فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا (منطقه غرب)، از عصر امروز (پنج شنبه) با تقابل تیم‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان آغاز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، معتقد است که VAR در بازی امشب مقابل یونان به شدت کم کار بود.
کمک داور ذخیره دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی به تشریح درگیری‌اش با ریکاردو ساپینتو پرداخت و گفت که سرمربی آبی‌پوشان ناشرا گفته است.
داور فینال جام حذفی از حمله افرادی ناشناس به منزلش بعد از قضاوت در فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس خبر داد و از بی مهری همشهریانش گلایه کرد.
کمیته انضباطی نسبت به بدرفتاری سرمربی استقلال در فینال جام حذفی واکنش نشان داد.
داور حساس‌ترین بازی استقلال و پرسپولیس علت مصدومیت و بیرون رفتن از بازی را توضیح داد.
ریکاردو ساپینتو با خداحافظی از هواداران استقلال، زودتر از جشن قهرمانی ورزشگاه آزادی را ترک کرد.
قهرمانی سپاهان در فینال جنجالی لیگ هندبال
تیم فوتبال پورتو در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال در دیداری سخت و جنجالی به مصاف فامالیسائو رفت و با پیروزی در این مسابقه فینالیست شد.
باشگاه الهلال عربستان «سالم الدوسری» مهاجم سرشناس خود را به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا جریمه و توبیخ کرد.
الهلال با پیروزی یک بر صفر برابر الاتحاد به فینال جام حذفی عربستان راه یافت تا با روحیه‌ای بالا برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.
رئیس اتحادیه فوتبال اروپا اظهارات را درباره درگیری ها در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انجام داد.
مرحله نیمه نهایی والیبال با اتفاقات و هیجان عجیبی دنبال شد و در نهایت این هراز بود که توانست به فینال این رقابت‌ها راه یابد.
در حساس‌ترین بازی این هفته از لیگ دسته اول که شاید تا حد زیادی نیز تکلیف تیم صعود کننده به لیگ برتر را مشخص کند، کمیته داوران تصمیمی عجیب را دنبال کرده است.
مدافع الهلال پس از پیروزی برابر الدحیل و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، پیغامی را برای باشگاه‌های عربستانی ارسال کرد.
اظهارات دینو باجو، هافبک سابق تیم ملی ایتالیا، بار دیگر توجه بسیاری را به ویدیوی جنجالی فابیو کاناوارو جلب کرد.
حضور گوکچه در جشن قهرمانی که با واکنش لیونل مسی نیز همراه شد، به شدت مورد انتقاد کاربران و هواداران فوتبال قرار گرفت و حتی فیلم‌هایی نیز در این زمینه منتشر شد که نشان می‌داد بازیکنان به طرز عجیبی مجبور به عکس گرفتن با این شخص شده‌اند.
فیفا اعلام کرد که تحقیقاتی را درباره علت حضور نصرت گوکچه آشپز معروف ترک در فینال جام جهانی به عمل آورده است.
رییس‌جمهور کنیا پس از شکست فرانسه مقابل آرژانتین در فینال جام جهانی پیامی در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرد که سروصدا به پا کرد.
دروازه بان آرژانتین یکی از چهره های ویژه فینال جام جهانی 2022 بود.
برخورد شدید کریستین رومرو با هوگو لوریس در فینال جام جهانی نشان داد ستاره‌های آرژانتینی وقتی پای تیم ملی‌شان در میان باشد چیزی به نام هم‌باشگاهی نمی‌شناسند.
ویلتون سامپایو، داور برزیلی بازی انگلیس-فرانسه، که در میان انگلیسی ها به چهره ای منفور تبدیل شده، با تصمیم فیفا همچنان در قطر حضور دارد و شاید قضاوت بازی فینال به او واگذار شود.
گمانه‌زنی درباره انتخاب تیم داوری فینال و دیدارهای مرحله نیمه نهایی از سوی فیفا شدت گرفته است.
کارشناس و پیشکسوت داوری بین المللی ضمن تاکید بر درست بودن تصمیم جنجالی علیرضا فغانی در بازی اروگوئه مقابل پرتغال، فیفا را ملزم به حمایت از این داور ایرانی می‌داند.
رحمان عموزاد با وجود بستن قرارداد با تیم بانک شهر در فینال برای تیمش کشتی نگرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ