اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۴۱ دستگاه ماینر به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان اهواز خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظامیان صهیونیست در جریان یورش وحشیانه امروز به نابلس در شمال کرانه باختری یک جوان فلسطینی که سوار بر خودوری خود بود را با شلیک بیش از ۴۰ گلوله به شهادت رساندند.
چرا با وجود اینکه از ابتدای سال جاری شاهد افزایش قیمت قند و شکر در بازار هستیم، دولت نرخ آن را به طور رسمی اعلام نمی کند؟
اهواز - رئیس سازمان شیلات ایران گفت: برنامه ریزی برای تولید بیش از ۴۰ هزار تن میگو در استان خوزستان انجام شده است.
تربت حیدریه ـ نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت بیش از ۴۰ درصد پروژه فولاد شهرستان مه ولات در کمتر از یک سال خبر داد.
فرمانده نیروی هوایی گفت: رژه هوایی روز ارتش با حضور بیش از ۴۰ فروند جنگنده بومی و غیر بومی در آسمان تهران برگزار می‌شود.
ترکی آل شیخ وزیر و مستشار سعودی جایزه اول مسابقات قرائت قرآن عطر الکلام به مبلغ ۳ میلیون ریال سعودی (بیش از ۴۰ میلیارد تومان) را به یونس شاهمرادی اعطاء کرد
نشست افتتاحیه جنبش بین‌المللی «دوستان روسیه» امروز سه‌شنبه در مسکو با مشارکت بیش از ۴۰ کشور برگزار شد.
اکبری با اشاره به نتایج تحقیقی درخصوص بقای ۱۰ ساله بیماران مبتلا به این نوع سرطان در ایران، این موضوع را افتخارآمیز برشمرد و با اشاره به نتایج این تحقیق و مقایسه آن با ۲۰ سال پیش در ایران گفت: بقای پنج ساله در کشور ۸۰ درصد و بقای ۱۰ ساله نیز ۷۰ درصد شده است که بسیار وضعیت خوبی است.
در ۱۰ استان آسیب دیده، ۴۱ هزار و ۷۹۱ ساختمان در اثر زلزله فرو ریخته است و یا باید فوراً تخریب شوند یا در شرایط غیرقابل سکونت هستند.
وزارت فوریت های اضطراری روسیه در بیانیه ای خبر داد: مسکو بیمارستان سیاری با بیش از ۴۰ متخصص را به ترکیه می‌فرستد.
وزیر نیرو میزان پرشدگی سدهای کشور را بیش از ۴۰ درصد اعلام کرد: بارش‌ها در نیمه جنوبی کشور بیش از حد معمول اتفاق افتاده اما در نیمه شمالی نسبت به گذشته کمتر بوده است.
سرپرست بانک مسکن گفت: بانک مسکن در دولت سیزدهم با ۱۶ هزار و ۶۲۵ واحد به مبلغ ۴ هزار و ۶۵۲ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.
بنا به اعلام یک مقام سابق اوکراین، نظامیان این کشور در زاپروژیا آماده انجام حملاتی در این منطقه در هفته های پیش رو می شوند.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از استقرار ۴۳ خودرو سوخت‌رسان در مناطق پرتردد تهران برای خدمت به شهروندان در روزهای برفی خبر داد.
جلال محمود زاده با اشاره به وضعیت قیمت ارز، گفت: ریشه اصلی افزایش نرخ ارز، به مباحثی مانند برجام باز می‌گردد، اما گروه‌هایی در کشور حضور دارند که اجازه نمی‌دهند این توافق به نتیجه برسد.
شهردار منطقه ۱۳ از جمع آوری انهار قدیمی و تبدیل آن به کانیو کتابی شکل با هدف کاهش آبگرفتکی در بیش از ۴۰ کوچه در بافت فرسوده منطقه در ۹ ماه گذشته خبر داد.
باتوجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور و بارش برف و باران در ارتفاعات و پدیده مه و کولاک، سازمان هواشناسی به کوهنوردان توصیه کرد که از صعود به ارتفاعات بپرهیزند.
وزارت دفاع روسیه از انهدام شماری از تجهیزات نظامی ارتش اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
در پی درگیری هواداران تیم ملی فوتبال مراکش با پلیس فرانسه، بیش از ۴۰ نفر بازداشت شدند.
بر اثر فروریختن پلی در ایالت گجرات هند، ۴۰ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ تَن مفقود شدند.
بر اثر فروریختن پلی در گجرات هند، ۴۰ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ تَن زخمی شدند.
یافته‌های یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که بیش از ۴۰ درصد مردم آمریکا بر این باورند که جنگ داخلی در این کشور، ظرف ۱۰سال آینده رخ خواهد داد.
شورای ملی دفاع مدنی سودان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که ۸۹ نفر در سیل این کشور جان باخته و بیش از ۴۰ تَن هم زخمی شده‌اند.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از افزایش بیش از ۴۰ درصدی ظرفیت اینترنت بین‌الملل خبر داد و گفت: ترانزیت داده در کشور از مرز ۶ ترابیت بر ثانیه عبور خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ