اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ انتظار داریم از امروز کاهش نسبی دما را در کشورمان داشته باشیم که حدود ۲ الی ۳ درجه کاهش دما در بیشتر نقاط کشور اتفاق خواهد افتاد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش نسبی دما و رگبار باران در برخی استان‌ها و افزایش باد و خیزش گرد و خاک در بعضی استان‌ها خبر داد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در مناطقی از شمال غرب کشور استان گیلان، غرب مازندران و در ارتفاعات البرز مرکزی وزش باد شمالی کاهش نسبی دما و رگبار باران گاهی رعد و برق پیش‌بینی می شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز و فردا کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور و استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ می‌دهد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد:با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل خزر در گیلان، مازندران، شرق اردبیل و برخی مناطق گلستان بارش باران، گاهی رعد و برق و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و انتقال گرد و خاک از استان‌های مجاور و همچنین کاهش نسبی دما از شنبه پیش‌بینی می‌شود.
ضیاییان درباره وضعیت جوی روز شنبه ۱۰ تیر ماه نیز توضیح داد: شنبه علاوه بر اینکه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش پراکنده رخ می‌دهد با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر در شرق اردبیل، گیلان، مازندران و برخی مناطق گلستان بارش باران گاهی رعد و برق و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، در روزهای پیش رو، وزش باد و رگبار و بارش پراکنده در برخی از مناطق کشور شاهد خواهیم بود.
به گزارش کارشناس سازمان هواشناسی؛ برای استان‌های شمال غرب کشور هشدار سیلاب صادر شده است.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ در شمال آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری کاهش نسبی دما در سواحل دریای خزر و اردبیل پیش بینی می‌شود.
از فردا تا روز یکشنبه کاهش نسبی دما و سپس افزایش تدریجی و محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.
کاهش نسبی تندی باد تا صبح فردا (۲۴ خردادماه) هم‌زمان با افزایش تردد خودرو‌ها سبب افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد خواهد شد. وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل می‌کند، هرچند احتمال تولید و افزایش غلظت آلاینده ازن ناشی از افزایش دما در ساعات بعدازظهر سبب کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق خواهد شد.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش نسبی دما در شهرهای شمالی خبر داد و بارش‌ها در غرب کشور،سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز تا شنبه ادامه دارد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی روز جاری بارش باران را در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، دامنه‌های جنوبی البرز و خراسان شمالی خواهیم داشت.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه‌ابری، در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد و در روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۱۰ و ۱۱ اردیبهشت) در پاره‌ای نقاط رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی امروز شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران خواهند داشت که با کاهش نسبی دما همراه است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران را خواهند داشت که با کاهش نسبی دما همراه است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران را خواهند داشت که با کاهش نسبی دما همراه است.
جمعه (۱۲ اسفند) در غالب مناطق کشور آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود و شنبه (۱۳ اسفند) در ارتفاعات البرز مرکزی و غرب کشور بارش پراکنده انتظار می‌رود.
با کاهش دما، گرمای داخل خانه بالا می‌رود. این امر باعث می‌شود هوای داخل خانه و نسبت به فصول دیگر خشک‌تر شود و باعث ترک خوردن، قرمزی، خارش و در برخی موارد پوسته پوسته شدن دستان شما شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در نوار شرقی کشور بارش پراکنده و وزش باد و به تدریج کاهش نسبی دما و بارش در شرق اردبیل و گیلان همچنین مازندران آغاز می‌شود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۷ مهرماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان صاف و در برخی ساعات ابری توام با وزش باد است و حداکثر دما ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد بود که حاکی از کاهش ۴ درجه‌ای دمای هوا نسبت به امروز است.
بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از امروز تا روز پنجشنبه در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایداری مستقر می‌شود، وزش باد در شرق و شمال شرق کاهش یافته و در سواحل دریای خزر روند افزایش نسبی دما حاکم می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ