سمنان- باستانی‌کاران استان سمنان عقیده دارند رواج ورزش‌های پهلوانی طی سال‌های اخیر روند صعودی نداشته و این نشان می‌دهد که نیازمند کارهای ترویجی بیشتر و بهتر هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی - محلی به علیرضا پسندیده برای ریاست چهارساله این فدراسیون رای دادند.
مسابقات ورزش‌های آبی قهرمانی جهان با ایستادن چین روی سکوی نخست به پایان رسید.
اولین جشنواره هیئت‌های ورزش‌های دریایی و ساحلی استان بوشهر در رشته‌های استند آپ بدل برد، اسکی روی آب، جت اسکی و قایق‌های تندرو برگزار شد.
هرچند ورزش بخش مهمی از پازل سلامت جسم و روان است، اما برای افرادی که دچار عوارضی هستند می‌تواند خطراتی داشته باشد.
دارنده ۴ عنوان پهلوانی ایران در سال‌های ۷۳ تا ۷۶ از اینکه فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای حق سفره سه و نیم میلیونی او را پرداخت نمی‌کند، انتقاد کرد و گفت: من نیازی به این مبلغ ناچیز ندارم اما این رفتارها با پهلوانان کشور درست نیست.
رئیس کنفدراسیون ورزش‌های بیلیاردی آسیا به منظور حضور درمراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی آسیا به تهران سفر کرد.
رئیس کنفدراسیون ورزش‌های بیلیاردی آسیا به منظور حضور درمراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی آسیا به تهران سفر کرد.
انزلی- دبیرفدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی با بیان اینکه گیلان به قطب ورزش‌های دریایی و ساحلی کشور تبدیل می‌شود، گفت: برگزاری این بازی‌های در گیلان منجر به تقویت اشتغال گردشگری می شود.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش در جلسه تخصصی ورزش عامل همکاری پایدار بین روسیه و جهان اسلام درباره اهمیت نقش ورزش در توسعه روابط بین فرهنگی  روسیه و جهان اسلام صحبت کرد.
رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، تاکید کرد: ثبت فرهنگ ورزش‌های زورخانه‌ای به نام آذربایجان نتیجه کوتاهی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری بود.
رئیس فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی علاوه بر دیدار با رئیس فدراسیون جهانی، با همتایان خود در آذربایجان و عربستان هم دیدار کرد.
نخستین تجربه همراه اول در اجرای مسابقات ورزش‌های الکترونیک با هدف انتخابی تیم ملی برای بازی‌های جهانی و آسیایی، به شکل موفقیت‌آمیز رقم خورد.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های کارگری منصوب شد.
دور برگشت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای بزرگسالان کشور، جام وحدت، با معرفی تیم‌های برگزیده در شهرستان محلات به کار خود خاتمه داد.
شکایت فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی از نماینده فدراسیون جهانی موی تای در ایران به جایی نرسید و دستور منع تعقیب برای جواد نصیری صادر شد.
وزیر ورزش و جوانان در پیامی با تاکید بر حفظ ارزش‌های اخلاقی  و مرام پهلوانی در عرصه‌ ورزش، یاد جهان پهلوان غلامرضا تختی را گرامی‌ داشت.
جلسه هیات رئیسه فدراسیون  به منظور بررسی سی یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان برگزار شد.
رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، از تامین اعتبار برای ساخت و تجهیز ۳۱ زورخانه دانش‌آموزی به همت وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور خبر داد.
شاهرود- رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، از تامین اعتبار برای ساخت و تجهیز ۳۱ زورخانه دانش آموزی به همت وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور خبر داد.
سمنان- رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با بیان اینکه هم اکنون ۹۰۰ زورخانه در کشور وجود دارد، گفت: کمبود ۵۰۰ زورخانه را در کشور شاهد هستیم.
ملی پوشان ووشو کشورمان در مسابقات جهانی ورزش های رزمی دانشجویان با برتری مقابل حریفان خود صاحب مدال شدند.
نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی معتقد است محمد بنا همواره به دنبال بهترین‌هاست و اگر کشتی گیری از هر نظر شایسته باشد در تیم ملی جای دارد.
رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: اینکه زورخانه‌ها به رستوران و قهوه‌خانه تبدیل می‌شوند، اتفاق خوبی نیست.
تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی امضا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ