درصد قابل توجهی از بیماران مرد نابارور هیچ توضیحی برای این مشکل خود ندارند. تحقیقات همچنین نشان‌دهنده روند کاهشی تولیداسپرم در مردان طی ۴۰ سال گذشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوجوانان هندبال ایران پس از سیزده سال غیبت در قهرمانی جهان، با شکست در آخرین ایستگاه مقابل اسلوونی در رده شانزدهم قرار گرفتند.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران دیدار دوم خود در مرحله یک هشتم نهایی را مقابل نایب قهرمان دوره قبل و تیم سوم اروپا واگذار کرد.
تیم وزنه‌برداری جوانان ایران در بخش پسران، عنوان نایب تیمی قاره آسیا را از آن خود کرد.
تیم ملی سپک تاکرای زیر ۲۱ سال ایران موفق شد در اولین حضورش در مسابقات قهرمانی جهان به عنوان سومی دست پیدا کند.
تیم ملی سپک تاکرای زیر ۲۱ سال ایران موفق شد در اولین حضورش در مسابقات قهرمانی جهان به عنوان سومی دست پیدا کند.
مسابقات تور تنیس آسیا در رده سنی کمتر از ۱۴ سال با کسب عنوان سوم تیم پسران ایران همراه بود.
حمله به فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی و سوزاندن منازل و خودروهای آنها از سوی شهرک‌نشینانی رخ می‌دهد که از کشتن، سوزاندن و بیرون راندن مردم بی دفاع فلسطین ابایی ندارند.
حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مراکز همسریابی اینترنتی مراکز تجارت انسان بود، به همین دلیل به یک مرکز معتبر همسریابی نیاز داشتیم و سامانه همدم را احداث کردیم. هدف از ساخت این سامانه افزایش تعداد ازدواج نیست، زیرا دختران و پسران مایلند خودشان همسر آینده را انتخاب کنند.
ملی‌پوشان تیم امید عراق جوایز فردی مسابقات زیر ۲۳ سال غرب آسیا را درو کردند.
سرمربی تیم ملی تکواندو عامل اصلی ناکامی ملی پوشان در مسابقات جهانی را شوک دوپینگ قبل از اعزام می‌داند.
عکسی از کامران میرزا و مظفرالدین میرزا پسران ناصرالدین شاه را مشاهده می‌کنید؛ اولی حاکم تهران شد و دومی شاه! کامران میرزا با به چوب بستن بازرگانان، باعث آغاز مشروطه شد را منتشر کرد.
داده‌های مطالعه جدیدی که در مجله اروپایی «غدد درون‌ریز» منتشر شده، نشان می‌دهد که پسران دارای اضافهوزن با مشکل محدودیت در رشد اندام تولیدمثلی نسبت به سایر همسالان خود مواجه هستند و این موضوع آن‌ها را در معرض خطرناباروری در بزرگسالی قرار می‌دهد.
پرونده مسابقات تنیس غرب آسیا با کسب عنوان نخست نمایندگان ایران در دو بخش پسران و دختران بسته شد.
پدر ایرانی کشتی گیر ژاپنی قهرمان وزن 92 کیلوگرم آسیا می گوید آرش یوشیدا می تواند در آینده ستاره های جهان را هم شکست دهد.
برتری تیم پسران تنیس ایران مقابل هند
مرتضی و رضا پناهیان، پسران علیرضا پناهیان - روحانی معروفی که به مواضع رادیکال شهرت دارد - با توئیت هایی که موضوع شان آرزوی مرگ برای میرحسین موسوی است، وارد گود شدند!
شهرستانی گفت: بگذاریم پسران و دخترانمان رشد کنند و در مسیر رشد و تحصیل و حیات علمی و اجتماعی ایشان مانع تراشی نکنیم. بزرگترین ظلم به اسلام آن است که به نام اسلام، مانع تحصیل و رشد و تعالی دختران و پسرانمان شویم و یا جامعه‌ای عقب افتاده بسازیم. بدانیم جوانان در همه دنیا منشاء اثر بوده و مسئولیت‌های آینده بر شانه‌های ایشان قرار خواهد گرفت. جوانان مسلمان مهمترین سرمایه‌های اجتماعی ما هستند. حتی آنجا که تفاوتی هست، کافی است ایشان را از طریق حکمت و اخلاق حسنه با معارف حقیقی الهی و اسلامی آشنا کنیم، آنگاه خواهیم دید همین جوانان بهترین فداکاری‌ها را برای جامعه مسلمانان خواهند داشت.
حمیدرضا جلایی‌پور گفت: حکومت با این سیاست‌های غلط انبوهی از جوانان عاصی، بی آینده، بیکار و خشمگین را تولید کرده است. شما چه انتظاری از جوان خشمگین و بی آینده دارید. متأسفانه در چنین فضایی فحش ابزار اعلام نارضایتی می‌شود و پدران و مادران هم می‌ایستند و گوش می‌کنند؛ لذا در این موضوع باید به علت توجه کرد نه معلول.
جایزه پسر طلایی به بهترین بازیکن جوان مسابقات اعطا می‌شود و در جام‌جهانی ۲۰۲۲ هم چند ستاره مطرح شانس دارند که این جایزه را بگیرند.
اگرچه استقلالی‌ها در هفته هشتم موفق به شکست فولاد نشدند اما محبی مثل ۳ بازی گذشته در ترکیب استقلال درخشید.
شیراز - تیم های مازندران و گلستان به فینال رقابتهای والیبال پسران زیر شانزده سال کشور راه یافتند.
شیراز - رقابت‌های والیبال پسران زیر ۱۶ سال کشور «جام آینده سازان» با شرکت ۱۷ تیم در شیراز آغاز شد.
تیم ملی بسکتبال جوانان زیر ۱۸ سال ایران در رقابت‌های جوانان قهرمانان آسیا با تیم های ژاپن و لبنان در گروه A قرار گرفت .
پسران در رشته‌های ریاضی و زبان‌های خارجی گوی سبقت را از دختران ربودند. تمام نفرات اول در گروه ریاضی و فنی و زبان‌های خارجی به پسران اختصاص یافته است. گروه آزمایشی ریاضی و فنی ۱۴۵ هزار و ۶۵۷ داوطلب داشته است. همچنین ۱۹۰ هزار و ۹۱۰ داوطلب در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی به رقابت پرداختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ