محمدی در مورد آخرین وضعیت ۹۳ساختمان بسیار پرخطر در تهران هم اظهار کرد؛ برای این ۹۳ ساختمان پرونده قضایی تشکیل و به دستگاه قضایی ارسال شد، دستگاه قضایی برای تک تک این ساختمان‌ها تعیین تکلیف و دستور خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان تهران با بیان اینکه تحقیقات مقدماتی در خصوص بررسی موضوع و علت وقوع حادثه انجام شده است، تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی در رابطه با این پرونده به سمع و نظر شهروندان خواهد رسید.
ستایشی با تاکید بر اینکه متاسفانه اخیرا چند سکوی داخلی در اقدامی نامناسب و خلاف قانون دست به انتشار تصاویری زدند که مورد نکوهش جامعه و خلاف فرهنگ بومی ما بود، گفت: باید به استحضار برسانم که پرونده قضایی برای این سکو‌ها در واحد‌های قضایی مربوطه در قوه قضائیه تشکیل شده است.
پرونده قضایی در خصوص عدم رعایت حجاب توسط کارمندان خانم شرکت طاقچه تشکیل شد.
در پی انتشار مطالب توهین‌آمیز و طرح ادعا‌ها و مطالب غیرمستند از سوی یک بازیگر؛ برای این فرد پرونده قضایی تشکیل شد.
خبرگزاری میزان: پرونده قضایی درخصوص عدم رعایت حجاب توسط کارمندان خانم یکی از بخش‌های دیجی کالا تشکیل شد.
در پی ایجاد برخی وقایع در تالار وحدت و اقدامات هنجارشکنانه و غیر متعارف در جریان برگزاری یک کنسرت موسیقی در این مجموعه فرهنگی، بلافاصله پرونده قضایی در دادسرای تهران تشکیل شد.
در رابطه با وقایع اخیر در تالار وحدت و اقدامات هنجارشکنانه بلافاصله پرونده قضایی در دادسرای تهران تشکیل شد.
رئیس کل دادگستری درباره فوت ۱۴ نفر در کرج به علت مصرف مشروبات الکلی اعلام کرد که برای شناسایی افرادی که نسبت به پخش مشروبات الکلی اقدام کرده‌اند دستورات لازم صادر شده و پرونده قضایی تشکیل شده است.
پرونده قضایی در رابطه با فوت ۱۴ نفر در کرج به علت مصرف مشروبات الکلی تشکیل شد.
به دنبال انتشار خبری در خصوص مجروح شدن یک روحانی در خیابان رودکی تهران، پرونده قضایی تشکیل شد و دادستان تهران برای شناسایی ضارب دستوری صادر کرد.
به دنبال انتشار خبری درخصوص مجروح شدن یک روحانی در خیابان رودکی، پرونده قضایی تشکیل شده است.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار می‌کند: طرح تشدید برخورد با تخلفات پوشش و مخدوشی پلاک در سطح معابر شهر تهران اجرا شده و این طرح مربوط به تمامی وسایل نقلیه است. در واقع اگر مخدوشی و دستکاری در ارقام پلاک صورت بگیرد جرم تلقی شده و ضمن تشکیل پرونده، فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهد شد. قانونگذار برای این تخلف شش ماه تا یکسال حبس درنظر گرفته است.
سازمان محیط زیست اعلام کرد: پرونده برای عاملان تلف شدن خرس قهوه ای در اردبیل تشکیل شد.
براساس اطلاعات به دست آمده برای شقایق دهقان به دلیل کشف حجاب پرونده قضایی تشکیل شده است.
شیراز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از تشکیل پرونده و احضار مسئولین برگزاری مسابقه دو نیمه ماراتن شیراز خبر داد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: در پی کشف حجاب، برای افسانه بایگان و فاطمه معتمد آریا پرونده قضایی تشکیل شد.
مرکز اطلاع رسانی فراجا از تشکیل پرونده قضایی برای دو بازیگر خبر داد.
دادستان بندر امام: با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای افراد خاطی در این برنامه بیان کرد: همچنین برای فردی که افراد حاضر را تهییج و اقدام به فیلم‌برداری کرده است نیز اعلام‌جرم شده است و پرونده قضایی تشکیل می‌گردد.
رئیس پلیس راهور تهران از توقیف وسایل نقلیه ای که اقدام به پرتاب مواد محترقه از داخل خودرو به بیرون کنند، خبر داد.
دادستان مرکز استان فارس در پی انتشار فایل صوتی مکالمه نامزد انتخابات هیئت فوتبال فارس و رئیس سابق این هیئت در برنامه تلویزیونی «فوتبال برتر» از تشکیل پرونده قضایی در این خصوص خبر داد.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: در شعبه تخصصی دادسرای تهران، پرونده‌ای برای زنگنه تشکیل شده که در مرحله بازپرسی است و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
دادستان تهران از تشکیل پرونده قضایی برای حادثه ساختمان شماره ۱۵۳ خیابان بهار خبر داد.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که پرونده مربوطه در بازپرسی ویژه به صورت فوق العاده تحت نظارت دادستان مرکز استان در حال پیگیری است، ادامه داد: این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد بررسی قرار گرفته است و در حال حاضر مسئولان فنی با تشکیل تیم کارشناسی مشغول بررسی علت وقوع حادثه هستند.
کرمان - رئیس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل پرونده قضائی برای سقوط یک فروند بالگرد در شهرستان بافت خبرداد و گفت: این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ