد شکلات تلخ که حاوی بیش از ۷۰ درصد مواد جامد کاکائو است منبع پلی فنول می‌باشد. پلی فنول‌ها مواد شیمیایی زیست فعالی هستند که می‌توانند مزایای تغذیه‌ای واقعی داشته باشند.
علاوه بر این، استرس مادر، سیگار کشیدن مادر، و به ویژه قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی ساخته دست بشر که در پلاستیک هستند (مانند فتالات ها) نیز می‌توانند توسعه سیستم تولید مثل مردان را مختل کنند
طبق مطالعه جدیدی که در مجله مواد مغذی (Nutrients) منتشر شده است، خوردن روزانه ۲۵ گرم «بلوبری» خشک‌شده منجمد (معادل یک فنجان بلوبری طبیعی) می‌تواند کارایی ورزشی را بهبود بخشد و به چربی‌سوزی بیشتر بدن در حین ورزش منجر شود.
اگر قرار است با چالش‌های قرن حاضر روبرو شویم از تغییرات آب و هوایی گرفته تا کمبود مواد غذایی دولت‌ها، شرکت‌ها و کارآفرینان از سرتاسر جهان باید با یکدیگر همکاری کنند و از نوع تفکر خلاقانه و جسورانه‌ای که ما را به سیاره ماه رساند استفاده کنند.
متاسفانه الگوی غذایی در ایران مناسب نیست. تغذیه در خانواده‌ها عمدتا بر اساس نشاسته و پروتئین است و کمتر از فیبر و سبزیجات استفاده می‌شود. اگر بتوان در ایام نوروز از گوشت ماهی، فیبر، سبزیجات و مواد گیاهی استفاده کرد، تاثیرات مثبتی روی سلامتی خواهد داشت.
وقتی خرس‌ها خود را به پوست درختان می‌مالند، در نتیجه‌ی خراشیده شدن پوست درخت رزین‌ها و شیره‌های درخت خارج می‌شوند. این مواد به پوست و خز می‌چسبند و دربرابر آب مقاوم هستند و به عنوان دافع مؤثر کنه عمل می‌کنند.
خطر خونریزی لثه در افرادی سیگاری بالاتر است. مصرف سیگار به دلایل مختلفی احتمال بروز بیماری پیرادندانی را افزایش می‌دهد. دودی که از سیگار استنشاق می‌شود مواد سمی‌ای را روی دندان‌ها باقی می‌گذارد که به سختی می‌توان آن‌ها را با مسواک پاک کرد.
هرچند که مصرف متعادل و روزانه نان (مخصوصا نان‌های سبوس‌دار) می‌تواند به بهبود شرایط عمومی بدن کمک کند، اما نان‌ها همچنان حاوی کربوهیدرات هستند، درحالی که زیاده‌روی در دریافت کربوهیدرات‌ها می‌تواند باعث افزایش قند خون شود. هنگامی که شما مواد غذایی حاوی کربوهیدرات را مصرف می‌کنید، دستگاه گوارش هم آن غذا را به قند تجزیه و سپس وارد جریان خون می‌کند. با افزایش سطح قند خون، بدن شروع به ترشح انسولین می‌کند تا سلول‌های بدن بتوانند قند خون را برای تولید انرژی یا ذخیره‌سازی جذب کنند.
محققان دریافتند: مانند یک قطعه زمین، تفاله قهوه به عنوان خاک برای رشد ریزجلبک‌ها عمل می‌کرد. آب و نور تنها مواد مغذی بودند که جلبک‌های غنی از روغن را تغذیه می‌کردند.
تصور می‌شود که فلج معده به خاطر مشکلات اعصاب و عضلاتی باشد که کنترل تخلیه معده را بر عهده دارند. اگر این اعصاب آسیب ببینند، عضلات به درستی کار نمی‌کنند و حرکت مواد غذایی با سرعت مناسب انجام نمی‌شود.
مواد فیبری در نان سبوس‌دار راهی برای رفع گرفتگی روده و یبوست است. علاوه بر این، این مواد جزء مواد غذایی مطلوب باکتری‌های روده هستند که علیه امراض میکروبی روده اقدام می‌کنند و سیستم ایمنی بدن را فعال می‌کنند. مواد فیبری موجود در نان سبوس‌دار، کلسترول و مواد سمی حاصل از تجزیه مواد غذایی را جذب کرده و از روده دفع می‌کنند.
نوجوان ۱۶ ساله‌ گفت: با جوانی آشنا شدم که خودروی سواری داشت و گاهی مرا نیز سوار خودرو می‌کرد تا با هم دوری بزنیم، ولی درباره ۲۶ بسته هروئین که از من کشف شده است هیچ اطلاعی ندارم! من آن‌ها را از لابه لای آجر‌های یک دیوار در بولوار توس پیدا کردم و بعد هم توسط ماموران پلیس دستگیر شدم.
عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی تهران گفت: البته از چند ماه قبل و با حذف ارز ترجیحی، بنا شد که مبنای ارز واردات مواد اولیه به نیمایی تغییر کند. البته در این زمینه مردم نباید هیچ نگرانی داشته باشند، زیرا در چارچوب طرح دارویار، دولت مابه التفاوت این رقم را پرداخت می‌کند و برای مصرف کننده نهایی مشکلی به وجود نمی‌آید.
در پی مباحث فراوانی که درباره حذف یا باقی ماندن ارز دارو، در دولت و مجلس مطرح بود، سرانجام دولت تصمیم گرفت از تیرماه ارز دارو را حذف کند و مابه‌التفاوت افزایش احتمالی قیمت‌ها را از طریق بیمه‌ها به مردم پرداخت کند و درواقع ارز دولتی تخصیص داده شده برای تامین دارو و مواد اولیه آن، به جای پرداخت به واردکنندگان و شرکت‌های داروسازی، به بیمه‌ها داده شود و آن‌ها هم با پشتیبانی از داروخانه‌ها، این یارانه حمایتی دارو را مستقیما در هنگام دریافت نسخه پزشکی، به خود مردم بپردازند.
جامدات زیستی یا بیوسولید‌ها نه تنها سه عنصر ضروری کود‌ها یعنی نیتروژن، فسفر و پتاسیم را در حد بالایی دارند بلکه حاوی سایر مواد مغذی مورد نیاز گیاهان برای سلامتی و رشد مانند منیزیم و سدیم می‌باشند و به گیاهان کمک می‌کنند تا این مواد مغذی را جمع کنند.
فعالان فناور دارویی معتقدند اگرچه توانایی تولید مواد اولیه دارویی در کشور وجود دارد اما عدم سرمایه گذاری مناسب و حمایت های لازم مانع از این شده که کشور در این زمینه پیشرفتی داشته باشد.
استادیار دانشکده تغذیه، زرده تخم مرغ را منبع خوب ویتامین D برشمرد و ماست کم چرب غنی‌شده با ویتامین D، آب پرتقال غنی‌شده با ویتامین D، غلات غنی شده با ویتامین D و ماهی تن را از دیگر مواد غذایی حاوی این ویتامین ذکر کرد.
نائب رئیس اول اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات گفت: امارات نقش هاب منطقه در انتقال حمل و نقل دریایی را ایفا می کند و جایگاه بسیار مهمی در توزیع مواد اولیه و کالاهای وارداتی در منطقه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ