گزارش شبکه آلمانی "دویچه‌وله" از عملکرد ربات‌ها برای جریان سازی در شبکه‌های اجتماعی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه به قتل «محمد هیثم التیمیمی» کودک ۳ ساله فلسطینی اذعان کرد و این تیرندازی را اشتباهی خواند.
ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه به قتل «محمد هیثم التیمیمی» کودک ۳ ساله فلسطینی اذعان کرد و این تیرندازی را اشتباهی خواند.
لاهیجان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان بر ضرورت توجه به برندسازی و اقتصادی سازی صنایع دستی استان تأکید کرد.
رشت- مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از اجرای ۵۰ برنامه مختلف به مناسبت هفته صنایع دستی در استان خبر داد و گفت: برندسازی در حوزه صنایع دستی اولویت است.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تربت‌حیدریه گفت: یکی از برنامه‌های محوری امسال برندسازی گیاهان دارویی در قالب برگزاری تورهای گردشگری کشاورزی و طبیعت‌گردی است.
نخستین دوره مسابقات هوش مصنوعی «شطرنج‌باز» با هدف گسترش اکوسیستم، برندسازی و بهبود مهارت‌های مرتبط با هوش مصنوعی به پایان رسید.
پلیس رژیم صهیونیستی از زیرگرفتن و تیرندازی به سمت جمعیتی از صهیونیست‌ها توسط یک خودرو در تل آویو خبر داد که بر اثر آن تعدادی از افراد کشته و مجروح شدند.
یک شرکت دانش‌بنیان توانسته است زنجیره کاملی از ماشین‌آلات معدنکاری زیرزمینی و تونلسازی را طراحی و تولید کند.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو از عرضه تارا اتوماتیک در تیپ V4 با سطح تجهیزات ایمنی و رفاهی بالاتر نسبت به نسخه فعلی و اعمال تغییرات در ظاهر محصول برای به‌روزرسانی و تطابق با جدیدترین ترندهای روز طراحی در بهمن‌ماه خبر داد.
ثبات کیفیت و قیمت، برنامه ریزی برای حضور در بازار بین المللی، اخذ مشاوره تخصصی، مهیا کردن زیرساخت قانونی، استفاده از ابزارهای نوین تبلیغاتی بخشی از اقدامات از برندسازی حوزه دانش بنیان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ