تربت حیدریه ـ رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تربت‌حیدریه گفت: یکی از برنامه‌های محوری امسال برندسازی گیاهان دارویی در قالب برگزاری تورهای گردشگری کشاورزی و طبیعت‌گردی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سال ۲۰۱۹ برندون کوری شبانه روز در سالن بدنسازی تمرین کرد تا اولین قهرمانی خود در مستر المپیا را بدست آورد. با این حال افراط در انجام تمرینات ممکن بود هم به قیمت جانش تمام شود و هم از دست رفتن عنوان قهرمانی! خوشبختانه او آسیبی ندید و در همان سال عنوان مستر المپیا را به دست آورد.
فشار بالای تمرینات پیش‌فصل مس رفسنجان نشان از انگیزه کادرفنی و بازیکنان این تیم برای شروع مقتدرانه لیگ برتر دارد.
لاهیجان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان بر ضرورت توجه به برندسازی و اقتصادی سازی صنایع دستی استان تأکید کرد.
رشت- مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از اجرای ۵۰ برنامه مختلف به مناسبت هفته صنایع دستی در استان خبر داد و گفت: برندسازی در حوزه صنایع دستی اولویت است.
منچسترسیتی توانست از رئال مادرید پیشی بگیرد و تبدیل به باارزش‌ترین برند دنیای فوتبال شود.
شاید شنیده باشید که یک سرمربی برای جلوگیری از محرومیت یک ستاره‌ او را پیش از بازی خاص نیمکت‌نشین کرده باشد اما بازی با یک ترکیب کامل در آستانه محرومیت، تفریح پرسپولیس بود!
کادر فنی تیم ملی ایران برنامه ویژه‌ای را برای بازیکنانی که وظایف باشگاهی‌شان به پایان رسیده، تدارک دیده است.
تمرین عجیب و غریب جورجینا رودریگز در حالی که او یک مربی را به تازگی استخدام کرده خبرساز شده است.
نخستین دوره مسابقات هوش مصنوعی «شطرنج‌باز» با هدف گسترش اکوسیستم، برندسازی و بهبود مهارت‌های مرتبط با هوش مصنوعی به پایان رسید.
تمرین امروز پرسپولیس به بدنسازی اختصاص داشت.
محمدحسین مرادمند در تلاش است تا بار دیگر به لیست استقلال برگردد وبتواند برای تیمش بازی کند.
زیباکلام می‌گوید: این روز‌ها که حداقل در ظاهر کمی از شدت اعتراضات میدانی کاسته شده، هسته سخت قدرت در ایران به دنبال آن است که سیاست‌های گذشته را با قدرت و صلابت بیشتری ادامه دهد.بسیاری از مدیران کشور، اساسا اعتقاد به وجود بحران در کشور ندارند.معتقدم اسباب و دلایلی که اعتراضات اخیر را شکل دادند تمام نشده‌اند. اصرار بر سیاست‌های متعصبانه و مخالفت با اصلاحات، باعث شده اعتراضات هم به سمت رادیکالیزه شدن، سوق پیدا کند.
اسطوره پرورش اندام دنیا همچنان در 75 سالگی ورزش کردن را کنار نگذاشته است.
«آن‌ها انتظار دارند که امثال زیدآبادی تکلیف خودش را روشن کند. اگر با برانداز‌ها نیست، پس دشمن آن‌ها است. اهمیتی ندارد که چرا امثال زیدآبادی با آن‌ها همراهی نمی‌کند و چقدر استدلالش منطقی است، چقدر به خاطر فعالیت‌های سیاسی در زندان بود و سختی کشیده و هزینه پرداخت کرده است. برایشان صرفاً این مهم است که زیدآبادی با آن‌ها نیست و شعار برندازی نمی‌گوید. پس باید با تمام توان او را تهدید و تخریب و تحقیر کنند. مشابه این مسئله را در سال ۵۷-۵۶ هم داشتیم. آقای بازرگان و به طور کلی نهضت آزادی معتقد بودند که به جای براندازی، خواهان اصلاح و آزادی زندانیان سیاسی و... باشیم.»
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز در پک به تمرین پرداختند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اعلام کرد: نخست‌وزیر مستعفی انگلیس بعد از 44 روز ناگزیر به استعفا شد و مانند دیگر سیاستمداران غربی حسرت براندازی نظام اسلامی ایران بر دلش ماند.
تمرین نوبت صبح یکشنبه پرسپولیس به برنامه های بدنسازی اختصاص پیدا کرد.
سنندج- وزیر کشور گفت: براندازی حکومت یک فکر ابلهانه و از سر نادانی است و برخی ها فکر می کنند اگر با این همه تبلیغات چند تا چراغ راهنمایی را بشکنند کشور را تجزیه می‌کنند.
گزارش شبکه آلمانی "دویچه‌وله" از عملکرد ربات‌ها برای جریان سازی در شبکه‌های اجتماعی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
«وحید عباسی» بدنساز حرفه‌ای است و فوق‌لیسانس مهندسی سیالات هم دارد و با علاقه این رشته را انتخاب و چندین سال هم در ایران‌خودرو مرتبط با رشته تحصیلی‌اش کار کرده و اتفاقاً از درآمدش در آن سال‌ها راضی بوده است. او اکنون یک غسال است، تطهیرکننده اموات در بهشت‌زهرا (س).
ایده های بدنسازی در تیم های فوتبال تغییر کرده است و این را براحتی می توان در تمرینات تیم استقلال متوجه شد.
ثبات کیفیت و قیمت، برنامه ریزی برای حضور در بازار بین المللی، اخذ مشاوره تخصصی، مهیا کردن زیرساخت قانونی، استفاده از ابزارهای نوین تبلیغاتی بخشی از اقدامات از برندسازی حوزه دانش بنیان است.
تمرین نوبت صبح امروز تیم فوتبال پرسپولیس به امور بدنسازی ارتباط داشت.
عضو فدراسیون گردشگری خوراک گفت: برخی کشورهابرند غذایی برای جذب گردشگر دارند ماهم باید بتوانیم این برند را ایجاد کرده و رستوران‌هایی که نقطه اتکای آنها غذاهای سنتی است را شناسنامه دار کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ